eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont elewacji budynku handlowo-usługowego przy ul. Górnośląskiej 37a w Kaliszu oraz dobudowa szybu windy dla osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-17

Kalisz: Remont elewacji budynku handlowo-usługowego przy ul. Górnośląskiej 37a w Kaliszu oraz dobudowa szybu windy dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 351168 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294478 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku handlowo-usługowego przy ul. Górnośląskiej 37a w Kaliszu oraz dobudowa szybu windy dla osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku handlowo-usługowego przy ul. Górnośląskiej 37 a w Kaliszu oraz wykonanie dobudowy szybu windy dla osób niepełnosprawnych . Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Remont elewacji budynku : - naprawa i uzupełnienie tynków, - oczyszczenie i malowanie drewnianej i stalowej stolarki okiennej i drzwiowej (wraz z fasadą klatki schodowej), - wymiana oszklenia klatki schodowej, - schowanie instalacji pod tynk, - malowanie elewacji ok. 1.200 m2 2)Dobudowa szybu windy : - roboty rozbiórkowe nawierzchni, - wykonanie fundamentu żelbetowego, - izolacje pionowe i poziome ścian, - dostosowanie balustrady w miejscu szybu windowego (wycięcie balustrady na poziomie galerii) , - dostawa i montaż windy wraz z szybem windowym, - prace elektryczne (zasilenie dźwigu z istniejącej instalacji budynku ) . - instalacja uziomu i odgromowa fundamentu windy, - odtworzenie nawierzchni przy windzie, - uruchomienie i odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego (odbiór UDT na koszt Wykonawcy), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Remont elewacji : a) projekt budowlany wraz z Informacją dotyczącą BIOZ- zał. nr 7 b) projekt wykonawczy - zał. nr 8. c) przedmiar robót ( przedmiar robót stanowi dokumentację pomocniczą i nie może być podstawą do obliczenia kosztów realizacji)- zał. nr 10 d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- zał. nr 12. 2) Dobudowa szybu windy : a) projekt budowlano-wykonawczy wraz z Informacją dotyczącą BIOZ- zał. nr 9. b) przedmiar robót ( przedmiar robót stanowi dokumentację pomocniczą i nie może być podstawą do obliczenia kosztów realizacji)- zał. nr 11 c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -zał. nr 13. Roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym - działalność budynku handlowo-usługowa. Wszystkie prace muszą być wykonane w sposób zapewniający normalne funkcjonowanie obiektu i jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia projektu BIOZ, projektu organizacji ruchu , zajęcia pasa drogowego wraz z uiszczaniem opłat, odtworzenia dróg i chodników, wywozu nadmiaru gruntu, prac geodezyjnych, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (3 egz.), wszelkich uzgodnień z UDT i związanych z tym opłat, przygotowania dokumentacji rejestracyjnej dźwigu zgodnie z wymaganiami UDT i dokumentacji powykonawczej (3 egz),dokumentacji DTR windy oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 2)W ramach udzielonej gwarancji w zakresie windy, Wykonawca zapewnia, że w przypadku awarii urządzeń i instalacji przystąpi do ich usunięcia w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od terminu powiadomienia o zaistniałej awarii, a w przypadku uwięzienia ludzi w kabinie w czasie do 30 minut. 3)Zamawiający wymaga w okresie gwarancji świadczenia przez Wykonawcę usług konserwacji windy zgodnie z zakresem przeglądów konserwacyjnych określonych przez producenta, dokumentacją techniczno-ruchową, instrukcją konserwacji, ustawą z dnia 21.12.2000r. o dozorze technicznym (Dz.U.Nr 122 poz.1321 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U.nr 193 poz.1890). 4)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane EXDACH Małgorzata Kmieć, al.Powstańców Wlkp 36, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160252,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 185902,54

  • Oferta z najniższą ceną: 185902,54 / Oferta z najwyższą ceną: 191743,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.