eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Rewaloryzacja zieleni zabytkowych parków miejskich w Bytomiu - Zadanie nr 3 Park Ludowy



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Bytom: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Rewaloryzacja zieleni zabytkowych parków miejskich w Bytomiu - Zadanie nr 3 Park Ludowy
Numer ogłoszenia: 350990 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Rewaloryzacja zieleni zabytkowych parków miejskich w Bytomiu - Zadanie nr 3 Park Ludowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewaloryzacji zieleni w zabytkowym Parku Ludowym w Bytomiu, obejmuje wycinkę drzew wskazanych Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Park - M Krzystzof Mróz, ul. Trakt Św. Kingi, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14490,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15504,30

  • Oferta z najniższą ceną: 15504,30 / Oferta z najwyższą ceną: 15504,30

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego (procedura nr 58/A/PN/U/2009) w dniu 26.10.2009r. Zamawiający podpisał umowę nr 58/A/PN/U/2009/3 na realizację zamówienia podstawowego (część zamówienia dot. Zadania nr 3 - Park Ludowy). Umowa była realizowana w okresie do 28.05.2010r. Ponieważ na terenie Parku Ludowego nadal występuje potrzeba prowadzenia wycinki drzew i Zamawiający otrzymał wymagane decyzje, postanowiono skorzystać z możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamówienie uzupełniające ma zostać udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego tj. firmie Park-M Krzysztof Mróz 33-340 Stary Sącz ul. Trakt Św. Kingi 9, od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynęły trzy lata, zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (obejmuje wycinkę drzew czyli jedną z prac wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego). Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu ( w cz. II.1.7 ) oraz w SIWZ (w cz. XVII). Oszacowana wartość zamówienia uzupełniającego stanowi 15,35% zamówienia podstawowego (w części dot. Zadania nr 3) oraz 4,59% wartości całości zamówienia. Dotychczas Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego w części zamówienia podstawowego dot. Zadania nr 1 na kwotę stanowiącą 49% zamówienia podstawowego w zakresie Zadania nr 1 ( tj. 19,95 % wartości całości zamówienia ) i zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego w części zamówienia podstawowego dot. Zadania nr 2 na kwotę stanowiącą 35,45% zamówienia podstawowego w zakresie Zadania nr 2 ( tj. 10,49 % wartości całości zamówienia ) Wobec tego wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego i pozostałych zamówień uzupełniających nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zostały zatem wypełnione wszystkie przesłanki ustawowe wskazane w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.