eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogard › Kontynuacja pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji projektu pn Budowa Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, gmina Nowogard

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-21

Nowogard: Kontynuacja pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji projektu pn Budowa Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, gmina Nowogard
Numer ogłoszenia: 35045 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2023 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Celowy Związek Gmin R-XXI, Plac Wolności 5, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5791920; 5791950, faks 91 5791953,5791955.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji projektu pn Budowa Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, gmina Nowogard.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kontynuacji pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego dla zadań planowanych w ramach rozszerzenia projektu pn Budowa Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, gmina Nowogard 3. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT NADZOROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ OBEJMUJE: 3.1 Zaprojektowanie i wykonanie osłon przeciw rozwiewaniu odpadów oraz zsypy z ramp na stacjach przeładunkowych odpadów w Mokrawicy, Świnoujściu i Mielenku Drawskim obejmujące m.in.: - wykonanie płaszczyzny zsypowej dla przeładunku odpadów z samochodów dowożących odpady komunalne zmieszane na naczepy typu walking floor w Mokrawicy, Świnoujściu i Mielenku Drawskim, - wykonanie osłon zapobiegających rozwiewaniu odpadów podczas załadunku/rozładunku w Mokrawicy, Świnoujściu i Mielenku Drawskim, Termin rozpoczęcia robót: ok. I kwartał 2014 Wartość szacunkowa netto: 250 000,00 zł. 3.2. Doposażenie i montaż linii doczyszczania odseparowanych metali w RZGO w Słajsinie obejmujące m.in.: - instalację rozrywarki do worków - rozdrabniarka frakcji balastowej wraz z prasą - instalację linii do rozsortowywania i doczyszczania frakcji opakowaniowej mix - wykonanie trafostacji Termin rozpoczęcia robot: ok. II kwartał 2014 Wartość szacunkowa netto: 10 650 000,00 zł 3.3. Zaprojektowanie i wykonanie wiat, dróg i placów utwardzonych na stacji przeładunkowej odpadów w Świnoujściu jako wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z zakupem żurawia przeładunkowego chwytakowego do obsługi załadunku i rozładunku odpadów wielkogabarytowych i gruzu, obejmujące m.in.: - budowę drogi technologicznej dł.ok. 290m, - budowę placu magazynowego ok. 1750m2, - budowę boksów/wiat do magazynowania odpadów problemowych i niebezpiecznych - 4 szt. oraz na surowce wtórne - 5 szt., - budowę ogrodzenia PSZOK, - zakup żurawia przeładunkowego chwytakowego na gąsienicach. Termin rozpoczęcia robot: ok. III kwartał 2014 Wartość szacunkowa netto: 4 457 200,00 zł 3.4. Zaprojektowanie i wykonanie w RZGO w Słajsinie placu do magazynowania stabilizatu i kompostu z odpadów zielonych wraz z modułem doczyszczania odcieków z placu, obejmujące m.in.: - budowę placu magazynowego o powierzchni ok. 4.500 m2, - rozbudowę istniejącej stacji odwróconej osmozy do wydajności ok. 100m3/dobę ( obecnie 60 m3/dobę). Termin rozpoczęcia robot: ok. III kwartał 2014 Wartość szacunkowa netto: 2 500 000,00 zł 3.5. W ramach edukacji ekologicznej: 3.5.1.Zaprojektowanie i wykonanie ścieżki edukacyjnej w RZGO w Słajsinie Termin rozpoczęcia robot: ok. III kwartał 2014 Wartość szacunkowa netto: 120 000,00 zł 3.5.2. Działania w zakresie edukacji ekologicznej, w tym m.in.: - doposażenie Sali konferencyjnej w tablice edukacyjne, elementy nagłośnienia, - zakup pomocy dydaktycznych, - zakup gadżetów, - kampania edukacyjno - informacyjna. Wartość rzeczywista inwestycji może odbiegać od zakładanej szacunkowej wartości inwestycji. W takim przypadku zaoferowana przez wykonawcę cena ofertowa usługi nie ulega zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego robót nadzorowanych przez wykonawcę. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone o wartości wynikające z tabeli formularza oferty. 4. ZAKRES OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY: W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 4.1 Zapoznania się i weryfikacji wszystkich dokumentów wystawionych przez podmiot obecnie pełniący funkcję Inżyniera Kontraktu, naniesienia korekt tam gdzie uzna za konieczne oraz przejęcia odpowiedzialności za jakość i zgodność z przepisami prawa, wytycznymi instytucji zarządzającej oraz umowy o dofinansowanie projektu, 4.2 Kontynuacji i przejęciu obowiązków od obecnie pełniącego funkcję Inżyniera Kontraktu w zakresie zadań przerwanych i niezakończonych na projekcie, m.in. przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do prawidłowego rozliczenia końcowego inwestycji z instytucją współfinansującą z uwzględnieniem całego zakresu rzeczowego projektu od początku jego realizacji, 4.3 Pełnienia funkcji Inżyniera na Kontrakcie zgodnie z warunkami wynikającymi z FIDIC (żółta i czerwona książka) oraz sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane, 4.4 Wspierania zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 4.5 Działania we współpracy z zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w niniejszej SIWZ, 4.6 Należytej dbałości o interesy zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Na etapie przygotowania i prowadzenia robot budowlanych dla zadań inwestycyjnych wymienionych w punkcie 3, Wykonawca będzie zobowiązany do: 4.7 Opracowania kompletnych dokumentacji przetargowych niezbędnych do przeprowadzenia postępowań na wybór wykonawców robót ,m.in. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacji technicznych, umów, programów funkcjonalno - użytkowych wraz z wyceną planowanych kosztów robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów, zorganizowaniem i przeprowadzeniem ewentualnego dialogu technicznego. 4.8 Uczestnictwa w charakterze członka komisji przetargowej w prowadzonych postępowaniach na wybór wykonawców i wszystkich ewentualnych powtórzeniach procedur przetargowych, 4.9 Udzielania wyjaśnień do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przygotowywania projektów odpowiedzi na pytania wykonawców, 4.10 Przygotowania ostatecznych wersji umów wraz z załącznikami, 4.11 Sprawdzenia i weryfikacji jakości i kompletności dokumentacji projektowych pod względem zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym i przepisami prawa oraz wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę, 4.12 Udział w przygotowaniu, przy udziale wykonawcy robót i zamawiającego Harmonogramu rzeczowo - finansowego, stanowiącego podstawę do rozliczeń kontraktu na roboty, 4.13 Sprawowanie kontroli prawidłowości nadzoru autorskiego, 4.14 Zapewnienia profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robot zgodnie z polskim prawem budowlanym oraz przepisami z nim związanymi, 4.15 Przekazania wykonawcom robót terenu budowy wraz z określeniem zasad prowadzenia prac przez wykonawców, 4.16 Nadzoru nad przestrzeganiem przepisów p.poż, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymania porządku na terenie budowy przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 4.17 Reprezentowania Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, przepisami, zasadami wiedzy technicznej i zapisami umowy z wykonawcą, 4.18 Sprawdzania jakości wykonywanych robót i wyrobów budowlanych, w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4.19 Sprawdzania i odbierania robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia we wszystkich próbach i odbiorach technicznych, 4.20 Przygotowywania i przeprowadzania odbiorów gotowych obiektów budowlanych i uczestniczenie w przekazywaniu ich do użytkowania, 4.21 Wydawania wykonawcy robót, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 4.22 Żądania od wykonawcy robót, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 4.23 Potwierdzania faktycznie wykonanych robot oraz usunięcie wad, 4.24 Prowadzenia i przechowywania korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji kontraktów na roboty ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawcy mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawcy, katastrof budowlanych itp., 4.25 Przygotowywania świadectw dotyczących: - dokumentów dostaw wymaganych Polskim Prawem Budowlanym, - prób materiałów i robót, - ilości wykonanych robót i przejęcia robót, 4.26 Prowadzenia fizycznych i finansowych rozliczeń kontraktów na roboty budowlane zgodnie z zasadami prowadzenia rozliczeń oraz stosowanymi regulacjami i wytycznymi dla projektów Funduszu Spójności współfinansowanych przez Unię Europejską, 4.27 Sprawdzania zabezpieczeń, ubezpieczeń i gwarancji przedkładanych przez dostawców i wykonawców robót zgodnie z kontraktami na dostawy lub roboty budowlane, 4.28 Monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich zgodności z Harmonogramem prac wykonawcy robót oraz zapewnienie jego zgodności z Harmonogramem Realizacji Projektu, 4.29 Planowania płatności na rzecz wykonawcy robót, z zachowaniem pełnej zgodności z planem wystąpień o środki stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie projektu zawartą pomiędzy zamawiającym, a Instytucją Wdrażającą, 4.30 Sporządzania raportów miesięcznych i raportu końcowego z realizacji robót, 4.31 Sprawdzania miesięcznych zestawień ilości, jakości i wartości wykonanych robót i wystawiania Przejściowego Świadectwa Płatności, 4.32 Współdziałania z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu kar umownych od uczestników biorących udział w realizacji zadania za nienależyte wykonanie zobowiązań umownych, 4.33 Rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 4.34 Przygotowywaniu wniosków o płatność, końcowego wniosku o płatność, sprawozdań, raportów, oraz innych dokumentów wymaganych przez Instytucje Współfinansującą, 4.35 Organizowania cotygodniowych narad technicznych w siedzibie Zamawiającego oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia narady, 4.36 Zorganizowania na własny koszt Biura Inżyniera wraz z niezbędnym wyposażeniem, 4.37 Opracowania instrukcji obiegu dokumentów pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą -Inżynierem Kontraktu i wykonawcą robót, 4.38 Przygotowywania informacji prasowych dotyczących postępu robót na każde żądanie Zamawiającego, 4.39 Koordynacji i nadzorowania całego procesu rozruchu technologicznego i mechanicznego oraz szkolenia personelu Zamawiającego, 4.40 Akceptacji wyników wszelkich prób eksploatacyjnych przed oddaniem obiektu do eksploatacji, 4.41 Zatwierdzenia i przejęcia od dostawców i wykonawców robót instrukcji eksploatacyjnych, dokumentacji rozruchowej oraz instrukcji obsługi maszyn i urządzeń, zweryfikowania jej i przekazania Zamawiającemu, Na etapie po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany do: 4.42 Rozliczenia rzeczowego i finansowego zadania inwestycyjnego oraz wystawienie końcowych dokumentów rozliczeniowych zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej / Pośredniczącej / Wdrażającej, 4.43 Sprawdzenia i potwierdzenia gotowości zadania inwestycyjnego do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru ostatecznego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów, 4.44 Dokonywania inspekcji i nadzoru nad robotami zaległymi i niezbędnymi do usunięcia wad, 4.45 Odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad, 4.46 Przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 4.47 Działanie w imieniu Zamawiającego w postępowaniu w sprawie i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 4.48 Sporządzenie dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych, 4.49 Uczestnictwa w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów wraz z przygotowaniem projektu stanowiska Zamawiającego, 4.50 Uczestnictwa w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji, 4.51 Uczestnictwa w kontroli zadania inwestycyjnego przeprowadzonej przez Instytucję Współfinansującą. Wykonawca powinien wykonywać również inne czynności nie wymienione w zakresie obowiązków, a niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko. Projekt pn Budowa Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, gmina Nowogard..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grontmij Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 564489,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369738,00

  • Oferta z najniższą ceną: 369738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 545497,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.