Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Poznań: Usługi sprzątania.
Numer ogłoszenia: 350399 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna , ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6579000, faks 061 6579009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: są usługi sprzątania: część I - sprzątanie powierzchni wewnętrznej (1.987,73m2), zewnętrznej (346,61m2) oraz terenów zielonych (147,66m2) nieruchomości stanowiących siedzibę: Zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S.A. i Biura Obsługi Mieszkańców Nr 3; część II - sprzątanie powierzchni wewnętrznej (319,34m2), zewnętrznej (498,94m2) oraz terenów zielonych (60,68m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 1; część III - sprzątanie powierzchni wewnętrznej (378,00m2), zewnętrznej (510,10m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 2; część IV - sprzątanie powierzchni wewnętrznej (497,68m2), zewnętrznej (202,50m2) oraz terenów zielonych (17,48m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 4; część V - sprzątanie powierzchni wewnętrznej (419,51m2), zewnętrznej (638,00m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 5; część VI - sprzątanie powierzchni wewnętrznej (310,70m2), zewnętrznej (294,00m2) oraz terenów zielonych (143,00m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 6; część VII - sprzątanie powierzchni wewnętrznej (161,41m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Pogotowia Technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności: wykaz m2 nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz zakres czynności, częstotliwość prac stanowiących przedmiot zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 2.1. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.1. jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, które będą wykonywane przy realizacji zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2.-1.4. jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do IDW. 2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 2.3.1. Warunki opisane w pkt 1.1. i 1.4. spełniają każdy Wykonawca z osobna; 2.3.2. Warunki opisane w pkt 1.2. i 1.3. Wykonawcy spełniają łącznie. 2.3.3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 11 IDW oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia. 2.3.4. Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu określają przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty niezbędne do dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy pzp.- załącznik nr 2 do IDW; 1.2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do IDW; 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenia i dokumenty składane w ofercie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.1. Oświadczenie wymienione w pkt 1.1. winno być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna; 2.2. Dokumenty wymienione w punktach, 1.3., winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna. 2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W tym celu do oferty musi zostać dołączone stosowne pełnomocnictwo dla Pełnomocnika podpisane przez wszystkich wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawców. 2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, zobowiązani będą do przedłożenia Zamawiającemu (jeszcze przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego), umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w zakresie realizacji zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój 230..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój 230..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (1.987,73m2), zewnętrznej (346,61m2) oraz terenów zielonych (147,66m2) nieruchomości stanowiących siedzibę: Zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S.A. i Biura Obsługi Mieszkańców Nr 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (1.987,73m2), zewnętrznej (346,61m2) oraz terenów zielonych (147,66m2) nieruchomości stanowiących siedzibę: Zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S.A. i Biura Obsługi Mieszkańców Nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności: wykaz m2 nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz zakres czynności, częstotliwość prac stanowiących przedmiot zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (319,34m2), zewnętrznej (498,94m2) oraz terenów zielonych (60,68m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (319,34m2), zewnętrznej (498,94m2) oraz terenów zielonych (60,68m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności: wykaz m2 nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz zakres czynności, częstotliwość prac stanowiących przedmiot zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (378,00m2), zewnętrznej (510,10m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (378,00m2), zewnętrznej (510,10m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności: wykaz m2 nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz zakres czynności, częstotliwość prac stanowiących przedmiot zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (497,68m2), zewnętrznej (202,50m2) oraz terenów zielonych (17,48m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 4..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (497,68m2), zewnętrznej (202,50m2) oraz terenów zielonych (17,48m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności: wykaz m2 nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz zakres czynności, częstotliwość prac stanowiących przedmiot zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (419,51m2), zewnętrznej (638,00m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (419,51m2), zewnętrznej (638,00m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności: wykaz m2 nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz zakres czynności, częstotliwość prac stanowiących przedmiot zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (310,70m2), zewnętrznej (294,00m2) oraz terenów zielonych (143,00m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 6..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (310,70m2), zewnętrznej (294,00m2) oraz terenów zielonych (143,00m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Biura Obsługi Mieszkańców Nr 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności: wykaz m2 nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz zakres czynności, częstotliwość prac stanowiących przedmiot zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (161,41m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Pogotowia Technicznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie powierzchni wewnętrznej (161,41m2) nieruchomości stanowiących siedzibę Pogotowia Technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności: wykaz m2 nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz zakres czynności, częstotliwość prac stanowiących przedmiot zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Usługi wspomagające prace porządkowe
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.