To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-28
Ogłoszenie nr 352740 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Tychy: Przetarg nieograniczony na usługę letniego i zimowego utrzymania przystanków autobusowych i trolejbusowych na terenie miasta Tychy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329034
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach, krajowy numer identyfikacyjny
27323061300000, ul.
Al. Marszałka Piłsudskiego
12,
43100
Tychy, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48 32 2193820 wew. 26, faks
+48 32 2193822, e-mail
poczta@mzk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę letniego i zimowego utrzymania przystanków autobusowych i trolejbusowych na terenie miasta Tychy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DA/P-N/1
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług letniego i zimowego utrzymania przystanków autobusowych i trolejbusowych na terenie miasta Tychy wykazanych w Harmonogramie Sprzątania Przystanków, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), a mianowicie: sprzątanie 100 m2 powierzchni przystanku z wiatą w okresie od 01.12.2016 r. do 30.11.2017 r., sprzątanie 100 m2 powierzchni przystanku bez wiaty w okresie od 01.12.2016 r. do 30.11.2017 r. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: usunięcie w okresie zimowym z nawierzchni peronów przystankowych oraz ławek przystankowych i dachów wiat, tak aby widoczna była nazwa przystanku, śniegu, lodu, oraz błota pośniegowego, w taki sposób aby widoczna utwardzona nawierzchnia peronów przystankowych nie była śliska. Mycie wiat przystankowych. Wiaty będą myte w terminach od 9 do 21 stycznia, od 13 do 28 lutego, od 3 do 15 kwietnia, od 1 do 14 czerwca, od 1 do 14 sierpnia, od 16 do 28 października 2017 r., tak, aby do dnia 22 stycznia, 1 marca, 16 kwietnia, 15 czerwca, 15 sierpnia, 29 października 2017 r. wszystkie wiaty łącznie z dachem, słupkami, rynnami i ławkami były umyte w taki sposób, żeby nie znajdował się na nich kurz, plamy, ani żadne inne zanieczyszczenia. Usunięcie z terenu przystanków przerostów trawy w terminach do 19 maja 2017 r., do 21 lipca 2017 r. oraz do 15 września 2017 r. z terenu sprzątania należy usunąć przerosty trawy tak, aby bezpośrednio po tych terminach wysokość przerostów trawy nie przekraczała 5 cm od powierzchni gruntu na nieutwardzonej powierzchni terenu sprzątania oraz, aby na wybrukowanym lub wyasfaltowanym terenie sprzątania wcale nie było trawy ani żadnych po niej pozostałości. Ustawienie na posprzątanych przystankach koszy na śmieci wykonanych z tworzywa sztucznego lub metalu. Kosze wykonane z tworzywa sztucznego będą podwieszone na słupku przystankowym lub wolnostojące na trudno przesuwalnej podstawie betonowej. Kosze podwieszone na słupku nie będą oparte o słupek lub o inne elementy infrastruktury przystankowej, ale będą przymocowany do słupka, w sposób utrudniający jego zerwanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
63221000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przetarg został unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT234039.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont kanalizacji na odcinku kolektora sanitarnego północnego w ul. Starokościelnej i Spacerowej
- Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tychach w 2025 roku
- Świadczenie usług serwisu i nadzoru technicznego w zakresie infrastruktury sprzętowej w 2025 roku
- Utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2025 r.
- PRZEBUDOWA KOLEKTORA SANITARNEGO DN800 W REJONIE ULICY STREFOWEJ METODĄ WYKOPOWĄ
- Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy. Remont kolektora południowego metodą rękawa - etap V
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.