To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-25
Ogłoszenie nr 352236 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.
Kurów: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej spycharki gąsienicowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331191-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332506 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
6164156200000, ul.
ul. Głowackiego
43,
24170
Kurów, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 880 88 03, 880 88 04, faks
81 880 88 03, e-mail
ts@zuk-kurow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zuk-kurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej spycharki gąsienicowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/ZUK/04/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: WYMAGANIA: - używana, ,sprawna spycharka gąsiennicowa - pojazd nie starszy niż 1992 rok. - masa pojazdu w przedziale: 15-17 ton. - szerokość gąsienic w przedziale :500-600 mm. - silnik wysokoprężny o mocy :170-190 kM - szerokość lemiesza :3000-3200 mm. - pług z regulowanym hydraulicznie pochyłem - dodatkowa krata osłonowa nad lemieszem w wysokości :500-600 mm (zabezpieczającą spycharkę przed przesypywaniem się odpadów na maszynę) - maszyna musi być wyposażona w sprawną instalację elektryczną i posiadać reflektory robocze z tyłu i przodu (halogen) - zużycie podwozia max:20% - spycharka musi mieć zlikwidowane luzy lemiesza - układ hydrauliczny ,zmiennik , skrzynia biegów oraz silnik bez oznak wycieków. - spycharka musi posiadać sygnał cofania - Wykonawca dostarczy Zamawiającemu DTR oraz katalog części danej maszyny. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne ( to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). Wymagania formalne jakie powinien spełniać przedmiot zamówienia a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na składowisko odpadów w Szumowie będące w administrowaniu Zamawiającego na własny koszt. b) Wykonawca przeszkoli w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia tj. na składowisku odpadów w Szumowie , dwóch wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji spycharki bez pobierania dodatkowych opłat. c) Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzony protokołem zdawczo -odbiorczym, podpisanym przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. d) Przekazany przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i prawnych. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu zamówienia oraz kontroli sprawności urządzeń w nich zamontowanych przed podpisaniem umowy. f) Wykonawca winien posiadać ważną umowę dystrybutorską z producentem maszyn na sprzedaż i serwisowanie w Polsce Warunki leasingu dotyczące przedmiotu zamówienia: a) leasing operacyjny rozliczany w walucie - złoty polski; b) stała stopa procentowa przez cały okres finansowania. c) liczba rat leasingowych - 59 plus opłata wstępna (czynsz inicjalny); d) okres leasingu - 60 miesięcy; e) wartość opłaty wstępnej - 10% wartości netto przedmiotu zamówienia; f) wartość wykupu po zakończonej umowie leasingu - 1% ceny netto plus należny podatek VAT; g) przewidziana opcja wykupu z prawem pierwokupu w ciągu 14 dni od ostatniej raty leasingowej lub wartość wykupu wliczona w ostatnią ratę leasingową; h) raty leasingowe, w szczególności oprocentowanie, oraz inne wartości są stałe w okresie leasingu, zgodnie z harmonogramem spłat obejmującym cały okres leasingu przedstawionym przez Wykonawcę. Poprzez określenie "inne wartości stałe w okresie leasingu" Zamawiający ma na myśli wszelkie dodatkowe koszty, opłaty wpływające na wartość zamówienia, a w szczególności opłaty administracyjne. i) pozostałe warunki leasingu mogą być regulowane przez wewnętrzny regulamin leasingodawcy oraz postanowienia kodeksu cywilnego, w zakresie nie sprzecznym z uregulowaniami zawartymi w SIWZ; j) Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy leasingu na wzorcu obowiązującym u Wykonawcy pod warunkiem jej zgodności z SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66114000-2
Dodatkowe kody CPV:
34138000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT115884.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 142537,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.