eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie prac instalacyjno montażowych w celu dostosowania budynku nr 50 w Akademii Obrony Narodowej do wymogów ppoż.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Warszawa: Wykonanie prac instalacyjno montażowych w celu dostosowania budynku nr 50 w Akademii Obrony Narodowej do wymogów ppoż.
Numer ogłoszenia: 35097 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej, al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, fax 022 6813175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac instalacyjno montażowych w celu dostosowania budynku nr 50 w Akademii Obrony Narodowej do wymogów ppoż..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac instalacyjno montażowych w celu dostosowania budynku nr 50 internat w ciągłej eksploatacji do wymogów ppoż Roboty te oibejmują wykonanie -instalacji wewnętrznej sieci hydrantowej w wydzielonych strefach pożarowych budynku -instalacji oświetlenia ewakuacyjnego -instalacji systemu sygnalizacji pożaru -instalacji oddymiania klatek schodowych i korytarzy -montażu drzwi przeciwpożarowych przeszklonych w korytarzach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15000.00 zł. wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 81 1240 1095 1111 0000 0324 4159, z dopiskiem wadium w postępowaniu 7/2008, a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; pozostałe formy wadium należy złożyć w kasie AON -budynek nr 1, I piętro; kasa czynna w wtorki i piątki w godz. 10:00 - 14:00 - oryginał, a kserokopię zamieścić w ofercie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z tym że: -w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca składający ofertę musi wykazać że zrealizował -rozpoczął i zakończył- jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat 2003 -2008 przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym wartość każdej z tych robót budowlanych -umów- była nie mniejsza niż 500 tys. zł. brutto, a na każdą z tych robót budowlanych umów złożą dokument potwierdzający, że zostały one wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru wraz z umową lub inne dokumenty potwierdzające. Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia muszą być przedstawione zgodnie z załącznikiem nr 5 do oferty. -w zakresie potencjału kadrowego wykonawca składający ofertę musi wykazać, że:dysponuje do wykonania zamówienia publicznego osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby przewidziane do zatrudnienia przy realizacji umowy zgodnie z formularzem stanowiącymi załącznik nr 6 i 7 i załączy do oferty w zależności od rodzaju wykonywanych prac uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające ich przynależność do izby lub inny dokument, z którego wynika przynależność do ww. izby, oraz wykaże spełnienie wymagań dla tych stanowisk : 1.Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1- osoba min 5 lat praktyki. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalację i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -1 osoba , min 5 lat praktyki Kierownik robót wodno-kanalizacyjnych- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych- 1 osoba, min 5 lat praktyki - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej - złożą: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, a wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej jest równa lub większa od 25% wartości składanej oferty. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą każdą branżę robót przedmiotowego zamówienia, a wartość polisy będzie równa lub większa od wartości składanej oferty. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy; Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Sposób oceny spełniania warunków - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat 2003 -2008 lub w bieżącym roku kalendarzowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości każdej z tych robót umów nie mniejszej niż 500 tys. zł brutto, z podaniem strony umowy zamawiającego, daty wykonania od do roku, przedmiotu umowy i wartości . dokumenty potwierdające, że umowy zostały wykonane nalezycie, wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia przy realizacji umowy - Przebieg kariery zawodowej osób przewidzianych do zatrudnienia przy realizacji umowy, potwierdzający wymagane doświadczenie na danym stanowisku. - uprawnienia budowlane oraz Zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe dla osób wymienionych w załączniku nr 6. - dla kierownika budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej ; - dla kierownika robót elektrycznych - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elekttrroenergetycznych. - dla kierownika robót wodno-kanalizacyjnych - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych -informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: adres jak na wstępie, bud. nr 4 I-piętro pok. 128 - cena za siwz 50 zł za potwierdzeniem dokonania zapłaty w kasie wtorek-piątek w godz. 10.00-14.00 lub przpelewem albo za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:30, miejsce: adres jak na wstępie , budynek nr 4 - pokój 115 (I-piętro) Kancelaria Jawna, w godz. 08.00 do 10.30 i od 13.30 do 15.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.