eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa i montaż nowych mebli biurowych oraz regałów metalowych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz podległych Biur Powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Wrocław: Dostawa i montaż nowych mebli biurowych oraz regałów metalowych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz podległych Biur Powiatowych
Numer ogłoszenia: 351276 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3697400, faks 71 3643702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż nowych mebli biurowych oraz regałów metalowych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz podległych Biur Powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń nowych mebli biurowych oraz regałów metalowych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz podległych Biur Powiatowych z podziałem na zadania. Wykaz asortymentowy wraz z wykazem lokalizacji dostaw stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia lub na jedną z wybranych części (zadań). Część nr 1: Meble drewniane. Część nr 2: Meble metalowe. ZADANIE NR 1: Meble drewniane. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble odpowiadały co najmniej takim warunkom, jak określone przez Zamawiającego, tj: a)SZAFA DREWNIANA - 14 szt.Szafa o wymiarach 80cm x 42cm x 205cm (Szerokość x Głębokość x Wysokość) jest wykonana z płyty wiórowej spełniającej normę E1 o grubości min. 18 mm, a plecy szafy wykonane z płyty o grubości min. 10mm. Tył szafy wykończony tak jak przód - zarówno w środku, jak i na zewnątrz w kolorze jasnego buku (odcień do uzgodnienia). Półki są wykonane z płyty wiórowej o grubości nie mniejszej niż 18mm. Płyta jest pokryta melaminą grubości min. 0,2 mm w kolorze jasnego buku. Wszystkie krawędzie płyty są zabezpieczone doklejką PCV o grubości min. 1,2mm w kolorze jasnego buku. Szafa jest wyposażona w cztery regulowane półki (mniej więcej co 40 cm z możliwością regulacji w zakresie 3 cm) z systemem zapobiegającym ich przypadkowemu wysunięciu. Zawiasy szafy powinny być samozatrzaskowe. Drzwi szafy mają być wyposażone w 3 zawiasy i ryglowanie w dwóch punktach (ręcznie) - na dole i na górze szafy. Szafa zamykana na zamek meblowy patentowy plus dwie zasuwki (góra, dół) - w zestawie min. dwa klucze. Regulacja szafy odbywa się od środka. Fronty skrzydeł drzwiowych są wyposażone w solidne, metalowe rączki do otwierania. Szafa posiada stopki-jabłuszka o średnicy ok. 4 cm wykonane z plastiku, z możliwością regulacji. b)KONTENEREK - 9 szt. Kontener o wymiarach 43cm x 60cm x 60cm (Szerokość x Głębokość x Wysokość) w kolorze jasnego buku (odcień do uzgodnienia) z trzema szufladami głębokimi oraz czwartą typu piórnik. Szuflada typu piórnik powinna być zabezpieczona od spodu płytą drewnianą o grubości min 5mm umożliwiającą swobodne domykanie. Kontener jest wykonany z płyty wiórowej spełniająca normę E1 o grubości min. 18mm. Tylna ścianka kontenera jest wykonana z płyty o grubości min. 10mm. Płyta jest pokryta melaminą grubości min. 0,2mm w kolorze jasnego buku. Wszystkie krawędzie płyty wiórowej są zabezpieczone doklejką PCV o grubości min. 1,2 mm w kolorze jasnego buku. Fronty szuflad są wyposażone w solidną, metalową rączkę do ich otwierania. Kontener jest wyposażony w wysokiej jakości kółka jezdne w tym dwa przednie z blokadą, zamykany na zamek patentowy - min. dwa klucze. Zamek w momencie zamknięcia blokuje wszystkie szuflady. c)FOTEL PRACOWNICZY (OBROTOWY) - 88 szt. Fotel obrotowy na amortyzatorze gazowym zapewniającym płynną regulację wysokości w zakresie 40-50 cm, posadowiony na pięcioramiennej metalowej podstawie w kolorze czarnym, zaopatrzony w wysokiej jakości samohamowne kółka jezdne dostosowane do wykładzin dywanowych. Mechanizm metalowy - synchro. Oparcie fotela posiada regulację wysokości i kąta nachylenia w min. zakresie +5 (mechanizm synchro) oraz głębokości siedziska, zapewnia podparcie pleców na całej długości, z ergonomicznym wyprofilowaniem w części lędźwiowej kręgosłupa. Fotel jest zaopatrzony w podłokietniki z możliwością regulacji wysokości, ułatwiające wygodne ułożenie przedramienia. Tapicerka trudnopalna. Kolor wykończenia tapicerki: ciemna zieleń (odcień do uzgodnienia). Wytrzymałość tapicerki wynosi 50.000 cykli, wg skali Martindalea. d)REGAŁ DREWNIANY OTWARTY - 1 szt. Regał drewniany o wymiarach 42cm x 30cm x 200cm (Szerokość x Głębokość x Wysokość) jest wykonany z płyty wiórowej w kolorze jasnego buku (odcień do uzgodnienia) spełniającej normę E1 o grubości min. 18 mm, a plecy regału wykonane z płyty o grubości min. 10mm. Tył regału wykończony tak jak boki, w kolorze jasnego buku. Półki są wykonane z płyty wiórowej o grubości przynajmniej 18mm. Płyta jest pokryta melaminą o grubości min. 0,2 mm w kolorze jasnego buku. Wszystkie krawędzie płyty są zabezpieczone doklejką PCV o grubości min. 1,2mm w kolorze jasnego buku. Regał jest wyposażony w 4 półki, z możliwością regulacji w zakresie 3 cm z systemem zapobiegającym ich przypadkowemu wysunięciu. Regał musi posiadać cokół zapewniający jego stabilność. e)SZAFKA STOJĄCA ZAMYKANA - 1 szt. Szafka stojąca o wymiarach zewnętrznych 90cm x 50cm x 90 cm (Szerokość x Głębokość x Wysokość) jest wykonana z płyty wiórowej spełniającej normę E1 o grubości min. 18mm, a tył szafki wykonany jest z płyty o grubości min. 10mm. Tył szafki wykończony tak jak przód - zarówno w środku, jak i na zewnątrz w kolorze jasnego buku (odcień do uzgodnienia). Półki są wykonane z płyty wiórowej o grubości nie mniejszej niż 18mm. Płyta jest pokryta melaminą grubości min. 0,2 mm w kolorze jasnego buku. Wszystkie krawędzie płyty są zabezpieczone doklejką PCV o grubości min. 1,2mm w kolorze jasnego buku. Górna płyta zabezpieczona substancją przeciwdziałającą wnikaniu wilgoci (przy zachowaniu kolorystyki okleiny). Szafka stojąca jest wyposażona w jedną regulowaną półkę (z możliwością regulacji na całej wysokości szafki - odległość nawiertów na ściankach bocznych w pionie co 2 cm) z systemem zapobiegającym jej przypadkowemu wysunięciu. Zawiasy szafki powinny być samozatrzaskowe. Drzwi szafki są wyposażone w min. 2 zawiasy i ryglowanie w dwóch punktach (ręcznie) - na dole i na górze szafki. Szafka stojąca zamykana na zamek meblowy patentowy plus dwie zasuwki (góra, dół) - w zestawie min. dwa klucze. Regulacja szafki odbywa się od środka. Fronty skrzydeł drzwiowych są wyposażone w solidne, metalowe rączki do otwierania. Szafka stojąca posiada stopki jabłuszka o średnicy ok. 4 cm wykonane z plastiku, z możliwością regulacji. Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę próbnika kolorów, który realnie odwzorowuje okleinę mebli i będzie służył do ustalenia kolorystyki mebli drewnianych. Propozycja kolorystyki okleiny musi być przedstawiona przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia montażu mebli w poszczególnych lokalizacjach Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 2b) do SIWZ. ZADANIE NR 2: Meble metalowe. REGAŁ METALOWY - 86 szt. Regał metalowy archiwalny skręcany ze stężeniami krzyżakowymi, o rozstawie półek ok. 35 cm, w ilości oraz o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość) : 1.Regał metalowy archiwalny 6-półkowy o wym. (225cm x 100cm x 32cm) - 23 szt. 2.Regał metalowy archiwalny 5-półkowy o wym. (200cm x 94cm x 32cm) - 33 szt. 3.Regał metalowy archiwalny 6-półkowy o wym. (225cm x 105cm x 32cm) - 10 szt. 4.Regał metalowy archiwalny 6-półkowy o wym. (225cm x 80cm x 32cm) - 7 szt. 5.Regał metalowy archiwalny 6-półkowy o wym. (270cm x 120cm x 32cm) - 7 szt. 6.Regał metalowy archiwalny 6-półkowy o wym. (225cm x 130cm x 32cm) - 3 szt. 7.Regał metalowy archiwalny 6-półkowy o wym. (240cm x 94cm x 32cm) - 2 szt. 8.Regał metalowy archiwalny 6-półkowy o wym. (250cm x 94cm x 32cm) - 1 szt. Dopuszcza się max. 0,5cm rozbieżności w zakresie podanych wymiarów regałów. Stężenia krzyżakowe, standardowe, tj. mają znajdować się na plecach regału(krzyżowe usztywnienie tyłu). Dopuszcza się inny bezpieczny sposób zabezpieczenia regału, zapewniający sztywność konstrukcji i jej stabilność. Wszystkie regały należy przytwierdzić do ściany, sufitu lub posiadanych regałów w celu zapobiegnięcia przypadkowemu przewróceniu. Obciążenie każdej z półek musi wynosić nie mniej niż 100 kg. Zamawiający wymaga zabezpieczenie kątowników podtrzymujących konstrukcję poprzez wyposażenie ich w stopki plastikowe lub gumowe od spodu regału. Kolor farby proszkowej: jasnoszary np. RAL 7035 lub do ustalenia. Zamawiający wymaga dostarczenia oraz przytwierdzenia regałów w poszczególnych lokalizacjach Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 2d) do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 2 lat gwarancji na dostarczone regały. Materiały, z których wykonane będą meble muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w pomieszczeniach biurowych. Wymagane jest zastosowanie aktualnych norm zawartych w stosowanych przepisach prawa oraz materiałów określonych w opisie poszczególnych mebli. Dokumenty (świadectwa, certyfikaty) dotyczące jakości materiałów i dopuszczenia do stosowania w biurze, zwłaszcza świadectwa higieniczności wydawane przez Państwowy Zakład Higieny (dotyczy głównie mebli drewnianych potwierdzających klasę higieny E1) powinny zostać przedstawione wraz z dostarczonymi meblami. Zamówione meble należy zmontować, dostarczyć oraz rozstawić pod adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny, ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław - do pomieszczeń (miejsc) wskazanych przez pracowników Zamawiającego oraz w innych lokalizacjach Zamawiającego zgodnie z zał. nr 2a), 2b), 2c), 2d) do SIWZ. Zamawiający zaleca odpowiednią optymalizację dostaw do poszczególnych lokalizacji Zamawiającego (Oddziału Regionalnego oraz podległych Biur Powiatowych). Zamawiająca wymaga uzgodnienia harmonogramu dostaw poszczególnych mebli z przedstawicielem wskazanym w umowie. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia zastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik do SIWZ. Ilość i asortyment poszczególnych mebli wraz z lokalizacją dostaw został określony w SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.31.00 - Fotele 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a)działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, b)zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, c)zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, d)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, e)zmianie elementów zamówienia na elementy lepsze lub odpowiedniejsze korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, kancelaria/sekretariat - I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, kancelaria/sekretariat - I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.