eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pi³a › Ca³odobowa ochrona fizyczna budynku administracyjnego przy Al. Niepodleg³o¶ci 33/35 w Pile

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-12-07

Pi³a: Ca³odobowa ochrona fizyczna budynku administracyjnego przy Al. Niepodleg³o¶ci 33/35 w Pile
Numer og³oszenia: 351163 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w Pile , al. Niepodleg³o¶ci 33/35, 64-920 Pi³a, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ca³odobowa ochrona fizyczna budynku administracyjnego przy Al. Niepodleg³o¶ci 33/35 w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa ochrona fizyczna budynku administracyjnego przy Al. Niepodleg³o¶ci 33/35 w Pile. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) ochrona fizyczna osób i mienia Starostwa Powiatowego w Pile; 2) zapewnienie porz±dku i bezpieczeñstwa pracownikom oraz interesantom przebywaj±cym na terenie budynku; 3) kontrola ruchu osobowego na chronionym obiekcie (otwieranie i zamykanie drzwi wej¶ciowych do budynku, otwieranie i zamykanie bram parkingowych, w³±czanie i wy³±czanie systemu alarmowego) zgodnie z regulacjami wewnêtrznymi obowi±zuj±cymi u Zamawiaj±cego; 4) pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych: po¿ary, zagro¿enie zdrowia i ¿ycia ludzi oraz inne zdarzenia losowe; 5) w przypadku awarii, po¿aru, w³amania i innych zdarzeñ - natychmiastowe powiadomienie odpowiedniej s³u¿by (stra¿y po¿arnej, policji, pogotowia i innych w³a¶ciwych) oraz upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego; w ka¿dym przypadku nale¿y dokonaæ stosownego zapisu w ksi±¿ce raportów; 6) obserwacja w trakcie dy¿uru obrazu z kamer zainstalowanych na chronionym obiekcie, zapisywanie obrazu; 7) godzinê po zakoñczeniu pracy Starostwa dokonywanie obchodu budynku, sprawdzenie jego zabezpieczeñ; 8) dokonywanie obchodu budynku po zakoñczeniu pracy przez pracowników firmy sprz±taj±cej, sprawdzanie odcisków referentek na pomieszczeniach plombowanych, wygaszanie ¶wiate³ w razie stwierdzenia, ¿e w pomieszczeniach biurowych pali siê ¶wiat³o, a pomieszczenia te zosta³y opuszczone przez pracowników (w przypadku zaistnienia tego faktu w pomieszczeniu plombowanym, natychmiastowe powiadomienie upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego); 9) podczas obchodu obiektu zwracanie uwagi na awarie wszelkich instalacji zamontowanych w budynku, sprawdzanie jego zabezpieczeñ oraz pomieszczeñ przed wszelkimi zagro¿eniami, w razie stwierdzenia awarii podjêcie niezbêdnych czynno¶ci w celu ich usuniêcia oraz powiadomienie Zamawiaj±cego o zaistnia³ej sytuacji, spisanie protoko³u i przekazanie 1 egzemplarza Zamawiaj±cemu; 10) ustalanie uprawnieñ pracowników Starostwa do przebywania na terenie chronionym godzinê po zakoñczeniu pracy Starostwa; 11) wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeñ biurowych, zgodnie z regulacjami wewnêtrznymi Zamawiaj±cego. Wydawanie kluczy do pomieszczeñ Starostwa pracownikom po godzinach urzêdowania lub w dniach wolnych od pracy mo¿e nast±piæ tylko po przedstawieniu pisemnej zgody jego bezpo¶redniego prze³o¿onego lub dyrektora Wydzia³u Administracyjno - Inwestycyjnego i odnotowaniu tego faktu w ksi±¿ce raportów (z podaniem nazwiska pracownika, numeru pokoju oraz godziny pobrania i zwrotu klucza); 12) w³±czanie i wy³±czanie o¶wietlenia sterowanego z portierni; 13) odpowiednia reakcja pracownika ochrony na sygna³y alarmowe instalacji wykrywaj±cej po¿ar i w³amanie, podjêcie niezbêdnych czynno¶ci w celu ochrony mienia, powiadomienie upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego, spisanie protoko³u z zaistnia³ej sytuacji i przekazanie 1 egzemplarza Zamawiaj±cemu; 14) Wykonawca zobowi±zuje siê do strze¿enia przekazanych kompletów kluczy do budynku oraz pomieszczenia portierni tak, aby nie znalaz³y siê one w rêkach osób trzecich i ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za ich przechowywanie i u¿ycie; 15) wykonywanie innych czynno¶ci zleconych przez Zamawiaj±cego a mieszcz±cych siê w szeroko rozumianym zakresie us³ugi ochrony, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami oraz uregulowaniami wewnêtrznymi obowi±zuj±cymi u Zamawiaj±cego. 3. Warunki zap³aty: 1) Termin zap³aty faktury - do 14 dni od dnia od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiaj±cego, przy czym faktura nie mo¿e byæ wystawiona przed koñcem okresu miesiêcznego. 2) P³atnikiem faktur jest Powiat Pilski. 4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci korzystania z podwykonawców. 5. Wymagania Zamawiaj±cego: 1) Zamawiaj±cy wymaga, aby pracownicy ochrony zaopatrzeni byli w umundurowanie ze znakami firmowymi wykonawcy, bezprzewodowe ¶rodki ³±czno¶ci oraz inne wyposa¿enie wymagane przepisami; 2) Wykonawca jest zobowi±zany posiadaæ grupê interwencyjn±, która bêdzie ¶wiadczyæ us³ugi ochrony na ka¿dorazowe wezwanie pracownika Wykonawcy. Grupa interwencyjna powinna sk³adaæ siê, z co najmniej 2 pracowników Wykonawcy. Maksymalny czas reakcji grupy interwencyjnej - 10 min. 3) Zamawiaj±cy wymaga, aby do wykonywania czynno¶ci stanowi±cych przedmiot umowy wykonawca zatrudni³ pracowników ochrony posiadaj±cych odpowiednie kwalifikacje. Przed przyst±pieniem do realizacji umowy Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu, potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em kopie licencji pracowników ochrony..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadaæ koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie. Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, ¶wiadczy³ us³ugi ochrony w co najmniej dwóch obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, na kwotê co najmniej 50 000 z³ ka¿da.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantuj±cej wykonanie zamówienia i w tym wzglêdzie udokumentuje, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê co najmniej 1 000 000 z³ (jeden milion z³otych).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wype³niony formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty i umowy je¿eli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±. 3. O¶wiadczenie o zaopatrzeniu pracowników na czas pe³nienia s³u¿by w umundurowanie oraz bezprzewodowe ¶rodki ³±czno¶ci. 4. O¶wiadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej. 5. O¶wiadczenie o zatrudnieniu pracowników posiadaj±cych licencjê pracowników ochrony.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zmiana postanowieñ umowy nastêpuje w formie pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zmian do umowy mo¿na dokonaæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Zamawiaj±cy dokona zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. Zamawiaj±cy dokona zmiany jedynie o zastosowanie nowej stawki podatku VAT. Ewentualna zmiana mo¿e nast±piæ ze skutkiem od dnia wej¶cia w ¿ycie ustawy zmieniaj±cej wysoko¶æ podatku do dnia zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia, po z³o¿eniu stosownego wniosku o dokonanie takiej zmiany przez Wykonawcê; 2) Cena brutto za jedn± godzinê pracy pracownika okre¶lona w §10 ust. 1 mo¿e ulec zmianie. Podstaw± do zmiany jest zmiana wska¼nika wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszanego przez G³ówny Urz±d Statystyczny. Pisemne zawiadomienie strony umowy o zaistnieniu powy¿szego faktu przez stronê ¿±daj±c± zmiany zostanie potwierdzone poprzez za³±czenie Komunikatu Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego okre¶laj±cego wysoko¶æ wska¼nika. Zmiana ceny mo¿e nast±piæ najwcze¶niej po up³ywie 12 miesiêcy od dnia 01 stycznia 2011 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe Al. Niepodleg³o¶ci 37 64-920 Pi³a pokój 304.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Al. Niepodleg³o¶ci 33/35 64-920 Pi³a pokój 111.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.