To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-21
Lublin: Dostawa nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
w ramach projektu
Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy
Numer ogłoszenia: 35203 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280003 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działania 4.3. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020, z podziałem na części: a)Część 1 - Dostawa urządzeń sieciowych, zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ; b)Część 2 - Dostawa drukarki kolorowej, zgodnie z Załącznikiem nr 1b do SIWZ; c)Część 3 - Dostawa klawiatury specjalnej, zgodnie z Załącznikiem nr 1c do SIWZ; d)Część 4 - Dostawa oprogramowania, zgodnie z Załącznikiem nr 1d do SIWZ; e)Część 5 - Dostawa projektorów i akcesoriów projektorowych, zgodnie z Załącznikiem nr 1e do SIWZ; f)Część 6 - Dostawa komputerów i urządzeń peryferyjnych, zgodnie z Załącznikiem nr 1f do SIWZ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki 1a-1f do SIWZ. W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1-6 wymagane są: 1.dostawa wraz z wniesieniem dostarczonego sprzętu komputerowego będącego przedmiotem zamówienia do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II mieszczących się w Lublinie przy ul. Al. Racławickie 14 w Lublinie, sala CN-223, II piętro, Dział Teleinformatyczny. 2.zapewnienie wymaganych w Opisie przedmiotu zamówienia wraz z wyceną (Załącznik nr1a-1f do SIWZ-w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę) minimalnych terminów gwarancji. 3.dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia instrukcji obsługi w języku polskim, kart gwarancyjnych, specyfikacji technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia wraz ze sterownikami w przypadku, gdy wymagane są w Opisie przedmiotu zamówienia wraz z wyceną, w pozostałych przypadkach na ewentualne żądanie Zamawiającego. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania sprzętu Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia serwisu gwarancyjnego przez uprawniony i autoryzowany podmiot serwisowy obejmującego przedmiot zamówienia dla wyszczególnionych zadań w miejscu instalacji, dla pozostałych na zasadach ogólnych gwarancji. Wymagane jest wskazanie w Opisie przedmiotu zamówienia wraz z wyceną (nazwa, adres, telefon, faks, e-mail) firmy serwisowej, świadczącej usługi gwarancyjne. 2)czas reakcji uprawnionego podmiotu na zgłoszenie uszkodzenia nie może być dłuższy niż 24 godz. od momentu pisemnego (faksem, pocztą e-mail) zawiadomienia przez Zamawiającego o uszkodzeniu sprzętu. 3)dokonywanie przez uprawniony podmiot napraw uszkodzonego przedmiotu zamówienia na gwarancji w miejscu instalacji w ciągu 2 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego o uszkodzeniu sprzętu. 4)trzykrotna naprawa sprzętu (sumowane są naprawy dotyczące także różnych elementów sprzętu) w okresie gwarancji powoduje, że Wykonawca wymieni sprzęt na nowy o równoważnych parametrach. W przypadku wymiany sprzętu na nowy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę rozpoczyna bieg od daty wymiany. 5)termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas jego wyłączenia z eksploatacji na skutek przekazania do naprawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 31.22.44.00 - Kable przyłączeniowe 30.19.58.00 - Szyny lub uchwyty do zawieszania 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działania 4.3. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA DRUKARKI KOLOROWEJ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Wiśniewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: TECH 24 Piotr Wiśniewski, ul. Związkowa 29, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1337,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1756,26
Oferta z najniższą ceną: 1756,26 / Oferta z najwyższą ceną: 3412,02
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DOSTAWA KLAWIATURY SPECJALNEJ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALTIX sp. z o.o., ul. Chlubna 88, 03-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 795,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 901,59
Oferta z najniższą ceną: 901,59 / Oferta z najwyższą ceną: 1030,74
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTEGRIT S.A., ul. Tyniecka 1, 52-407 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8757,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10053,22
Oferta z najniższą ceną: 10053,22 / Oferta z najwyższą ceną: 13918,68
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: DOSTAWA PROJEKTORÓW I AKCESORIÓW PROJEKTOROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Wiśniewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: TECH 24 Piotr Wiśniewski, ul. Związkowa 29, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5105,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6133,49
Oferta z najniższą ceną: 6133,49 / Oferta z najwyższą ceną: 7047,90
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: DOSTAWA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Waldemar Płonka prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: FHU INTERSELL Waldemar Płonka, ul. Armii Krajowej 7c, 42-520 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47390,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51511,17
Oferta z najniższą ceną: 51511,17 / Oferta z najwyższą ceną: 61167,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup skanera RTG do prześwietlania bagaży na potrzeby Oddziału Celnego- Drogowego w Dorohusku w ramach projektu Nr 101078894 "Wzmocnienie zdolności operacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- Dostawa odczynników dla potrzeb Pracowni Patomorfologii
- Dostawa gazów medycznych w butlach na potrzeby COZL.
- Dostawa asortymentu medycznego stosowanego w Klinice Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Nowotworów Układu Pokarmowego
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem 5 (pięciu) ekranów scenograficznych dla pracowni telewizyjnej Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.
- Dostawa sprzętu sieciowego w ramach I wyposażenia CBZC
- "Migracja z rozszerzeniem ESET do wersji ESET Protect Enterprise ...., Zakup urządzenia klasy UTM w klasterze HA wraz z subskrypcją ...., Rozbudowa systemu kopii zapasowych o licencję dla serwera..."
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.