eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurów › Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej spycharki gąsienicowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-25

Ogłoszenie nr 352236 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.

Kurów: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej spycharki gąsienicowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331191-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 332506 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 6164156200000, ul. ul. Głowackiego  43, 24170   Kurów, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 880 88 03, 880 88 04, faks 81 880 88 03, e-mail ts@zuk-kurow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zuk-kurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej spycharki gąsienicowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/ZUK/04/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: WYMAGANIA: - używana, ,sprawna spycharka gąsiennicowa - pojazd nie starszy niż 1992 rok. - masa pojazdu w przedziale: 15-17 ton. - szerokość gąsienic w przedziale :500-600 mm. - silnik wysokoprężny o mocy :170-190 kM - szerokość lemiesza :3000-3200 mm. - pług z regulowanym hydraulicznie pochyłem - dodatkowa krata osłonowa nad lemieszem w wysokości :500-600 mm (zabezpieczającą spycharkę przed przesypywaniem się odpadów na maszynę) - maszyna musi być wyposażona w sprawną instalację elektryczną i posiadać reflektory robocze z tyłu i przodu (halogen) - zużycie podwozia max:20% - spycharka musi mieć zlikwidowane luzy lemiesza - układ hydrauliczny ,zmiennik , skrzynia biegów oraz silnik bez oznak wycieków. - spycharka musi posiadać sygnał cofania - Wykonawca dostarczy Zamawiającemu DTR oraz katalog części danej maszyny. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne ( to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). Wymagania formalne jakie powinien spełniać przedmiot zamówienia a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na składowisko odpadów w Szumowie będące w administrowaniu Zamawiającego na własny koszt. b) Wykonawca przeszkoli w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia tj. na składowisku odpadów w Szumowie , dwóch wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji spycharki bez pobierania dodatkowych opłat. c) Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzony protokołem zdawczo -odbiorczym, podpisanym przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. d) Przekazany przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i prawnych. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu zamówienia oraz kontroli sprawności urządzeń w nich zamontowanych przed podpisaniem umowy. f) Wykonawca winien posiadać ważną umowę dystrybutorską z producentem maszyn na sprzedaż i serwisowanie w Polsce Warunki leasingu dotyczące przedmiotu zamówienia: a) leasing operacyjny rozliczany w walucie - złoty polski; b) stała stopa procentowa przez cały okres finansowania. c) liczba rat leasingowych - 59 plus opłata wstępna (czynsz inicjalny); d) okres leasingu - 60 miesięcy; e) wartość opłaty wstępnej - 10% wartości netto przedmiotu zamówienia; f) wartość wykupu po zakończonej umowie leasingu - 1% ceny netto plus należny podatek VAT; g) przewidziana opcja wykupu z prawem pierwokupu w ciągu 14 dni od ostatniej raty leasingowej lub wartość wykupu wliczona w ostatnią ratę leasingową; h) raty leasingowe, w szczególności oprocentowanie, oraz inne wartości są stałe w okresie leasingu, zgodnie z harmonogramem spłat obejmującym cały okres leasingu przedstawionym przez Wykonawcę. Poprzez określenie "inne wartości stałe w okresie leasingu" Zamawiający ma na myśli wszelkie dodatkowe koszty, opłaty wpływające na wartość zamówienia, a w szczególności opłaty administracyjne. i) pozostałe warunki leasingu mogą być regulowane przez wewnętrzny regulamin leasingodawcy oraz postanowienia kodeksu cywilnego, w zakresie nie sprzecznym z uregulowaniami zawartymi w SIWZ; j) Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy leasingu na wzorcu obowiązującym u Wykonawcy pod warunkiem jej zgodności z SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66114000-2
Dodatkowe kody CPV: 34138000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT115884.23
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SG EQIPMENT LEASING POLSKA SP. Z O.O.,  ,  ul. Marszałkowska 00-102 Warszawa,  00-102,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142537,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142537,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142537,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.