eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Wywóz odpadów komunalnych z terenu gminy Łomianki w 2009 r. Część I - Wywóz odpadów komunalnych ciekłych oraz awaryjne wypompowywanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic z terenu gminy Łomianki. Cześć II - Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Łomianki: Wywóz odpadów komunalnych z terenu gminy Łomianki w 2009 r. Część I - Wywóz odpadów komunalnych ciekłych oraz awaryjne wypompowywanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic z terenu gminy Łomianki. Cześć II - Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji. Część III- Podstawianie kabin sanitarnych w miejsca wskazane na terenie gminy Łomianki, ich dzierżawa i usuwanie nieczystości ciekłych z kabin.
Numer ogłoszenia: 351049 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, faks 0-22 7686302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z terenu gminy Łomianki w 2009 r. Część I - Wywóz odpadów komunalnych ciekłych oraz awaryjne wypompowywanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic z terenu gminy Łomianki. Cześć II - Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji. Część III- Podstawianie kabin sanitarnych w miejsca wskazane na terenie gminy Łomianki, ich dzierżawa i usuwanie nieczystości ciekłych z kabin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Część I - Wywóz odpadów komunalnych ciekłych oraz awaryjne wypompowywanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic z terenu gminy Łomianki. Wypompowywanie i wywóz nieczystości ciekłych ze zbiorników - łącznie do odbioru przewiduje się 2122m3, możliwe awaryjne dodatkowe usługi w przypadku konieczności. Awaryjne usuwanie wody opadowej z ulic i dróg na terenie gminy - zależnie od potrzeb szacuje się, iż ilość wody do wywiezienia może wynieść 2200 m3.Czas skutecznej reakcji na wezwanie do awaryjnego usuwania wody opadowej lub nieczystości ciekłych nie może być dłuższy niż 1 godzina. Wykonawca jest obowiązany wywozić nieczystości ciekłe do stacji zlewnej. Zamawiający ma prawo zażądać udokumentowania powyższego w trakcie realizacji umowy. Część II Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji. Odbiór odpadów stałych, w tym segregowanych z pojemników z obiektów mieszczących się na terenie gminy Łomianki z pojemników 110 l, 120l, 240l, 1100 l, 110 l- na odpady biodegradacyjne, worki 120 l, zestawy do segregacji na papier , szkło i plastik o poj. 110 l oraz 1100 l. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie ww. pojemniki i worki, oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone oraz dane umożliwiające identyfikacje Wykonawcy. Odpady segregowane nie mogą być odbierane wspólnie z pozostałymi odpadami komunalnymi. Zamawiający ma prawo zażądać w trakcie realizacji umowy udokumentowania, przekazania odpadów podmiotom uprawnionym do ich utylizacji, unieszkodliwiania lub dalszego wykorzystania. Część III- Podstawianie kabin sanitarnych w miejsca wskazane na terenie gminy Łomianki, ich dzierżawa i usuwanie nieczystości ciekłych z kabin. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: podstawienie przenośnych kabin toaletowych w miejscach i na okres wskazany przez Zamawiającego. W zakres podstawienia wchodzi przygotowanie kabin do eksploatacji: zalanie zbiornika płynem dezynfekcyjnym, wyposażenie kabiny w papier toaletowy. Serwis obejmujący: usunięcie nieczystości ciekłych z toalety, zalanie zbiornika płynem dezynfekcyjnym, mycie i dezynfekcja toalety, uzupełnienie papieru toaletowego. Wykonawca jest zobowiązany do podstawiania kabin w czasie 48 godzin od otrzymania od Zamawiającego zawiadomienia o konieczności ich podstawienia. W zawiadomieniu Zamawiający określi miejsca podstawienia, okres podstawienia i częstotliwość serwisowania kabin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.73.35.00 - Usługi odprowadzania zanieczyszczeń wód powierzchniowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: cześć I 1 500,00 część II 1 500,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Zezwolenie na prowadzenie na terenie Gminy Łomianki działalności zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. Nr 132 z 1996 r. poz. 622 z późn. zmianami) - w zakresie objętym zamówieniem - opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych - dotyczy Cz. I oraz Cz. III postępowania. 5. Zezwolenie na prowadzenie na terenie Gminy Łomianki działalności zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. ( tj. Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008 z późn. zmianami) - w zakresie: odbieranie odpadów komunalnych- dotyczy Części II postępowania. 6. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U nr 39 z 2007 r. poz. 251 z późn. zmianami) - dotyczy II Części postępowania. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. 9. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 pok. nr 1 , 05-092 Łomianki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 pok. nr 1 , 05-092 Łomianki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Wywóz odpadów komunalnych ciekłych oraz awaryjne wypompowywanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic z terenu gminy Łomianki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypompowywanie i wywóz nieczystości ciekłych ze zbiorników - łącznie do odbioru przewiduje się 2122m3, możliwe awaryjne dodatkowe usługi w przypadku konieczności. Awaryjne usuwanie wody opadowej z ulic i dróg na terenie gminy - zależnie od potrzeb szacuje się, iż ilość wody do wywiezienia może wynieść 2200 m3.Czas skutecznej reakcji na wezwanie do awaryjnego usuwania wody opadowej lub nieczystości ciekłych nie może być dłuższy niż 1 godzina. Wykonawca jest obowiązany wywozić nieczystości ciekłe do stacji zlewnej. Zamawiający ma prawo zażądać udokumentowania powyższego w trakcie realizacji umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.35.50-9, 90.43.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cześć II - Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji. Odbiór odpadów stałych, w tym segregowanych z pojemników z obiektów mieszczących się na terenie gminy Łomianki z pojemników 110 l, 120l, 240l, 1100 l, 110 l- na odpady biodegradacyjne, worki 120 l, zestawy do segregacji na papier , szkło i plastik o poj. 110 l oraz 1100 l. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie ww. pojemniki i worki, oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone oraz dane umożliwiające identyfikacje Wykonawcy. Odpady segregowane nie mogą być odbierane wspólnie z pozostałymi odpadami komunalnymi. Zamawiający ma prawo zażądać w trakcie realizacji umowy udokumentowania, przekazania odpadów podmiotom uprawnionym do ich utylizacji, unieszkodliwiania lub dalszego wykorzystania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III- Podstawianie kabin sanitarnych w miejsca wskazane na terenie gminy Łomianki, ich dzierżawa i usuwanie nieczystości ciekłych z kabin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawianie kabin sanitarnych w miejsca wskazane na terenie gminy Łomianki, ich dzierżawa i usuwanie nieczystości ciekłych z kabin. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: podstawienie przenośnych kabin toaletowych w miejscach i na okres wskazany przez Zamawiającego. W zakres podstawienia wchodzi przygotowanie kabin do eksploatacji: zalanie zbiornika płynem dezynfekcyjnym, wyposażenie kabiny w papier toaletowy. Serwis obejmujący: usunięcie nieczystości ciekłych z toalety, zalanie zbiornika płynem dezynfekcyjnym, mycie i dezynfekcja toalety, uzupełnienie papieru toaletowego. Wykonawca jest zobowiązany do podstawiania kabin w czasie 48 godzin od otrzymania od Zamawiającego zawiadomienia o konieczności ich podstawienia. W zawiadomieniu Zamawiający określi miejsca podstawienia, okres podstawienia i częstotliwość serwisowania kabin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.