eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Modernizacja dróg gminnych - polegająca na asfaltowaniu nawierzchni ul. Głównej w Bedoniu Przykościelnym oraz ul. Fabrycznej w Andrespolu o łącznej powierzchni 2900 m2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Andrespol: Modernizacja dróg gminnych - polegająca na asfaltowaniu nawierzchni ul. Głównej w Bedoniu Przykościelnym oraz ul. Fabrycznej w Andrespolu o łącznej powierzchni 2900 m2
Numer ogłoszenia: 352104 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304784 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Andrespol, ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 2132440, faks 042 2132434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych - polegająca na asfaltowaniu nawierzchni ul. Głównej w Bedoniu Przykościelnym oraz ul. Fabrycznej w Andrespolu o łącznej powierzchni 2900 m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót nawierzchniowych poprzez położenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych w ul. Głównej w Bedoniu Przykościelnym od ul. Parandowskiego na odcinku długości 600 m, o powierzchni 2400 m 2 oraz w ul. Fabrycznej od ul Rokicińskiej w Andrespolu, na odcinku długości 100 m o powierzchni 500 m 2 . 2.Zakres prac obejmuje: a)remont nierówności nawierzchni bitumicznych mieszankami asfaltu lanego (dotyczy ul. Głównej) b)położenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych - warstwa wiążąca (dotyczy ul. Głównej) c)położenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych- warstwa ścieralna d)skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową 3.Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: a)organizacja placu budowy, uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego leży po stronie Wykonawcy (zgodnie z art. 20 i art. 40 Ustawy o drogach publicznych wymagane jest uzyskanie zezwolenia zajęcia pasa drogowego na realizację robót - z uiszczeniem opłaty za zajęcie), b)oznakowanie placu budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami, c)zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren w którym prowadzi roboty. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego. d)uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. e)wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót, f)powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową, g)zakres prac należy wycenić na podstawie przedmiarów robót. 4.Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz 881). 5.Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych 1.Końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. 2.Do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komisji odbioru końcowego komplet dokumentów w tym: a)protokoły odbiorów poszczególnych ulic, b)oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu wyrobów dopuszczonych do obrotu zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 4, c)dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu: świadectwo jakości dla mieszanek mineralno - bitumicznych; inne protokoły badań i sprawdzeń, 3.Dokumenty odbiorowe wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory, itp.).Wymagane jest przygotowanie 2 kompletów. 4.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz na warunkach określonych umową. 5.Ofertę cenową należy sporządzić dla poszczególnych ulic. 6.Przedmiary robót stanowią załączniki do SIWZ. 7.Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 7 - Wzór Umowy §10..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 175241.40 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o. o., ul. Ekologiczna 26, 91-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 175241.00
  • Oferta z najniższą ceną: 175241.00 oferta z najwyższą ceną: 175241.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.