eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › remont i adaptacja budynku poczty na potrzeby obiektu o charakterze muzealno-wystawienniczym przy ul. Cieliczańskiej w Supraślu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-04

POZYCJA 35233

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Supraśl: remont i adaptacja budynku poczty na potrzeby obiektu o charakterze muzealno-wystawienniczym przy ul. Cieliczańskiej w Supraślu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Supraśl, do kontaktów: Walerian Anisimowicz, Joanna Sokólska, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 718-31-65, fax 085 7131500, e-mail: zp@suprasl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.suprasl.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i adaptacja budynku poczty na potrzeby obiektu o charakterze muzealno-wystawienniczym przy ul. Cieliczańskiej w Supraślu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Supraśl, ul. Cieliczańska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont i adaptacja budynku poczty na potrzeby obiektu o charakterze muzealno-wystawienniczym i świetlicy terapeutycznej przy ul. Cieliczańskiej w Supraślu, o pow. zabudowy - 340,00 m2, pow. użytkowej - 327,10 m2, kubaturze - 1700 m3, na działce nr geod. 1432. Podstawowe zadania jakie należy wykonać w ramach remontu i adaptacji obiektu to: uszczelnienie ścian fundamentowych i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej; wykonanie nowych schodów z piwnicy na parter; wykonanie posadzki w piwnicy; wykonanie podłogi na parterze; naprawa i wymiana miejscowa podłogi na poddaszu; wyburzenie i przesunięcie części ścian na parterze i poddaszu; zdjęcie i utylizacja pokrycia dachowego (eternit falisty) i wykonanie nowego pokrycia (blacha powlekana dachówkowa); wymiana stolarki; wykonanie sanitariatów; wymiana instalacji wewnętrznych (elektryczna, wodno-kanalizacyjna) oraz wykonanie c.o. i instalacji gazowej, wykonanie podestu z podjazdem dla wózków osób niepełnosprawnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów w tym zakresie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z opisem zamówienia, powyżej 60.000,00 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 powyższej Ustawy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane podobnego rodzaju i o podobnym zakresie o wartości min. 300.000,00 zł brutto każda, potwierdzone pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających; b/ dysponują osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami dla wszystkich branż z zakresu zamówienia (ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne), należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia: a/ posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 PLN. b/ posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków zostanie ocenione w systemie zero-jedynkowym (spełnia-nie spełnia) na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania. Dodatkowo, po uprzedniej ocenie spełnienia przez Wykonawców podstawowych warunków, Zamawiający sporządzi ranking wykonawców na podstawie wykazu robót i dokumentów potwierdzających ich prawidłowe wykonanie. Za każdą wykazaną i udokumentowaną robotę budowlaną, o któej mowa w pkt. 2a, powyżej wymaganego minimum, tj. 2, wykonawcy otrzymają po 1 pkt. za każdą robotę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy. 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krószy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 300.000 zł brutto (min. 2 roboty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje poprzednio zamawiających). 6/ Informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w trakcie realizacji robót oraz stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane dokumenty to: kopie uprawnień budowlanych we właściwych dla zakresu robót specjalnościach, tj. konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej (wod.-kan. oraz z zakresu gazownictwa) oraz zaświadczenia przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budowlanych). 7/ Sprawozdanie finansowe za ubiegły rok - jego część, tj. bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumenów określających obroty oraz zobowiązania i należności. 8/ Informacja Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (min. 150.000,00 zł), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9/ Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10/ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania: a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 2-4. W odniesieniu do pozostałych dokumetów konsorcjum może złożyć wspólny dokument. b/ Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. c/ Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. 11/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605). 12/ Dokumenty przedkładane przez Wykonawcę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.08.2006, godzina 11:15, Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, pok. nr 21, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SPO Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006; Działanie 2.3 Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.