To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Zabrze: Badania tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 352367 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313747 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badania tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Badania tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. CPV: 85000000-9, 85150000-5, 85121200-5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ: Szacunkowe zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy wykaz badań z podziałem na poszczególne rodzaje i ilości określony został w Załączniku nr 3 do SIWZ. Za ofertę częściową uważa się przedstawienie oferty w zakresie jednego, lub kilku pakietów: - Pakiet nr 1 Badania tomografii komputerowej-tryb planowy - Pakiet nr 2 Badania tomografii komputerowej tętnice wieńcowe-tryb planowy - Pakiet nr 3 Badania tomografii komputerowej-tryb cito, całodobowa realizacja badań - Pakiet nr 4 Badania rezonansu magnetycznego- tryb planowy - Pakiet nr 5 Badania rezonansu magnetycznego-całodobowa realizacja badań Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia : - Aparatura i sprzęt medyczny, na którym Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające dokonanie aktualnych przeglądów technicznych wykonanych przez uprawnione podmioty (ocena wymogu na podstawie oświadczenia Wykonawcy- Załącznik nr 8 do SIWZ) - Wymagany typ tomografu dla badań objętych Pakietem nr 1 i Pakietem nr 3 to aparat minimum 16 rzędowy - Wymagany typ tomografu dla badań objętych Pakietem nr 2 to aparat 64 rzędowy - Personel Wykonawcy, który będzie przeprowadzał badania i dokonywał opisu wykonanych badań powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (ocena wymogu na podstawie Oświadczenia - Załącznik nr 7 do SIWZ) - Zamawiający zapewni transport medyczny pacjentom wymagającym wykonania badań tomografii komputerowej (Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2 i Pakiet nr 3) do Pracowni TK znajdujących się w odległości drogowej maksymalnie do 8 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez Wykonawców dysponujących pracowniami TK w odległości drogowej powyżej 8 km od siedziby Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w takim przypadku transport pacjenta karetką S (w obie strony) zapewnia Wykonawca na swój koszt (W przypadku sytuacji opisanej w zdaniu drugim niniejszego punktu, cena oferty powinna uwzględnić koszt badania oraz koszt transportu pacjenta karetką S na zasadach tam opisanych). - Zamawiający zapewni transport medyczny pacjentom wymagającym wykonania badań rezonansu magnetycznego (Pakiet nr 4) do Pracowni MR znajdujących się w odległości drogowej maksymalnie do 15 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez Wykonawców dysponujących pracowniami MR w odległości drogowej powyżej 15 km od siedziby Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w takim przypadku transport pacjenta karetką S (w obie strony) zapewnia Wykonawca na swój koszt (W przypadku sytuacji opisanej w zdaniu drugim niniejszego punktu, cena oferty powinna uwzględnić koszt badania oraz koszt transportu pacjenta karetką S na zasadach tam opisanych). - Zamawiający zapewni transport medyczny pacjentom wymagającym wykonania badań rezonansu magnetycznego całodobowa realizacja badań (Pakiet nr 5) do Pracowni MR znajdujących się w odległości drogowej maksymalnie do 30 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez Wykonawców dysponujących pracowniami MR w odległości powyżej 30 km od siedziby Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w takim przypadku transport pacjenta karetką S (w obie strony) zapewnia Wykonawca na swój koszt (W przypadku sytuacji opisanej w zdaniu drugim niniejszego punktu, cena oferty powinna uwzględnić koszt badania oraz koszt transportu pacjenta karetką S na zasadach tam opisanych). - Badania wykonywane będą na podstawie indywidualnych zleceń wystawianych i podpisywanych przez lekarzy Zamawiającego z określeniem rodzaju badania, opieczętowanych pieczęcią nagłówkową Zamawiającego - wzór Zlecenia zawiera Załącznik nr 2 do umowy. - Badania tomografii komputerowej objęte trybem cito, zapewnienie realizacji badań całodobowo (Pakiet nr 3)- winny być realizowane 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca zapewni przeprowadzenie badania w trybie cito niezwłocznie od momentu zgłoszenia przez lekarza kierującego. - Badania planowe tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego winny być realizowane zgodnie z ustalonym wcześniej przez lekarza kierującego terminem i godziną. - Każde wykonane badanie powinno być opisane przez lekarza radiologa. - Wynik badania tj. opis badania wraz z nośnikiem obrazu (klisza RTG lub płyta CD) wydawany będzie pacjentowi lub osobie upoważnionej przez Zamawiającego. - Usługi zlecane będą przez Zamawiającego w ilościach uzależnionych od jego aktualnych potrzeb. - W przypadku awarii aparatury medycznej Wykonawca zapewnia wykonanie badań, utrzymując ceny zgodne z niniejszą umową. - Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 r. Umowa ulega rozwiązaniu: z upływem w/w terminu lub w przypadku, gdy maksymalna wartość brutto za świadczenie usług zdrowotnych określona w §1 umowy zostanie przekroczona, w zależności od tego, który z tych przypadków zajdzie wcześniej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.15.00.00-5, 85.12.12.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - Badania tomografii komputerowej-tryb planowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im prof Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. 3-go Maja 13-15, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34573,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31430,00
Oferta z najniższą ceną: 31430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31430,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 Badania tomografii komputerowej-tryb cito, całodobowa realizacja badań
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. 3-go Maja 13-15, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8866,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8060,00
Oferta z najniższą ceną: 8060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8060,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 Badania rezonansu magnetycznego- tryb planowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOXEL Spółka Akcyjna, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15103,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13330,00
Oferta z najniższą ceną: 13330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13330,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 11/TP/II/24 SUKCESYWNE DOSTAWY OPATRUNKÓW I PIELUCHOMAJTEK
- DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla turystów i przewodników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy
- Przygotowanie posiłków w stołówce Szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 16 w roku szkolnym 2024/2025 dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 i wychowanków Przedszkola nr 2 w Zabrzu.
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO - TEZEPELUMABUM
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - Zakup wraz z dostawą pian fenolowych".
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Prudnik) w miejscu ich zamieszkania.
- Świadczenie usług badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego (18 zadań częściowych)
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024"
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
- Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.