eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica › Modernizacja kotłowni centralnego ogrzewania wraz z wymianą i montażem kotła c.o. z osprzętem oraz wymiana grzejników na nowe w Zespole Szkół w Brzeźnie Szlacheckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Lipnica: Modernizacja kotłowni centralnego ogrzewania wraz z wymianą i montażem kotła c.o. z osprzętem oraz wymiana grzejników na nowe w Zespole Szkół w Brzeźnie Szlacheckim
Numer ogłoszenia: 351764 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnica , ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 59 8217080, faks 59 8218317.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni centralnego ogrzewania wraz z wymianą i montażem kotła c.o. z osprzętem oraz wymiana grzejników na nowe w Zespole Szkół w Brzeźnie Szlacheckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja kotłowni centralnego ogrzewania wraz z wymianą i montażem kotła c.o. z osprzętem oraz wymiana grzejników na nowe w Zespole Szkół wBrzeźnie Szlacheckie, polegająca na: - demontażu istniejącego kotła c.o., - dostawa nowego kotła c.o. o mocy 150 kW o wym. 1,20(szer)x1,50(gł)x1,55(wys.) wraz z montażem i uruchomieniem (piec górnego spalania, zasypowy z nadmuchami ze sterowaniem mikroprocesorem i rozprowadzonym nadmuchem), - przeróbka istniejącego drugiego kotła polegająca na demontażu, przesunięciu i ustawieniu na nowym fundamencie oraz podłączenie i uruchomienie, - modernizacja pompowni polegająca na wymianie zużytych zaworów i uszczelnieniu pomp, - wymiana grzejników dwupłytowych z podłączeniem dolnym: 200cm x 60cm - 2szt.; 150cm x 60cm - 7 szt.; 120cm x 60cm - 3 szt. - montaż zaworów grzejnikowych szt. 12, w tym 3 szt. z głowicami termostatycznymi, - montaż pompy wodnej do sali gimnastycznej, - montaż zaworów odcinających-zasilających 24 szt. - wykonanie robót malarskich 7 klas lekcyjnych oraz pomieszczeń kotłowni - wykonanie otworu drzwiowego w pomieszczeniu kotłowni i osadzenie drzwi zewnętrznych przeciwpożarowych do pomieszczenia kotłowni, - wykonanie schodów zewnętrznych żelbetowych do pomieszczenia kotłowni Roboty budowlane j.m ilość - Przygotowanie podłoża - zmycie, zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów m2 655 - Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych - sufitów m2 182,49 - Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych - ścian m2 472,51 - Dwukrotne malowanie farbą olejną drewnianych drzwi m2 30 - Wykucie otworu w ścianie - rozbiórka konstrukcji z cegieł na zaprawie cementowo - wapiennej - w pomieszczeniu kotłowni m3 2,10 - Osadzenie ośnieżnicy w nowo wykonanym otworze szt. 1 - Skrzydła drzwiowe zewnętrzne do pomieszczenia w kotłowni przeciwpożarowe m2 4,0 - Wykonanie wykopu w gruncie kat. III (wykop pod schody zew.) m3 7 - Wykonanie dostosowania schodów + ścianki oporowe m2 3,40 - Zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi o średnicy do 14mm t 0,60 - Betonowanie konstrukcji zbrojonych w deskowaniu tradycyjnych schodów prostych (schody) + ścianki oporowe m3 4,25 - Montaż poręczy stalowych mb 15 - Wykonanie nowych tynków wewnętrznych w pomieszczeniu kotłowni oraz malowanie m2 120.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa do udzielania zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 1. Zamawiający może udzielić wykonawcy robot w okresie 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, czyli budowie kanalizacji sanitarnej.. 2. Wartość zamówień uzupełniających nie może być wyższa niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 3. Wynagrodzenie za roboty uzupełniające będzie ustalone w oparciu o składniki cenotwórcze zaoferowane w przetargu, a w przypadku ich braku wg składników cenotwórczych i cen nie wyższych niż średnia dla regionu pomorskiego za ostatni kwartał poprzedzający sporządzenie kosztorysu. 4. Podstawą do realizacji zamówienia uzupełniającego będzie odrębna umowa, która będzie określała m.in. zakres zamówienia, termin realizacji. Okres i warunki gwarancji nie mogą być gorsze w porównaniu do zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysięcy) Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz.275 ) 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Bank Spółdzielczy Bytów nr 09 9321 0001 0019 2516 2000 0030 z dopiskiem Wadium - Modernizacja kotłowni centralnego ogrzewania wraz z wymianą i montażem kotła c.o. z osprzętem oraz wymiana grzejników na nowe w Zespole Szkół Brzeźno Szlacheckie Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na Rachunku Zamawiającego najpóźniej o godzinie 10;00 dnia 15.11.2010 r. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy Lipnica, 77-130 Lipnica , ul. Słomińskiego 19 , pokój nr 15 a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy zał. Nr 1 2. oświadczenie o akceptacji warunków umowy zał. Nr 6 2. Propozycja zlecenia robót podwykonawcom zał. Nr 5 3. wadium 4. pełnomocnictwo, o ile takie występuje 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa z art.22 ust.1 ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian: a) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT b) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: niesprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, c) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lipnicy ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lipnicy ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.