Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-17
Lublin: Doposażenie w urządzenia komputerowe systemu teleinformatycznego Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, z podziałem na 3 zadania
Numer ogłoszenia: 351006 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie , ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7424535, faks 81 7424535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie w urządzenia komputerowe systemu teleinformatycznego Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, z podziałem na 3 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby systemu teleinformatycznego LUW, z podziałem na 3 zadania, w następującym asortymencie: Zadanie A - Pamięć masowa - serwer NAS - 1 szt. - Media konwerter światłowodowy, jednomodowy, 1000 Mb/s, zasięg do 10 km - 2 szt. - Media konwerter światłowodowy, jednomodowy, 1000 Mb/s, zasięg do 20 km - 4 szt. - Dysk do macierzy HP P2000 G3, SAS, 3.5, 600 GB, 15k - 1 szt. - Dysk do macierzy HP P2000 G3, SAS, 3.5, 1 TB, 7.2k - 7 szt. - Karta sieciowa Gigabit 4 portowa - 5 szt. - Zasilacz UPS - 18 szt. - Pamięć RAM DDR -20 szt. - Pamięć RAM DDR-2 -10 szt. Zadanie B - Czytniki dokumentów - 5 szt. Zadanie C - Zasilacze UPS - 18 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Wymagania minimalne wyszczególnione w specyfikacji technicznej określają możliwość dostarczenia sprzętu innego producenta (jeśli określono) pod warunkiem dotrzymania równoważności technicznej i/lub technologicznej. Zapis powyższy dotyczy także norm, o ile są przywoływane w specyfikacji technicznej. Jeżeli wykonawca przywoła inne normy, o ostrzejszych niż wymienione wymaganiach, będą one zweryfikowane i zaakceptowane.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zadania A i B, jest wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia/ nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć wypełnioną specyfikację techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pok. 48.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 11:30, miejsce: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pok. 48.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie C finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A -dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby systemu teleinformatycznego LUW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby systemu teleinformatycznego LUW, w następującym asortymencie: - Pamięć masowa - serwer NAS - 1 szt. - Media konwerter światłowodowy, jednomodowy, 1000 Mb/s, zasięg do 10 km - 2 szt. - Media konwerter światłowodowy, jednomodowy, 1000 Mb/s, zasięg do 20 km - 4 szt. - Dysk do macierzy HP P2000 G3, SAS, 3.5, 600 GB, 15k - 1 szt. - Dysk do macierzy HP P2000 G3, SAS, 3.5, 1 TB, 7.2k - 7 szt. - Karta sieciowa Gigabit 4 portowa - 5 szt. - Zasilacz UPS - 18 szt. - Pamięć RAM DDR -20 szt. - Pamięć RAM DDR-2 -10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B - dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby WSOiC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby WSOiC, w następującym asortymencie: - Czytniki dokumentów - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE C -dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby WCiFE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby WCiFE, w następującym asortymencie: - Zasilacze UPS - 18 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa zużywalnych materiałów medycznych i leków
- Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce".
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- druk dwóch wersji językowych folderu promującego efekty Inicjatywy Bilateralnej "Młodzież dla Miasta, Miasto dla Młodzieży - projekty i inicjatywy angażujące i włączające lokalne społeczności ...
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 27 części.
- Wykonanie od 4 do 7 operatów szacunkowych nieruchomości
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- "Dostawy pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia"
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- [D/40/2024] Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Krzyżanowie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Krzyżanowie"
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach I wyposażenia CBZC
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.