To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Siennica: Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 350415 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307019 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek a) Wysokość kredytu: 600.000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych) b) Kredyt będzie postawiony do dyspozycji Zamawiającego dnia 19.11.2010 r. c) Okres kredytowania: 19.11.2010 r. - 31.12.2015 r. d) Rozpoczęcie spłaty kredytu: 31.07.2011 r. Spłata nastąpi w 54 ratach miesięcznych. Pierwsza rata wyniesie 11.117,00 zł i będzie płatna do 31.07.2011 r., pozostałe 53 raty w wysokości 11.111,00 zł każda, będą płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca. e) Odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznego zadłużenia, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od 30.11.2010 r. f) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, liczone jako suma stawki WIBOR 1 M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego naliczanie odsetek, powiększone o stałą marżę bankową, określoną na dzień otwarcia oferty. g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu. h) Do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M z dnia 4.10.2010 r. i) Oferent jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej stawki składającej się ze stopy procentowej WIBOR 1 M oraz marży banku, w skład której wchodzą wszystkie opłaty i prowizje j) Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Siennica wraz z kontrasygnatą Skarbnika wraz z deklaracją wekslową. k) Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe: a) sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za rok 2009 i półrocze 2010 roku b) sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych ( zbiorczo) za 2009 i I półrocza 2010 roku. c) sprawozdanie Rb - 28 S - z wykonania wydatków budżetowych (zbiorczo) za 2009 i I półrocze 2010 roku, d) sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2009 i I półrocze 2010 roku, e) sprawozdanie Rb - N o zależnościach za rok 2009 i I półrocze 2010 roku, f) opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Siennica - za 2009 i I półrocze 2010 roku, g) opinia RIO o przedłożonym projekcie budżetu Gminy Siennica za rok 2010, h) opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego przedstawionego w projekcie budżetu Gminy Siennica za rok 2010 oraz załączonej do projektu prognozie kwoty długu, i) Uchwała nr XXX/254/2010 Rady Gminy Siennica z dnia 28.10.2010 r. w sprawie: zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 6, 05-300 Mińsk Mazowiecki, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83722,47
Oferta z najniższą ceną: 83722,47 / Oferta z najwyższą ceną: 85626,16
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na potrzeby Gminy Koluszki
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 350 000,00 zł
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie zadań inwestycyjnych
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 10 000 000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego do wysokości 2.820.000,00 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.