eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica › Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Siennica: Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 350415 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307019 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek a) Wysokość kredytu: 600.000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych) b) Kredyt będzie postawiony do dyspozycji Zamawiającego dnia 19.11.2010 r. c) Okres kredytowania: 19.11.2010 r. - 31.12.2015 r. d) Rozpoczęcie spłaty kredytu: 31.07.2011 r. Spłata nastąpi w 54 ratach miesięcznych. Pierwsza rata wyniesie 11.117,00 zł i będzie płatna do 31.07.2011 r., pozostałe 53 raty w wysokości 11.111,00 zł każda, będą płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca. e) Odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznego zadłużenia, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od 30.11.2010 r. f) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, liczone jako suma stawki WIBOR 1 M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego naliczanie odsetek, powiększone o stałą marżę bankową, określoną na dzień otwarcia oferty. g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu. h) Do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M z dnia 4.10.2010 r. i) Oferent jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej stawki składającej się ze stopy procentowej WIBOR 1 M oraz marży banku, w skład której wchodzą wszystkie opłaty i prowizje j) Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Siennica wraz z kontrasygnatą Skarbnika wraz z deklaracją wekslową. k) Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe: a) sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za rok 2009 i półrocze 2010 roku b) sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych ( zbiorczo) za 2009 i I półrocza 2010 roku. c) sprawozdanie Rb - 28 S - z wykonania wydatków budżetowych (zbiorczo) za 2009 i I półrocze 2010 roku, d) sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2009 i I półrocze 2010 roku, e) sprawozdanie Rb - N o zależnościach za rok 2009 i I półrocze 2010 roku, f) opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Siennica - za 2009 i I półrocze 2010 roku, g) opinia RIO o przedłożonym projekcie budżetu Gminy Siennica za rok 2010, h) opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego przedstawionego w projekcie budżetu Gminy Siennica za rok 2010 oraz załączonej do projektu prognozie kwoty długu, i) Uchwała nr XXX/254/2010 Rady Gminy Siennica z dnia 28.10.2010 r. w sprawie: zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 6, 05-300 Mińsk Mazowiecki, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83722,47

  • Oferta z najniższą ceną: 83722,47 / Oferta z najwyższą ceną: 85626,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.