eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Wykonanie instalacji grzewczej w świetlicy w Szymanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Wisznia Mała: Wykonanie instalacji grzewczej w świetlicy w Szymanowie
Numer ogłoszenia: 351766 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji , ul. Szkolna 1, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 312 70 76, faks 071 312 70 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Jednostka Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji grzewczej w świetlicy w Szymanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej i ogrzewania w budynku świetlicy wiejskiej w Szymanowie, gmina Wisznia Mała, powiat trzebnicki, województwo dolnośląskie. Zadanie dofinansowane w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego Pogramem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 pn. Wykonanie instalacji grzewczej w świetlicy w Szymanowie. 2. ZAKRES RZECZOWY: 1) Wykonanie instalacji gazowej na gaz GZ-50 wraz z nagrzewnicą powietrza i wentylatorami Wykonanie instalacji gazowej - 27,02 m, montaż reduktora gazu dn 15 na dn 25 redukującego średnie ciśnienie gazu o wydajności Q max =10 m3/h, montaż gazomierza z nadajnikiem impulsów o wydajności Q max =10 m3/h, montaż zaworu klapowego dn 40 sprzężonego z detektorem gazu. Montaż urządzenia nawiewnego - gazowej nagrzewnicy powietrza o mocy 70 kW, wentylatora kanałowego o wydajności min. 5000 m3/h i wentylatora osiowego o wydajności min. 700 m3/h. Montaż tłumików kanałowych na nagrzewnicy powietrza i wentylatorze wywiewnym o wydajności min. 5000 m3/h W pomieszczeniach po zamontowaniu urządzeń należy uzyskać poziom hałasu zgodny z normą PN-87/B-02151/02 2) Wykonanie instalacji elektrycznej. Wykonanie linii zasilającej tablice kotłowni od istniejącej tablicy głównej należy. Z tablicy kotłowni wykonanie linii zasilających dla następujących urządzeń: 1) nagrzewnicy, 2) wentylatorów - 2 szt, 3) głowicy samozamykającej, 4) syreny alarmowej 5) lampki LD1 6) wyłącznika przeciwpożarowego Wykonanie instalacji elektrycznej w wentylatorni do zasilania następujących urządzeń : regulatora na aparacie, palnika, wentylatora wywiewnego kanałowego, pomp obiegu kotłów, gniazd zasilających ściennych 230V (2 szt.), siłowników elektrycznych, przepustnic regulacyjnych (2 szt.), centrali alarmowej systemu detekcji gazu, aparatu grzewczego gazowego. Wykonanie oświetlenia sztucznego wentylatoni, wydzielonej rozdzielni elektrycznej dla kotłowni oraz awaryjnego wyłącznika prądu . Dla całej instalacji w pomieszczeniu wentylatorni wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł ( dwa tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej z tym, że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 punkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj: OŚRODK KULTURY SPORTU I REKREACJI UL. SZKOLNA 1, 55-114 WISZNIA MAŁA Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr konta: BS TRZEBNICA nr konta 59 9591 0004 2001 0020 0497 0001 Na poleceniu przelewu należy zaznaczyć, jakiego przetargu i jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. 5. Wadium w formie poręczeń, gwarancji należy złożyć w oryginale w miejscu składania ofert, to jest w Ośrodku Kultury Sportu i Rekreacji ul. Szkolna 1, I p sekretariat, w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert lub dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy pzp mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 5) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: wykonali co najmniej dwie roboty polegające na: 1.wykonaniu kotłowni gazowej o mocy min. 50 kW wraz z instalacją gazową; lub 2.wykonaniu instalacji grzewczej gazowej i wentylacyjnej w budynku o kubaturze min. 1000 m3 Wykazane roboty muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opis rodzaju robót, podać ich wartość, wielkość oraz daty i miejsca wykonania. (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 6) b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. tj, dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, oraz dysponują 1 osobą z uprawnieniami D i E energetycznymi w zakresie instalacji gazowych. (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 4 wzór 2.3 i poz. 7 i 8) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy: a) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 2 wzór 2.1) 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca dostarczy wraz z ofertą: a) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 2 wzór 2.1) b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 10) Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - podpisany na każdej stronie 2.Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.1.a ) 3.Oświadczenie Wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (brak oświadczenia będzie skutkować jawnością całej oferty) (wzór nr 2.2 ) 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór nr 2.3) 5.Aktualny Odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.4 ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie.( wzór nr 2.4a) 7.Uprawnienia budowlane osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz branżowych kierowników robót zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, 8.Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 9. Zbiorcze zestawienie kosztów ( wzór 2.5) 10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert; 11. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiszniamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji , Wisznia Mała ul. Szkolna 1 , w sekretariacie Ip.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji , Wisznia Mała ul. Szkolna 1 , w sekretariacie Ip.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.