eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Czarnków - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Dobry i przyjazny urząd

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Piła: Wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Czarnków - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Dobry i przyjazny urząd
Numer ogłoszenia: 351866 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich , ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 215 27 90, faks 67 215 27 90 w.33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Czarnków - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Dobry i przyjazny urząd.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w punkcie III SIWZ oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ- Szczegółowe wytyczne techniczne wdrożenia. 1) Opis przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji wdrożenia SPiWPOL planuje się wykonanie następujących zadań: ZADANIE 1: Wdrożenie systemu SPiWPOL ZADANIE 2: Zakup i dostawa serwera oraz sprzętu niezbędnego do obsługi systemu SPiWPOL ZADANIE 3: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania systemu SPiWPOL ZADANIE 4: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu metod i technik windykacyjnych i opracowanie podręcznika procedur ZADANIE 5: Wsparcie techniczne systemu SPIWPOL ZADANIE 6: Audyt i weryfikacja systemu SPIWPOL 2) Wymagane warunki gwarancji i certyfikatów: a) serwer - parametry zgodne z opisem w rozdz. 7 pkt. 7.1. zał. Nr 4 do SIWZ (36 miesięcy gwarancji - serwis gwarancyjny świadczony na miejscu u użytkownika, czas reakcji - do końca dnia następnego od zgłoszenia, w przypadku awarii dysku twardego - dysk pozostaje u użytkownika, wymagany certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, ISO 14001 oraz deklaracja zgodności CE, firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta sprzętu). b) zasilacz awaryjny - parametry zgodnie z pkt 7.2. zał. Nr 4 do SIWZ (wymagana gwarancja to minimum 36 miesięcy na elektronikę i minimum 24 miesiące na baterię). c) stacje robocze - parametry i oprogramowanie zgodnie z pkt 7.3. zał. Nr 4 do SIWZ (okres gwarancji 36 miesięcy, serwis gwarancyjny na miejscu u użytkownika, w przypadku konieczności wymiany dysków twardych - dyski pozostają u użytkownika, wymagany certyfikat ISO 9001 dla producenta, deklaracja zgodności CE, firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta sprzętu, oświadczenie, iż głośność jednostki centralnej mierzona była zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy zapis/odczyt na dysk (WORK) wynosząca maksymalnie 24dB, oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem). d) program antywirusowy zgodnie z opisem w pkt 7.3.2. - licencja minimum na 12 miesięcy, e) monitory LCD - parametry zgodnie z opisem w pkt 7.3.3. Zał. Nr 4 do SIWZ (Okres gwarancji 36 miesięcy na miejscu u użytkownika, czas reakcji serwisu - do końca dnia następnego od dnia zgłoszenia, oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta sprzętu, f) drukarka sieciowa - parametry i oprogramowanie zgodnie z opisem w pkt 7.4 zał. Nr 4 do SIWZ (wymagana gwarancja 24 miesiące), g) drukarka sieciowa - parametry i oprogramowanie zgodnie z opisem w pkt 7.5 zał. Nr 4 do SIWZ (wymagana gwarancja 24 miesiące), h) okres gwarancji za wdrożony system SPiWPOL nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby po zakończeniu okresu wsparcia technicznego objętego ofertą Wykonawca zawarł z Użytkownikiem systemu umowę na świadczenie takiego wsparcia przez okres nie krótszy niż 4 lata..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.21.26.00 - Usługi opracowywania oprogramowania dla baz danych i operacyjnego 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. W tym względzie Wykonawca udokumentuje, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje z należytą starannością co najmniej dwie główne usługi wdrożenia systemów związanych z poborem i windykacją podatków i opłat lokalnych w jednostkach samorządu terytorialnego, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, o podobnym zakresie jak niniejsze zamówienie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia i w tym względzie udokumentuje, że dysponuje następującą kadrą, która będzie wdrażać system poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych: a) kierownik wdrożenia - wykształcenie wyższe, minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami informatycznymi; b) specjalista do wdrożenia systemu z wykształceniem wyższym informatycznym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - głównych usług wdrożenia elektronicznego systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w jednostkach samorządu terytorialnego z podaniem ich rodzaju, daty i nazwy Zamawiającego na rzecz którego były świadczone usługi, wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony formularz oferowanego sprzętu i oprogramowania - Załącznik nr 5 do SIWZ; 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy, jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4.Autoryzacja producenta serwera; 5. Oświadczenie Wykonawcy o zagwarantowaniu wymaganych okresów i warunków gwarancji na zaoferowany sprzęt i oprogramowanie - zgodnie z pkt 3.2 SIWZ; 6. Certyfikaty i deklaracje - zgodnie z pkt 3.2 SIWZ; 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Warunki zmian określone są w Załączniku nr 6 do SIWZ. Zmiany Umowy mogą dotyczyć: a) terminu wykonania przedmiotu Umowy; b) zakresu zamówienia; c) podwyższenia stawki podatku od towarów i usług (VAT) i w związku z tym wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, d) zmian osób funkcyjnych oraz osób, o których mowa w § 3 ust. 3 Załącznika nr 6 do SIWZ - Wzór umowy. Zmiany, o których mowa powyżej mogą nastąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, b) na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiającego, c) zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, na której skutek dojdzie do podwyższenia wysokości stawki podatku od towarów i usług. d) Zmiana osób wdrażających system oraz osób szkolących pracowników Urzędu Gminy Czarnków wymaga pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich ul. Grunwaldzka 2 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich ul. Grunwaldzka 2 64-920 Piła pokój Nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie prowadzone jest w ramach projektu Dobry i przyjazny urząd - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytetu V Dobre Rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.