eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Remont kapitalny budynku dydaktycznego kształcenia zintegrowanego oraz łącznika pomiędzy budynkami Szkoły Podstawowej nr 4 w Zambrowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Zambrów: Remont kapitalny budynku dydaktycznego kształcenia zintegrowanego oraz łącznika pomiędzy budynkami Szkoły Podstawowej nr 4 w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 35206 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 4 im.Władysława Broniewskiego w Zambrowie , ul. Marii Konopnickiej 13, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 271 44 68, faks 086 271 44 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - organizacyjna Miasta Zambrów (samorządowa).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny budynku dydaktycznego kształcenia zintegrowanego oraz łącznika pomiędzy budynkami Szkoły Podstawowej nr 4 w Zambrowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane, prace wstępne, roboty związane z budynkami szkolnymi, ocieplanie ścian, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium o wartości 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U Nr 109,poz 1158, z póz.zm.); Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Zambrów nr 53 8775 0009 0010 0101 0256 0004 , z dopiskiem: Remont kapitalny Szkoły Podstawowej nr 4 w Zambrowie. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu środków finansowych na rachunku Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego- tylko w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy; 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie oryginału dołączonego do oferty. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli : 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona; Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ww ppkt b, c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Należy wykazać, że: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN brutto; -dysponują lub będą dysponować min. po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami, w specjalnościach odpowiednio: konstrukcyjno budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, które są wpisane na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.; wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 800 000,00 PLN; oraz wykażą, że posiadają aktualną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ust.1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1- 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223,poz.1655 z późniejszymi zmianami) Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia -nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów składających się na ofertę. 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią wartości robót w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania ogłoszenia o zamówieniu). 4. Dokumenty potwierdzające, że ww roboty budowlane zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7. Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego(aktualny wpis oznacza ważny na dzień składania ofert). 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej winien się znaleźć zapis z którego będzie wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 800 000 PLN (w przypadku Wykonawców, którzy wykażą środki finansowe lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu) 9. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - aktualne oznacza ważny na dzień składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ar.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawy z dnia 28 października 2002r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyn zabroniony pod groźbą kary - celu potwierdzenia warunku rozdz.IV pkt.4; 14. Formularz ofertowy 15. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej. 16. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z odpisem lub wyciągiem z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającej do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. Informacja dla Wykonawców, którzy maja siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Dokumenty, o których mowa w powyższej informacji pkt.1a, 1c oraz pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a dokumenty wymienione w pkt.1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej informacji pkt.1 oraz pkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z datą wystawienia. 5) Dokument lub dokumenty składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu, w takim przypadku winni spełniać następujące wymagania: 1) Ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia; 2) Uznaje się, że wymogi dotyczące potencjału ekonomicznego, finansowego, technicznego, doświadczenia zawodowego oraz posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia są spełnione przez konsorcjum jeżeli spełniają je łącznie wykonawcy występujący w konsorcjum. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4) Każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 pkt.1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Płatności będą wnoszone na konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący- lider konsorcjum. 6) W przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, która zawierała będzie zobowiązanie tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Informacja dotycząca podwykonawcy Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, wówczas zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym jakiej dotyczy części zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp4.zambrow.bip-gov.info.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 4, im Władysława Broniewskiego w Zambrowie, ul. Marii Konopnickiej 13, 18-300 Zambrów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Szkoły Podstawowej nr 4, im. Władysława Broniewskiego w Zambrowie ul. Marii Konopnickiej 13, 18-300 Zambrów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.