eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej w Kwietniewie 48 Gmina Rychliki na Środowiskowy Dom Samopomocy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Elbląg: Przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej w Kwietniewie 48 Gmina Rychliki na Środowiskowy Dom Samopomocy
Numer ogłoszenia: 351152 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Elbląskie Stowarzyszenie Organizatorów Pomocy Społecznej , ul. Świętego Ducha 19, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 236 25 54, faks 55 236 25 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esops.free.ngo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej w Kwietniewie 48 Gmina Rychliki na Środowiskowy Dom Samopomocy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych : -przebudowę wszystkich pomieszczeń pod przewidzianą funkcję w budynku -dobudowie nowych ścian wewnętrznych i wydzielenie odrębnych pomieszczeń -okładziny drewnianych stropów miedzy kondygnacjami, płytami gipsowo - kartonowymi ognioodpornymi na ruszcie metalowym z kształtowników -odświeżenie starych tynków na ścianach i sufitach ( szpachlowanie i malowanie ) -przebudowę pomieszczeń WC i łazienek z wymianą urządzeń sanitarnych i ułożeniem okładzin ściennych i podłogowych -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej -wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z obsadzeniem stolarki drzwiowej -remoncie podłóg z desek -modernizację instalacji elektrycznej, sanitarnej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej -wykonanie kotłowni -wyposażenie budynku w instalację sygnalizacji pożaru, oraz w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne -wykonanie dla osób niepełnosprawnych pochylni przy zewnętrznych schodach oraz wewnętrznej pochylni z uwagi na różnicę posadzek. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.13 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości : 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy : Nr 77116022020000000050345425 w Banku Millennium S.A./ O Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w Elbląskim Stowarzyszeniu Organizatorów Pomocy Społecznej w Elblągu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VII. ppkt. 1.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed pływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, polegających na wykonaniu remontu, budowy lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej, obiektu mieszkalnego lub mieszkalno - usługowego, w tym : - co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w obiekcie o kubaturze minimum 2000 m3 - co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości minimum 500 000 zł bez VAT - co najmniej 1 kotłowni Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców w postępowaniu wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia ( konsorcjum ) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku tj. liczba wykonanych robót, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tzn. że np. jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się może wykazać wykonanie 1 roboty budowlanej wykonanej w obiekcie o kubaturze minimum 2000 m3, a drugi z Wykonawców wspólnie ubiegających się może wykazać wykonanie 1 roboty budowlanej o wartości minimum 500 000 zł bez VAT. Natomiast nie podlega zsumowaniu kubatura i wartość podana w warunku. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości robót budowlanych należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VII ppkt 1.2. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie wykwalifikowaną kadra niezbędną do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach muszą posiadać wymagane uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży tj. a) Kierownik budowy musi posiadać : - minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy - wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej b) Kierownik robót sanitarnych musi posiadać : - minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót sanitarnych - wymagane uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych c) Kierownik robót elektrycznych musi posiadać : - minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. kierowanie lub innymi robotami budowlanymi, mogą być wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego ( tekst jednolity: Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. Zm. ) Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich ( Dz. U. 2008r. nr 63, poz. 394 ). - potwierdzenie tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VII. ppkt. 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VII ppkt. 1.3 i 1.4 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest osiągnięcie średniorocznego przychodu za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za okres ( na podstawie Rachunku zysków i strat poz. Przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów, materiałów lub przychody netto ze sprzedaży i zrównanie z nimi, a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty ) w kwocie minimum 2 000 000 zł bez VAT. Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum ) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych prze Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości potwierdzające spełnienie warunku w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego, podając datę i kurs. - potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na postawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. pakt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VII. ppkt 1.5 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VII. 1. SIWZ metodą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy : a) Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu : § działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności ( np. przeszkody atmosferycznej o charakterze katastrof ).Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę. § z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. § z przyczyn zależnych od Zamawiającego, np. z powodu przedłużającej się procedury przetargowej. b) Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia istotnych zmian lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. c) Konieczność zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu : § konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. § zmiany wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowego pozwolenia na budowę dla realizowanego zamówienia wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. § zmiany przepisów, które skutkują zmiana pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia § konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru Budowlanego, PIP itp. d) Zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikających z rzeczywistych obmiarów, które powodują zmianę wartości umownej wraz ze zmianą tej wartości. e) Ustawowa zmiana stawki VAT lub zmiana materiałów budowlanych w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek. § gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego § zmiana wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.esops.free.ngo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Elbląskie Stowarzyszenie Organizatorów Pomocy Społecznej ul. Świętego Ducha 19 82-300 Elbląg Nr faksu 55 236 25 54.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Elbląskie Stowarzyszenie Organizatorów Pomocy Społecznej ul. Świętego Ducha 19 82-300 Elbląg Nr faksu 55 236 25 54.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.