To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Gdańsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną w trybie przetargu nieograniczonego na wykonaniu szybu windowego wraz z montażem windy w budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6.
Numer ogłoszenia: 352615 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293765 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Żytnia 4/6, 80-749 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 69 05 937, faks 0-58 69 05 991.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną w trybie przetargu nieograniczonego na wykonaniu szybu windowego wraz z montażem windy w budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem robót jest na wykonanie szybu windowego wraz z montażem windy w budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6. Lokalizacja Gdańsk ul. Żytnia 4-6, obręb 99 dz. nr 94 Funkcja obiektu Budynek użyteczności publicznej Dane podstawowe budynku: - wysokość - 19,10m - ilość kondygnacji - cztery (4), z poddaszem użytkowym, - podpiwniczenie - powierzchnia zabudowy - 955,00 m2, - powierzchnia wewnętrzna strefy pożarowej - 3 020,00m2, - kubatura - 13 472,00m3 Dane konstrukcyjne : - ściany murowane ceglane - stropy żelbetowe - dach - stromy dwuspadkowy kryty dachówką ceramiczną ; konstrukcja nośna drewniana - schody - konstrukcja żelbetowa - stolarka okienna i drzwiowa drewniana i PCV. Opis stanu istniejącego . W/w budynek jest obiektem czterokondygnacyjnym (parter, I piętro, II piętro, poddasze częściowo użytkowe) częściowo podpiwniczonym; krytym dachem stromym dwuspadkowym - ściany murowane ceglane - stropy żelbetowe oraz strop Kleina nad II-piętrem - dach - konstrukcja drewniana; pokrycie dachówka ceramiczna (po stronie istniejących lukarn nowa dachówka esówka, po stronie projektowanych okien dachowych dachówka cementowa) - stolarka okienna i drzwiowa drewniana - ściany tynkowane malowane , w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych pokryte glazurą - posadzki : w zależności od przeznaczenia pomieszczeń lastryko, gres, wykładzina dywanowa. Budynek w dobrym stanie technicznym, nie stwierdzono zagrożeń konstrukcji. W budynku można prowadzić roboty związane z adaptacją pomieszczeń strychowych na biura oraz budową szybu windowego zgodnie z projektem i wytycznymi producenta windy. W chwili obecnej pomieszczenie oznaczone na rys. Inwentaryzacja jako nr 4.13 jest pomieszczeniem magazynowym: wykończenie ścian i sufitu: istniejąca obudowa z płyt g-k , istniejąca posadzka z płytek gresowych; instalacje: elektryczna i CO, natomiast pomieszczenie nr 4.12 stanowi jednoprzestrzenną nieużytkową część poddasza będącą odrębną strefą pożarową : stan istniejący wg załączonej dokumentacji fotograficznej instalacje: instalacja elektryczna oświetleniowa, istn. podejścia instalacji CO Pomieszczenia , w których lokalizuje się przebieg projektowanej windy (tj 1.4, 2.3, 3.3, 4.3) w chwili obecnej stanowią pokoje biurowe. Wykończenie ścian i sufitu: istniejąca obudowa z płyt g-k, wykończenie posadzki wykładzina dywanowa; instalacje: elektryczna i CO. Dojście do przedmiotowych pomieszczeń istniejącą wydzieloną klatką schodową oraz korytarzem komunikacji ogólnej. Dostosowanie w/w klatki schodkowej oraz korytarzy komunikacji ogólnej do wymogów zgodnych z warunkami ochrony ppoż jest przedmiotem odrębnego opracowania. Wyposażenie w instalacje: W/w budynek wyposażony jest w następujące instalacje: - wodną - zasilanie z sieci miejskiej - kanalizacyjną - odprowadzenie do sieci miejskiej - elektryczną - teletechniczną - grzewczą - CO zasilane z własnej kotłowni Dostęp do drogi publicznej W/w budynek posiada dostęp do drogi publicznej : - główne wejście do budynku od strony ul. Żytniej - wjazd na teren posesji istniejącym zjazdem z ul. Żytniej ZESTAWIENIE POMIESZCZEŃ (budowa windy): nr nazwa pomieszczenia pow.m2 posadzka 1.4 PARTER : pom. biurowe 15,50 wykł. dywanowa antyelektrostatyczna 2.3 I-PIĘTRO : pom. biurowe 15,50 3.3 II-PIĘTRO : pom. biurowe 17,00 4.3 PODDASZE : pom. biurowe 11,50 Ponad to w przedmiotowym budynku projektuje się lokalizację windy osobowej umożliwiającej dostęp osobom niepełnosprawnym do wyższych kondygnacji budynku oraz ułatwiającej komunikację zatrudnionym osobom oraz petentom. Lokalizacja szybu windy zgodnie z rys. A2-A5 i A7. Budowa windy Projektuje się szyb dla windy osobowej elektrycznej bez wydzielonego pomieszczenia maszynowni; - głębokość podszybia : 1,25m - wysokość nadszybia : 3,00m ( wymagana wysokość nadszybia 3,50m ; zgodnie z instrukcją producenta możliwość obniżenia nadszybia po uzyskaniu zgody UDT.) Wymagana klasa odporności ogniowej dla przegród w projektowanym szybie windowym - EI60. Wymagana klasa odporności ogniowej dla drzwi windy min.EI30. W miejscu lokalizacji projektowanego szybu windowego należy dokonać rozbiórki istniejących posadzek oraz stropów w niezbędnym zakresie. Prace prowadzić etapami począwszy od wykonania podszybia windy. W miejscu lokalizacji podszybia w pom. 1.4 na parterze dokonać rozbiórki istniejącej posadzki. Wykonanie podszybia poprzedzić oceną podłoża gruntowego. Uwaga Pomieszczenia których będzie budowany szyb windy w części wykraczającej poza szyb należy dokonać remontu z dostosowaniem pomieszczeń do standardu pomieszczenia biurowego. Roboty elektryczne W ofercie należy uwzględnić jedynie prace związane z podłączeniem i uruchomieniem windy. Postanowienia końcowe Wszystkie roboty budowlano montażowe powinny być prowadzone zgodnie z odpowiednimi przepisami BHP i ppoż. pod nadzorem upr. kierownika robót. Wszystkie wbudowywane materiały powinny posiadać odpowiednie atesty. Wszelkie zmiany materiałowo-konstrukcyjne wymagają pisemnej zgody projektanta potwierdzonej wpisem w dzienniku budowy. NAZWA I KOD GRUP ROBÓT: 45000000-7 Roboty budowlane 45313100-5 Instalowanie wind 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego Przedmiot zamówienia - roboty budowlane będą mogły być realizowane w godzinach od 07.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku, a w soboty i niedziele za zgodą kierownika Zamawiającego. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem wizji lokalnej w budynku (Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim uzgodnieniu terminu z jego przedstawicielem) oraz niniejszą SIWZ. Przedmiot zamówienia publicznego należy wykonać zgodnie z: Prawomocną decyzją nr WUAiOZ-I-7353-1861-3-10-4-MM-189994 z dnia 13 sierpnia 2010 roku Prezydenta Miasta Gdańska - pozwolenia na wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji strych na pomieszczenia biurowe i budowę szybu windowego w budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku położonego przy ul. Żytniej 4-6 w Gdańsku na terenie działki nr 94 obr. 99. Dokumentacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do niniejszej SIWZ Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.31.00-5, 45.31.53.00-1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.31.00-5, 45.31.53.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Nova Spółka z o.o., ul. Leśna 13, 83-200 Nowa Wieś - Starogard Gdański, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242004,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 272522,76
Oferta z najniższą ceną: 435482,36 / Oferta z najwyższą ceną: 272522,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.