eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Usługi przewozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w ramach zajęć pozalekcyjnych oraz wycieczek zgodnie z projektami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na Zadania Nr 4,5,6,7,8,10,12,13,15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Lidzbark Warmiński: Usługi przewozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w ramach zajęć pozalekcyjnych oraz wycieczek zgodnie z projektami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na Zadania Nr 4,5,6,7,8,10,12,13,15
Numer ogłoszenia: 350940 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lidzbark Warmiński , ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7673274, faks 089 7673274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalidzbark.com/pl/przetargi/aktualne.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przewozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w ramach zajęć pozalekcyjnych oraz wycieczek zgodnie z projektami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na Zadania Nr 4,5,6,7,8,10,12,13,15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w ramach zajęć pozalekcyjnych oraz wycieczek zgodnie z dwoma projektami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt. : 1)Wiedza lepszym startem - zajęcia pozalekcyjne dla uczniów i uczennic szkół gimnazjalnych z terenu Gminy Lidzbark Warmiński 2)Mała wieś -wielkie perspektywy - zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Lidzbark Warmiński Zakres zamówienia : W zakres zamówienia wchodzą zadania na poszczególne trasy, z których każde zadanie stanowi odrębną ofertę częściową. Wykonawcy mogą składać ofertę częściową na każde z zadań z zastrzeżeniem warunku udziału w postępowaniu dotyczącym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający określił 9 zadań (tras przewozowych).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający uzna złożenie ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w świetle obowiązujących przepisów tj ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U z 2007 r. Nr 125 , poz.874).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, Zamawiający uzna złożenie pisemnego oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz złożenie wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportowych zgodnie z załącznikiem Nr 5 SIWZ wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych oraz ważnymi badaniami diagnostycznymi

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • pisemne oświadczenie, że osoby,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z załącznikiem Nr 5 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gminalidzbark.com/pl/przetargi/aktualne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński ul. Krasickiego 1, pok.31, w godzinach urzędowania od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1 , pokój Nr 19 lub przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie I SIWZ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4 liczba uczniów 10 (miejscowości objęte odwozem: Jarandowo, Kierz, Suryty, Blanki, Kłębowo, Łabno, Świętnik, Medyny); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznego Gimnazjum w Kraszewie 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Planowana liczba odwozów w 2010r. na danej trasie wynosi 32, Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 76, Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 44,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5 liczba uczniów 13 (miejscowości objęte odwozem: Nowosady, Pomorowo, Miłogórze, Miłogórze kolonia, Stryjkowo, Kochanówka, Chełm); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznego Gimnazjum w Kraszewie 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Planowana liczba odwozów w 2010r. na danej trasie wynosi 32, Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 76, Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 44,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 6: liczba uczniów 14 (miejscowości objęte odwozem: Medyny-wieś, Świętnik, Medyny-kolonia); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznej Szkoły Podstawowej w Kłębowie 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych.Planowana liczba odwozów w 2010r. na danej trasie wynosi 32, Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 76, Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 44,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 7: liczba uczniów 21 (miejscowości objęte odwozem: Blanki, Suryty, Kierz, Jarandowo, Łabno); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznej Szkoły Podstawowej w Kłębowie 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych.Planowana liczba odwozów w 2010r. na danej trasie wynosi 32, Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 76, Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 44,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 8: liczba uczniów 26 (miejscowości objęte odwozem: Nowosady, Miłogórze, Miłogórze-kolonia, Stryjkowo, Kochanówka, Chełm); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznej Szkoły Podstawowej w Kraszewie 3 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Planowana liczba odwozów w 2010r. na danej trasie wynosi 48, Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 44,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 10: liczba uczniów 27(miejscowości objęte odwozem: Lauda, Ignalin, Workiejmy, Zaręby); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznej Szkoły Podstawowej w Runowie 1 raz w tygodniu w godzinach popołudniowych.Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 36, Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 20,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 12: przewóz dzieci na wyjazdy na basen dla 22 uczniów i 2 opiekunów, trasa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Kłębowie, Dobre Miasto(basen), Publiczna Szkoła Podstawowa w Kłębowie; odwóz do domu po powrocie z basenu na trasach: Medyny-wieś, Świętnik, Medyny-kolonia oraz Blanki, Suryty, Kierz, Jarandowo, Łabno. W 2010r. planuje się 6 wyjazdów na basen, w 2011r. planuje się 30 wyjazdów na basen..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 13: przewóz dzieci na wyjazdy na basen dla 22 uczniów i 2 opiekunów, trasa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Kraszewie, Dobre Miasto (basen), Publiczna Szkoła Podstawowa w Kraszewie; odwóz do domu po powrocie z basenu na trasie: Nowosady, Miłogórze, Miłogórze-kolonia, Stryjkowo, Kochanówka, Chełm. W 2010r. planuje się 12 wyjazdów na basen, w 2011r. planuje się 60 wyjazdów na basen..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie Nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 15: przewóz dzieci na wyjazdy na basen dla 22 uczniów i 2 opiekunów , trasa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Rogóżu, Dobre Miasto(basen), Publiczna Szkoła Podstawowa w Rogóż; odwóz do domu po powrocie z basenu na trasie: Morawa, Kotowo, Knipy, Sarnowo, Markajmy, Marków. W 2010r. planuje się 8 wyjazdów na basen, w 2011r. planuje się 40 wyjazdów na basen..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.