eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej tjhali sportowej wraz z łącznikiem położonych przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu ZP/D/68/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Opole: Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej tj: hali sportowej wraz z łącznikiem położonych przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu ZP/D/68/2009
Numer ogłoszenia: 353036 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, faks 077 4006294, 4556080.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.po.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej tj: hali sportowej wraz z łącznikiem położonych przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu ZP/D/68/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej tj: hali sportowej wraz z łącznikiem położonych przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu. CPV (90911200-8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) zestawienie pomieszczeń i posadzek w hali sportowej i łączniku - załącznik nr 1 do SIWZ, b) zestawienie posadzek hali sportowej i łączniku - załącznik nr 2 do SIWZ, c) wykaz czynności należących do podstawowych obowiązków wykonawcy usług - załącznik nr 3 do SIWZ, d) instrukcje producentów dotyczące utrzymania czystości bieżni lekkoatletycznej oraz sal sportowych (powierzchnia tartanowa -eltan oraz nawierzchnia syntetyczna pulastic 2000)- załącznik nr 4 do SIWZ 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania : a) czynności określonych w załączniku nr 3 do SIWZ, b) wyznaczenia jednego pracownika do nadzoru i kontaktu z PO, c) utrzymanie stałej czystości w pomieszczeniach ogólnodostępnych: - korytarze, klatki schodowe - ze szczególnym uwzględnieniem bieżącego zmywania i czyszczenia podłóg, - toalety: utrzymanie w stałej czystości podłóg, ścian oraz wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, bieżące uzupełnianie: mydła w dozownikach, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pojemnikach i dezodorantów zapachowych opróżnianie koszy na śmieci. d) zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości, e) zgłaszania wszelkich nieprawidłowości administratorowi obiekt mgr Leszkowi Szlachcie, f) intensywnej pracy ekip sprzątających w miesiącach styczeń-czerwiec, w miesiącu wakacyjnym lipiec sprzątanie interwencyjne na żądanie administratora obiektu, g) uzgodnienia godzin wykonywania pracy z administratorem obiektu (godziny pracy ekipy sprzątającej ściśle związana jest z grafikiem zajęć rozpisanym semestralnie), 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i używania sprzętu i wyposażenia oraz środków czystości w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości: a) nie powodujących utraty gwarancji, w przypadku podłogi sportowej ( punktowo elastycznej i tartanowej) w załączeniu instrukcje producentów dotyczące utrzymania czystości załącznik nr 4 , b) papier toaletowy biały, dwuwarstwowy lub gruby do pojemników o 280 mm, c) ręczniki papierowe ZZ, d) mydło w płynie - o delikatnym zapachu, nawilżające (nie powodujące wysuszania skóry rąk), e) dezodoranty zapachowe, o delikatnym zapachu (wykluczone słodkie: kwiatowe i owocowe), f) środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy do toalet, o jednakowej nucie zapachowej ( np. wszystkie: cytrynowe, morskie). 4. Sprzątanie w miesiącu wakacyjnym odbywać się będzie na wyraźne żądanie administratora obiektu, a ilość dni pracy ekipy sprzątającej w miesiącu lipcu będzie rozliczana zgodnie z zapisami zawartymi w umowie. 5. Zamawiający wymaga, aby pracownicy zatrudnieni do wykonywania zamówienia byli pracownikami Wykonawcy zatrudnionym na umowę o pracę (w sumie minimum 5 etatów). 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać na czas realizacji usługi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 2 000 zł słownie: dwa tysiące złotych 2. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form: -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy. 3 Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie wykonują, w sposób należyty, usługi sprzątania obiektów o łącznej powierzchni co najmniej 4 000m2 oraz o wartości co najmniej 100 000 zł brutto. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 11 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełniła na dzień składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 3 Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług sprzątania, o których mowa w punkcie 10.3 z podaniem rodzaju i wartości usług , dat realizacji oraz odbiorców sporządzony w oparciu o załącznik nr 7 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych , pok. A 203 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych Politechniki Opolskiej, 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5, pokój nr 203 A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.