Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Chorzów: nr sprawy: 06a/D/08 - dostawa ziarna zbóż i buraków pastewnych jako karmy dla zwierząt w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 350429 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Ogród Zoologiczny , ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 0-32 7937008 wew. 5252, faks 0-32 3498251.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Województwa Śląskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nr sprawy: 06a/D/08 - dostawa ziarna zbóż i buraków pastewnych jako karmy dla zwierząt w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ziarna zbóż i buraków pastewnych jako karmy dla zwierząt w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym w 2009 roku transportem na koszt wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.0 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: - nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Sprawdzenie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w następującym zakresie: czy zostały złożone wszystkie wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; uprawnienia osób podpisujących oświadczenia i dokumenty do reprezentowania wykonawcy; czy terminy wystawienia dokumentów są zgodne z wymaganiami zamawiającego. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do siwz), B) oświadczenie Wykonawcy wskazujące jakie części zamówienia powierzy podwykonawcom (jeśli dotyczy) i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), C) oryginał lub kserokopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dla prowadzących gospodarstwo rolne aktualne zaświadczenie z Urzędu Gminy o wpisie gospodarstwa rolnego do rejestrów podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, D) polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Dokumenty wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: a) wszyscy partnerzy konsorcjum muszą spełniać postanowienia SIWZ i dołączyć do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w punkcie A), B), C) i D), b) konsorcjanci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, c) wszyscy partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań kontraktowych. Takie oświadczenie, złożone przez każdego partnerów winno być załączone do oferty, d) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy zawarcia konsorcjum, bądź inny dokument określający warunki współpracy podmiotów zawarty w celu ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia (np. stosowne pełnomocnictwo), podpisane przez wszystkich partnerów. Umowa konsorcjum, bądź w/w dokument powinny zawierać klauzulę o niemożliwości rozwiązania konsorcjum przed wykonaniem zamówienia. - Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego (-ych) przedstawiciela (-i) Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). - W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (-y) nie wymienioną (-e) w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. - Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z dn. 24.05.2006 r. Nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.silesia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Ogród Zoologiczny, ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41 501 Chorzów, pokój nr 2 (Sekretariat), w godzinach: 8.00 - 15.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Śląski Ogród Zoologiczny, ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, pokój nr 2 (Sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Zakup samochodu służbowego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 19 w Chorzowie, ul. Karpacka 15 - I/2024
- Zakup gadżetów na nagrody w konkursach i zajęciach organizowanych przez Wydział Usług Komunalnych i Ekologii
- Wykonanie docelowych miejsc parkingowych na potrzeby Muzeum Hutnictwa w Chorzowie przy ul. Metalowców 4a
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Dostawy warzyw, owoców i warzyw kiszonych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.