eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Świadczenie usług konsultingowych (zarządzania projektem) przy realizacji Projektu pn. Uzbrojenie Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjno-Przemysłowej w Koszalinie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-01

Koszalin: Świadczenie usług konsultingowych (zarządzania projektem) przy realizacji Projektu pn. Uzbrojenie Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjno-Przemysłowej w Koszalinie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 35307 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297863 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konsultingowych (zarządzania projektem) przy realizacji Projektu pn. Uzbrojenie Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjno-Przemysłowej w Koszalinie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług konsultingowych (zarządzania projektem) przy realizacji Projektu pn. Uzbrojenie Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjno-Przemysłowej w Koszalinie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Zakres obowiązków firmy konsultingowej do wykonania w trakcie realizacji Projektu: 1) przestrzeganie zapisów umowy o dofinansowanie w zakresie szczegółowych zasad, trybu i warunków przekazywania i wykorzystania środków dotacji celowej, 2) przygotowanie instrukcji postępowania (procedur) do wszystkich działań realizowanych w ramach Projektu, 3) koordynacja prac wszystkich służb zaangażowanych w Projekt oraz ostateczne wdrożenie Projektu zgodnie z podpisanymi umowami oraz innymi wiążącymi wytycznymi i regulaminami, 4) współpraca z Grupą Zadaniową odpowiedzialną za prowadzenie Projektu, powołaną przez Zamawiającego spośród pracowników Wydziałów Urzędu Miejskiego i jednostki budżetowej Miasta - Zarządu Dróg Miejskich), w sposób który zapewni sprawne zrealizowanie Projektu w założonym czasie, zgodnie z zaplanowanym budżetem Miasta zapewniającym wykonanie zobowiązań wynikających z podpisanej umowy, 5) sporządzanie i aktualizacje Planu Płatności, Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego i Harmonogramu Realizacji Projektu, 6) przygotowanie wzorów dokumentów finansowo - księgowych wymaganych do rozliczenia Projektu w ramach RPO WZ, 7) przygotowywanie dokumentów sprawozdawczych i rozliczeniowych i przedłożenie do podpisu Zamawiającego, 8) weryfikacja i skompletowanie przygotowanych dokumentów sprawozdawczych i rozliczeniowych (po podpisaniu przez Zamawiającego), w celu przekazania do Instytucji Zarządzającej RPOWZ, 9) analiza, kontrola oraz potwierdzanie przejściowych i końcowych dokumentów rozliczeniowych realizacji zadań poszczególnych wykonawców oraz przedłożenie ich do akceptacji Koordynatora Grupy Zadaniowej, 10) przygotowanie wniosków o płatność, zgodnie z harmonogramem Projektu oraz budżetem Miasta, 11) monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego Projektu, 12) monitoring wskaźników realizacji projektu, 13) sporządzanie raportów, sprawozdań z zaawansowania prac, celem weryfikacji procesu z przyjętym harmonogramem, 14) sporządzenie ścieżki krytycznej Projektu, 15) czynny udział w naradach związanych z prowadzeniem projektu i innych spotkaniach roboczych, 16) przygotowywanie projektów pism, korespondencji niezbędnej w trakcie realizacji Projektu, 17) obsługa kontroli ze strony wszystkich instytucji kontrolujących projekty unijne, 18) przygotowanie dokumentów dotyczących zadań już zakończonych do ujęcia we wniosku o płatność, 19) monitoring prowadzonej promocji Projektu. 2. INFORMACJE I UWAGI DLA WYKONAWCY Zamawiający ubiega się o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Cele przedsięwzięcia: Przedmiot Projektu stanowi inwestycja pn. Uzbrojenie Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjno-Przemysłowej w Koszalinie. Zakres Projektu obejmuje: 1) Zadanie 1 Budowa sieci wod.-kan. w ulicy Strefowej, I. Łukasiewicza i H. Cegielskiego oraz drogi tymczasowej (odcinek E-E i odcinek C-D) - Zadanie to zostało już zakończone i został sporządzony protokół odbioru końcowego robót ; 2) Zadanie 2 Budowa dróg z oświetleniem - ulica BoWiD i Bohaterów Warszawy (odcinek A-B), ul. Bohaterów Warszawy (odcinek od pkt. B do ul. Syrenki), ul. I. Łukasiewicza (odcinek B-C) - Zadanie w trakcie realizacji; 3) Zadanie 3 Budowa ulicy Strefowej, Mieszka I-go, H. Cegielskiego (odcinek CED D) - roboty drogowe, usunięcie kolizji - Zadanie w trakcie realizacji; 4) Zadanie 4 Budowa łącznika ulic H. Cegielskiego i I. Łukasiewicza wraz z oświetleniem (odcinek C-D)- Trwa procedura przetargowa na wybór wykonawcy realizacji robót budowlanych; 5) Zadanie 5 Budowa przedłużenia ulicy Strefowej- roboty drogowe, sieci wod.-kan., oświetlenie (odcinek E-F ) - Dla zadania opracowano dokumentację budowlaną. Dla zadania opracowano dokumentację budowlaną. Termin realizacji robót od III kwartał 2011 r do IV kwartał 2014 r.; 6) Zadanie 6 Budowa przedłużenia ulicy Cegielskiego - roboty drogowe, sieci wod.-kan., oświetlenie (odcinek D-G) - Dla zadania opracowano dokumentację budowlaną. Termin realizacji robót od III kwartał 2011 r do IV kwartał 2014 r.; 7) Zadanie 7 Budowa chodników i ścieżek rowerowych w ulicy BoWiD (odcinek rondo Syrenki - B - A), Mieszka I-go (odcinek E - D) oraz przebudowy ul. Mieszka I-go ( odcinek A-E ) oraz ul. BoWiD (odcinek A - F) - Dla zadania został opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy. Termin uzyskania pozwolenia na budowę to 15.07.2011 r., Zakończenie robót budowlanych do 10.10.2012 r.; 8) Zadanie 8 Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalina - połączenie ul. BoWiD z ul. Władysława IV - Dla zadania został opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy. Postępowanie na wyłonienie inżyniera kontraktu w trybie przetargu nieograniczonego zostanie wszczęte 15/05/2011r. Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla Zadania 8 przewiduje się, że zostanie wydana do 15 czerwca 2011 roku na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych Dz. U. z 2003r., Nr 80, poz.721 z późniejszymi zmianami Zadania nr 1-7 realizuje Gmina Miasto Koszalin, Zadanie nr 8 realizuje Zarząd Dróg Miejskich. Wykonawca będzie świadczył usługi, o których mowa w pkt 1 niniejszego Rozdziału SIWZ przy realizacji wszystkich zadań (1-8), tj. realizowanych zarówno przez Gminę Miasto Koszalin i Zarząd Dróg Miejskich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 Nazwa projektu: Uzbrojenie Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjno-Przemysłowej w Koszalinie Numer umowy: UDA-RPZP.01.03.03-32-005/10-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CeDIR Sp. z o.o. oraz Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Sp. z o.o., ul. Szczecińska 8-10, 75-135 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 322915,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221186,00

  • Oferta z najniższą ceną: 84870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 720288,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.