eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 12 MIESIĘCY Z PODZIAŁEM NA CZTERY CZĘŚCI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-25

Ogłoszenie nr 351371 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.

Ełk: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 12 MIESIĘCY Z PODZIAŁEM NA CZTERY CZĘŚCI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331319-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 28023933300000, ul. Siedliska  77, 19300   Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6210101, 629 15 00, faks 87 610 20 60, e-mail eko-mazury@elk.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.eko-mazury.elk.pl, www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 12 MIESIĘCY Z PODZIAŁEM NA CZTERY CZĘŚCI

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-PGO/07/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) CPV 09.30.00.00-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa; b) CPV 09.31.00.00-5 - Elektryczność. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. wymienionych w Załączniku Nr 3 do SIWZ - "Charakterystyka elektroenergetyczna obiektów" na okres od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. 3. Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez Ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.), zgodnie z wydanymi do tej Ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1200) oraz Kodeksem Cywilnym. 4. Ze względu na charakter pracy i znaczenie Zakładu Unieszkodliwienia Odpadów oraz trzech Stacji Przeładunkowych, Wykonawca musi zagwarantować wysokie bezpieczeństwo energetyczne. 5. Wykonawca będzie dostarczał energię zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi, parametrami technicznymi określonymi w aktach wykonawczych do Ustawy - Prawo energetyczne. 6. Prognozowane zużycie energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych w okresie od 01.01.2017 roku do 31.12.2017 roku w poszczególnych obiektach Zamawiającego wynosi łącznie 1930 MWh. 7. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości przedmiotu umowy dla poszczególnych części zamówienia są wielkościami prognozowanymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmianie w zakresie +/-20 procent ilości podstawowej MWh (Zamawiający przewiduje prawo opcji - prawo to jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia). Powyższe nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Rzeczywista ilość przedmiotu umowy wynikała będzie z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji dotyczy wszystkich czterech części zamówienia. 8. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6) Ustawy PZP. 9. Zamówienie obejmuje następujące cztery części: a) zakres i przedmiot 1 części zamówienia: i. nazwa: "Zakup energii elektrycznej do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Siedliskach koło Ełku", ii. prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. - 1800 MWh, iii. obiekt: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów, Siedliska 77, 19-300 Ełk, iv. Strefa I - szczyt przedpopołudniowy - 454 MWh, v. Strefa II - szczyt popołudniowy - 273 MWh, vi. Strefa III - pozostałe godziny doby - 1073 MWh, vii. moc umowna: 700kW, viii. grupa przyłączeniowa: III, ix. grupa taryfowa: B23; b) zakres i przedmiot 2 części zamówienia: i. nazwa: "Zakup energii elektrycznej do Stacji Przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Kośmidrach koło Gołdapi", ii. prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. - 45 MWh, iii. obiekt: Stacja przeładunkowa wraz z PDGO, Kośmidry 50, 19-500 Gołdap, iv. energia czynna całodobowa - 45 MWh, v. moc umowna: 50kW, vi. grupa przyłączeniowa: IV, vii. grupa taryfowa: C21; c) zakres i przedmiot 3 części zamówienia: i. nazwa: "Zakup energii elektrycznej do Stacji Przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Olecku", ii. prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. - 45 MWh, iii. obiekt: Stacja Przeładunkowa wraz z PDGO, Kościuszki 57, 19-400 Olecko, iv. energia czynna całodobowa - 45 MWh, v. moc umowna: 50kW, vi. grupa przyłączeniowa: IV, vii. grupa taryfowa: C21; d) zakres i przedmiot 4 części zamówienia: i. nazwa: "Zakup energii elektrycznej do Stacji Przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej", ii. prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. - 40 MWh, iii. obiekt: Stacja Przeładunkowa wraz z PDGO, Parkowa 2, 12-230 Biała Piska, iv. energia czynna całodobowa - 40 MWh, v. moc umowna: 40kW, vi. grupa przyłączeniowa: IV, vii. grupa taryfowa: C11. 10. Strefy czasowe stosowane w rozliczeniach z odbiorcami: a) okres czasowy - lato (od 1 kwietnia do 30 września): i. Strefa I - szczyt przedpopołudniowy - 7:00 - 13:00 ii. Strefa II - szczyt popołudniowy - 19:00 - 22:00 iii. Sterefa III - pozostałe godziny doby * - 13:00 - 19:00, 22:00 - 7:00; b) okres czasowy - zima (od 1 października do 31 marca): i. Strefa I - szczyt przedpopołudniowy - 7:00 - 13:00 ii. Strefa II - szczyt popołudniowy - 16:00 - 21:00 iii. Strefa III - pozostałe godziny doby * - 13:00 - 16:00, 21:00 - 7:00. *Jeżeli rozliczeniowe urządzenia pomiarowo na to pozwalają, dni ustawowo wolne od pracy, soboty i niedziele zaliczane są (cała doba) do strefy trzeciej (pozostałe godziny doby). 11. Szczegółowe dane poszczególnych punktów odbioru energii oraz roczne zużycie energii w poszczególnych odbiorach określa Załącznik Nr 3 do SIWZ - "Charakterystyka elektroenergetyczna obiektów". 12. Zamawiający informuje, iż moce umowne wskazane dla każdego z punktów poboru mogą podlegać zmianie w trakcie realizacji umowy. 13. Zamawiający jest odbiorcą końcowym, o którym mowa w Ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne. 14. Obowiązującą formą wynagrodzenia Wykonawcy, obliczonego indywidualnie dla każdego z punktów poboru, będzie iloczyn rzeczywistej ilości zużytej energii elektrycznej ustalonej na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo-rozliczeniowych i cen jednostkowych za 1 MWh energii elektrycznej zaoferowanych przez Wykonawcę. Odczyty rozliczeniowe układów pomiarowo-rozliczeniowych dokonywane będą w każdym miesiącu. Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą w 1 miesięcznych okresach rozliczeniowych, zgodnych z miesiącami kalendarzowymi, indywidualnie dla każdego punktu poboru. Zamawiający nie będzie płacił Wykonawcy żadnych zaliczek. 15. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej. Sprzedaż energii elektrycznej czynnej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucji na terenie, na obszarze którego znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej, z którym Zamawiający jako Odbiorca Końcowy podpisze umowę o świadczenie usług dystrybucji obowiązującej od dnia 01.01.2017 r. 16. Dla wszystkich punktów poboru energii jest to pierwsza zmiana dostawcy. Dla wszystkich punktów poboru warunki formalne dostaw energii reguluje obecnie posiadana umowa kompleksowa nr ZP-PGO/06/2014 z dn. 09.12.2014 r., zawarta z PGE Obrót Spółka Akcyjna z siedzibą w Rzeszowie przy ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, PGE Obrót Spółka Akcyjna Oddział z siedzibą w Białymstoku, ul. Świętojańska 12, 15-082 Białystok. Umowa zawarta jest na okres do dnia 31.12.2016 r. Wszystkie punkty poboru energii mają nadane jednolite numery PPE. 17. Wybrany w przetargu Wykonawca, na podstawie udzielonego mu przez Zamawiającego pełnomocnictwa, dokona wszelkich czynności zapewniających zawarcie osobnych umów na dostawę energii dla poszczególnych lokalizacji (Siedliska, Kośmidry, Olecko, Biała Piska) i umowy (umów) na przesył energii dla wszystkich lokalizacji. Oznacza to, że wybrany Wykonawca jest zobligowany do wypełnienia i przedstawienia do podpisu wszelkich druków służących skutecznemu przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy, a więc wszelkie powinności wynikające z tej konieczności leżą po stronie Wykonawcy. Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej i zapewni układy pomiarowe zużycia energii w punktach: Olecko, Kośmidry, Biała Piska oraz w imieniu Zamawiającego zgłosi potrzebę zawarcia nowej umowy (umów) na dystrybucję energii elektrycznej na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji do dnia 31.12.2016 r. W przypadku negatywnej weryfikacji któregoś Punktu Poboru Energii Elektrycznej Wykonawca powiadomi niezwłocznie o tym Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji. Po ustaleniu Zamawiającego z Wykonawcą przyczyn negatywnej weryfikacji, Wykonawca zgłosi umowę sprzedaży powtórnie do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 18. Wykonawca jest zobowiązany do: a) Zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty; b) Sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania. c) Zapewnienia ciągłości dostawy energii elektrycznej w okresie zmiany Sprzedawcy. Stara umowa kompleksowa kończy się 31.12.2016 r., nowa będzie obowiązywać od dnia 01.01.2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV: 09310000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zakup energii elektrycznej do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Siedliskach koło Ełku
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT375192.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ENERGIA POLSKA Sp. z o.o.,  biuro@energiapolska.com.pl,  al. Kasztanowa 5,  53-125,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 461486.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 461486.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 487061.55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zakup energii elektrycznej do Stacji Przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Kośmidach koło Gołdapi
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9379.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ENERGIA POLSKA Sp. z o.o.,  biuro@energiapolska.com.pl,  al Kasztanowa 5,  53-125,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11537.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11537.15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12121.65
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zaup energii elektrycznej do Stacji Przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Olecku
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9379.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ENERGIA POLSKA Sp. z o.o.,  biuro@energiapolska.com.pl,  al. Kasztanowa 5,  53-125,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11537.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11537.15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12121.65
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zakup energii elektrycznej do Stacji Przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolneg Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8337.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ENERGIA POLSKA Sp. z o.o.,  biuro@energiapolska.com.pl,  al. Kasztanowa 5,  53-125,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10255.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10255.25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11070.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.