eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług porządkowych oraz konserwacyjnych w obiektach należących do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Łódź: Świadczenie usług porządkowych oraz konserwacyjnych w obiektach należących do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi
Numer ogłoszenia: 351125 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, faks 042 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych oraz konserwacyjnych w obiektach należących do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Świadczenie usług porządkowych oraz konserwacyjnych w obiektach należących do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, archiwum, korytarzy, klatek schodowych oraz sanitariatów w budynkach Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi, na łącznej powierzchni ca 2347,92 m2 ,a także świadczenie w nich usług konserwacyjnych. Usługi realizowane będą w dwóch budynkach: - Budynek przy ul. Piotrkowskiei 171/173 - 33 pomieszczenia biurowe, 5 pomieszczeń sanitarnych; powierzchnia całkowita ca 752 m2. - Część budynku przy ul. Piotrkowskiei 175 - 4 piętro oraz część 3-go i 2-go piętra, 1 piętro lewej oficyny, parter lewej oficyny; 38 pomieszczeń biurowych, 5 pomieszczeń gospodarczych, 2 sale konferencyjne, 4 pomieszczenia archiwum o powierzchni 210 m2, 9 pomieszczeń sanitarnych; powierzchnia całkowita ca 1490m2. - przeciętna liczba zatrudnionych osób w obu budynkach wynosi 180 osób W celu zdobycia pozostałych informacji niezbędnych do przygotowania oferty zaleca się dokonanie oględzin pomieszczeń oraz stanu technicznego urządzeń i instalacji w w/w budynkach. 2. Zakres usług sprzątania: 2.1. Zakres prac podstawowych; W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do codziennego: a)zamiatania, odkurzania i mycia powierzchni podłogowych, b)pastowania, froterowania i konserwacji podłóg PCV, c)odkurzania powierzchni dywanowych, d)zamiatania i mycia klatek schodowych, e)mycia poręczy przy schodach i przecierania listew przypodłogowych, f)przecierania kaloryferów parapetów okiennych wewnętrznych, g)czyszczenia powierzchni biurek i mebli biurowych, h)czyszczenia stolarki drzwiowej, i)opróżniania i mycia koszy na śmieci wraz z wymianą worków, j)mycia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych, k)przecierania luster i armatury, l)mycia glazury, terakoty i lamperii, m)bieżącego uzupełniania papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych i środków odświeżających. 2.2. Zakres prac dodatkowych: a)mycie okien - 2 razy w roku w miesiącu marcu i listopadzie, b)mycie windy - 2 razy w tygodniu, c)pranie (czyszczenie) wykładzin, mebli tapicerowanych, żaluzji dwa razy w roku w miesiącu marcu i listopadzie lub w innym terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, d)dwukrotne wykonanie polimeryzacji wykładzin powierzchni PCV w miesiącu kwietniu i listopadzie, e)mycie parapetów zewnętrznych i powierzchni balkonów - 1 raz w tygodniu, f)mycie lamp oświetleniowych 2 razy w roku, Powyższe prace podstawowe i dodatkowe wykonawca realizował będzie poza godzinami pracy Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi tj, od godziny 17.00 (za wyjątkiem pomieszczeń na 4 piętrze po lewej stronie w godzinach przed rozpoczęciem pracy pracowników ZDiT tj przed godzina 8.00). 2.3. Wymagana liczba osób sprzątających w budynkach: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką liczbę pracowników sprzątających, którzy będą sprawnie i dokładnie wykonywać swoje obowiązki, jednak nie mniej niż 6 osób sprzątających. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni jednoosobowy serwis dzienny w siedzibie Zarządu Dróg i Transportu, w celu wykonywania bieżących prac porządkowych w godzinach pracy urzędu ( poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 8.00 do 16.00 oraz wtorek od 9.00 do 17.00). Wykonawca zapewni 1 osobę wyznaczoną na koordynatora do sprawowania nadzoru nad wykonywaniem usług, do której będą zgłaszane przez Zamawiającego wszystkie uwagi dotyczące jakości wykonywanych prac w formie pisemnej, faxu, e-maila lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia natychmiastowych działań w celu usunięcia zgłaszanych uwag, najpóźniej w czasie 2 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego, w formie faxu lub e-maila przez wyznaczoną osobę Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zakupić, zapewnić i na bieżąco uzupełniać środki czystości niezbędne do realizacji usług sprzątania, w tym : a)papier toaletowy do pojemników, b)ręczniki papierowe w rolce do pojemników, c)mydło w płynie do pojemników, d)środki zapachowe (odświeżające), e)kostki zapachowe do WC, f)środki do dezynfekcji, g)płyn do mycia naczyń, h)worki foliowe na śmieci oraz do niszczarek, i)gąbki kuchenne oraz ściereczki, Środki czystości, które będą używane do sprzątania będą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające do użytkowania w pomieszczeniach gdzie przebywają ludzie oraz charakteryzować się przyjemnym i trwałym zapachem. 2.4. Wymagany sprzęt: Wykonawca zapewni n/w profesjonalny sprzęt do wykonania usług porządkowych a)odkurzacze przemysłowe min.6 szt., b)odkurzacze piorące min. 2 szt. c)maszyna do polimeryzacji podłóg PCV min. 1 szt. d)maszyna do prania żaluzji min. 1 szt. 3. Zakres usług konserwacyjnych: a)naprawy hydrauliczne do głównego pionu, b)naprawy elektryczne do liczników elektrycznych, c)naprawy stolarki okiennej, drzwiowej i mebli, d)naprawy ślusarskie ( montaż zamków), e)inne doraźne naprawy w miarę pojawiających się potrzeb m.in.: wymiana opraw, uszczelnianie okien, wykładzin i listew przypodłogowych, usuwanie awarii wodno-kanalizacyjnych. Wykonawca musi zapewnić obecność jednego pracownika w godzinach pracy ZDiT dwa razy w tygodniu w wymiarze co najmniej 4 godzin, którego zadaniem będzie wykonywanie czynności zgodnie z umową i zakresem prac konserwacyjnych W przypadku awarii Wykonawca podejmie działania zmierzające do jej usunięcia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 60 minut od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni własny sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania usług , o których mowa w pkt. 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.1. Warunki Ogólne: 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. . 1.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 1.2. Warunki szczegółowe Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy: 1.2.1. Zdolność techniczna: Wykonawca musi wykazać że: - dysponuje, co najmniej wyszczególnionymi poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: a)odkurzacze przemysłowe - min. 6 szt., b)odkurzacze piorące - min. 2 szt. c)maszyna do polimeryzacji podłóg PCV - min. 1 szt. d)maszyna do prania żaluzji - min. 1 szt. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w sprzętu. 1.2.2. Potencjał kadrowy: - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - co najmniej 1 osobą, która posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osoby. 1.2.3. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: - co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na świadczeniu usług w zakresie wykonywania prac porządkowych (czystościowych) w budynkach o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł (brutto) każda oraz że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych (nie zakończonych) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w ramach tych świadczeń usługi o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł (brutto) każda. Dla potrzeb oceny spełnienia w/w warunku, jeżeli wartość zostanie podana w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień wystawienia dokumentu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w pkt. od 1.2.1 do 1.2.3. 1.3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne, określone w pkt 1.1. 2.1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 2. 2.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 2.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa: - w pkt 2.1.2, 2.1.3 i 2.1.4 - musi złożyć każdy Wykonawca, - w pkt 2.1.1 musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu wszystkich Wykonawców. 2.2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe, określone w pkt 1.2. Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełniania warunku. 2.2.1. Potencjał techniczny Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zgodnie z Formularzem Nr 4. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w Formularzu nr 4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.2.2. Potencjał kadrowy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodnie z Formularzem Nr 5, - Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu odpowiednich kwalifikacji zawodowych, - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w Formularzu Nr 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.2.3. Doświadczenie Wykonawcy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Formularzem Nr 6. - Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175 pok.417.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175 pok. 420.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 12 miesięcy od dnia przekazania wykonawcy obiektu w celu świadczenia usług dotyczących zamówienia. Zamawiający planuje przekazanie obiektu z dniem 1 stycznia 2009 roku..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.