eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawy preparatów dezynfekcyjnych, chemii gospodarczej oraz akcesorii do sprzątania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Katowice: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych, chemii gospodarczej oraz akcesorii do sprzątania
Numer ogłoszenia: 35066 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Ludwika Rydygiera, ul. Markiefki 87, 40-211 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597511, fax 032 2597511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygier.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych, chemii gospodarczej oraz akcesorii do sprzątania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych, chemii gospodarczej oraz akcesorii do sprzątania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 21.22.11.00 - Papier toaletowy Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.10.00 - Papier toaletowy Oryginalny kod CPV: 21.22.13.00 - Ręczniki papierowe do rąk Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.51.13.10 - Pasty do podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.21.00 - Pasty do podłóg Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 24.51.32.94 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Termin płatności za przedmiot zamówienia wynosi 30 dni po otrzymaniu faktury VAT przez Zamawiającego. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać ważne zezwolenie dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia. Zamawiający wymaga aby realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywała się z ciągu 4 dni od chwili otrzymania pisemnego zamówienia. Termin płatności w realizacji przedmiotu zamówienia 30 dni. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Termin ważności przedmiotu umowy to co najmniej 6 miesięcy licząc od dnia dostawy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że wykonał dostawy w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wykonawca musi zagwarantować stałość cen przez okres obowiązywania umowy. Sposób oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających treść tych oświadczeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, za aktualny dokument przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, za aktualny dokument przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnioną/ e do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty Przetargowej. 4. Wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Specyfikacje asortymentowo- cenowe. 5. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzejmi wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, ze dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający uzna za spełnienie tego wymogu jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodne z przepisami ustawy z dnia 13.09.2002 roku o Produktach Biobójczych Dz. U. nr 175 poz. 1433 z późn. zmianami oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 roku w sp. kategorii i grup produktów według ich przeznaczenia Dz. U. nr 16 poz. 150- dot. pakietu nr 4 do 10, świadectwa PZH, lub opinie, lub certyfikat CE, lub atesty- dot. pakietu nr 1-3, 11.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygier.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Ludwika Rydygiera Sekretariat Dyrektora ul. Markiefki 87 40-211 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Ludwika Rydygiera Sekretariat Dyrektora ul. Markiefki 87 40-211 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy chemii gospodarczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy chemii gospodarczej: płyn do mycia szyb- 225 szt., płyn do mycia ręcznego naczyń- 198 szt.- 5 kg, 1 kg- 270 szt. , preparat do czyszczenia powierzchni- 180 szt- 1 kg, 5kg- 270 szt., mleczko do czyszczenia- 810 szt, proszek do szorowania- 540 szt., płyn do mycia WC- 450 szt., proszek do prania- 54 szt. , mydło toaletowe 1 kg- 270, 5kg- 198 szt., zwmycz powłok- 90 szt., preparat do ochrony i nabłyszczania PCV linoleum itp- 90 szt...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9, 24.51.11.00-0, 24.51.13.10-5, 24.51.14.00-3, 24.51.30.00-3, 24.51.31.00-5, 24.51.32.92-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy chemii gospodarczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy chemii gospodarczej: pojedyńczy ręcznik papierowy- 9900 op., ręczniki papierowe- 1440 rol. , papier toaletowy- 2250 rol..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.20.00-4, 21.22.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy chemii gospodarczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy chemii gospodarczej; worki foliowe o poj. 120 l. w kolorze białym- 11700 szt. , worki foliowe o poj. 60 l. w kolorze białym -4500 szt., worki foliowe o poj. 120 l. w kolorze czerwonym - 15300 szt., worki foliowe o poj. 60 l w kolorz czerwonym- 54 000 szt., worki foliowe o poj. 120 lw kolorze niebieskim - 22500 szt. , worki foliowe o poj. 60 l- 81000 szt., worki foliowe o poj. 60 l- w kolorze żółtym - 900 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.13.00-9, 25.22.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparty dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparty dezynfekcyjne - preparat do dezynfekcji narzędzi, wieloskładnikowy w postaci proszku białego na bazie nadboranu sodowego - 1350 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy prepartów dezynfekcyjnych- bezbarwny bez jodowy, antyseptyk do dezynfekcji ran, błon śluzowych i skóry- 198 op.; chusteczki do dezynfekcji rąk z włókniny wiskozowej zamknięte w pojemnikach do wielokrotnego otwierania - 45 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy prepratów dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych: preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk na bazie alkoholu o działaniu natychmiastowym i przedłużonym w opakowaniu jednorazowym- 90 op., Mydło w płynie antybakteryjne w opakowaniu nieprzepuszczalnym dla powietrza i bakterii jednorazowym- 90 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych: preparat do odkażania higienicznego i chirurgicznego rąk, oraz skóry o działaniu natychmiastowym i przedłużonym o pH 6,5-7,5- 63 op. Preparat do odkażania pola operacyjnego barwiony, nie zawiera jodu o przedłużonym dzialaniu- 225 op. Preparat o przedłużonym działaniu do odkażania skóry przed injekcjami, pobieraniem krwi, punkcjami, odłuszcza skórę, szybkie schnięcie, nie zawiera jodu, autosterylny, bezbarwny- 333 op. Preparat w tabletkach o dzialaniu dezynfekcyjny, zawiera substancję aktywną- aktywny chlor- 162 op.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy preparatów do dezynfekcji: prepart dezynfekcyjno- myjący do narzędzi i inkubatorów w postaci białego proszku na bazie nadboranu sodu i TEAD bez stosowania dodatkowo aktywatora- 63 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych: preprat dezynfekcyjny bezaldehydowy na bazie alkoholi do szybkiej dezynfekcji, preparat gotowy do uzycia w rozprysku- 360 op., Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni na bazie aktywnego tlenu, nie zawiera aldehydów, chloru, fenolu, stosowany w obecności pacjentów- - 162 op. Emulsja wodna- olejna do codziennej pielęgnacji rąk, posiadająca w składzie alantoninę i witaminię E, zawiera składniki nawilżające i regenerujące skórę, o wartości Ph 5,75+-0,75, preparat przebadany dermatologiczne- 225 op.. Antybakteryjne mydło w płynie neutralne Ph 5,5 kompozycja łagodnych i przyjaznych dla skóry substancji syntetycznych i składników natłuszczających - 90 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych: preparat do manulanej dezynfekcji endoskopów nie zawierający fenoli, aldehydów na bazie synergetycznego materiału pomocniczego bez aktywatora- 9 op. Preparat do mycia endoskopów, kompatybilny z preparatem dezynfekcyjnym do endoskopów o dobrej ochronie antykorozyjnej i tolerancji materiałowej, nie posiadający w swym składzie aldehydów i fosfanów- 9 op., Preparat do manualnej dezynfekcji i mycia giętkich, sztywnych endoskopów, zawierający w swym składzie w 100 gr roztworu metanel 7,6g i Pantandial 4,5. - 9 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Akcesoria do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do sprzątania: nakładka bawełniana na mopa- 225 szt., ścierki ostre do szorowania- 360 szt, szczotka do szorowania- 27 szt, ścierki jednorazowe czerwone- 900 szt, ścierki jednorazowe niebieskie- 900 szt, ścierki z mikorfazy kolor czerwony- 150 szt, ścierki z mikrofazy kolor niebieski- 150 szt, ścierki z mikrofazy żółte- 150 szt, zmiotka na kiju- 18 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.13.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.