eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie utrzymaniowych robót drogowych, obejmujących remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnetrznych ciągów komunikacyjnych (chodników i dróg wewnętrznych) oraz ich oznakowanie na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomośc

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Warszawa: Wykonanie utrzymaniowych robót drogowych, obejmujących remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnetrznych ciągów komunikacyjnych (chodników i dróg wewnętrznych) oraz ich oznakowanie na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 350292 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297294 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie utrzymaniowych robót drogowych, obejmujących remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnetrznych ciągów komunikacyjnych (chodników i dróg wewnętrznych) oraz ich oznakowanie na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji utrzymaniowych robót drogowych, obejmujących remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych (chodników i dróg wewnętrznych) oraz ich oznakowania, na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. W zakres przedmiotu zamówienia w pierwszej kolejności wejdą roboty, których rodzaj i szczegółowy zakres zostanie ustalony w bieżących przeglądach stanu technicznego ciągów komunikacyjnych, polegające na wykonaniu: 1.1. niezwłocznych, awaryjnych napraw cząstkowych chodników i ciągów pieszo-jezdnych z prefabrykatów brukarskich, w miejscach stwarzających zagrożenie dla ludzi i ich mienia, oraz 1.2. niezwłocznych, awaryjnych remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową lub asfaltem lanym w miejscach stwarzających zagrożenie dla ludzi i ich mienia. W drugiej kolejności, w zależności od wielkości środków finansowych pozostałych z wartości umowy po wykonaniu czynności określonych w pkt. 3.1.1. i 3.1.2. SIWZ, w zakres przedmiotu zamówienia wejdą roboty polegające na wykonaniu: 1.3. remontów lub przebudowy prefabrykowanych nawierzchni ciągów pieszych i pieszo-jezdnych, 1.4. miejsc postojowych dla pojazdów mieszkańców, 1.5. progów zwalniających, 1.6. przebudowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych polegających na wymianie zużytych warstw lub ułożeniu warstw ścieralnych z wykorzystaniem istniejących nawierzchni jako podbudowy, 1.7. pionowego i poziomego oznakowania miejsc parkingowych, ciągów pieszo-jezdnych i stref zamieszkania, 1.8. innych robót drogowych zlecanych przez Zamawiającego, związanych z przedmiotem zamówienia i niezbędnych do jego kompletnego wykonania, 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ będą wykonywane pod nadzorem Działu ds. Zieleni ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-647 Warszawa, ul. Bachmacka 1A. 3. Roboty drogowe, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ będą realizowane na odrębne pisemne zlecenia przygotowywane przez Dział ds. Zieleni ze szczegółowym określeniem lokalizacji, zakresu i ich przedmiarowej ilości oraz z określeniem terminu ich rozpoczęcia i zakończenia. Prawidłowe wykonanie robót, o których mowa w zdaniu pierwszym, każdorazowo potwierdzane będzie protokółem bezusterkowego odbioru końcowego przez inspektora nadzoru inwestorskiego ds. robót drogowych. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. 3.1.1. - 3.1.8. SIWZ każdorazowo wypłacane będzie po otrzymaniu faktur wystawionych przez Wykonawcę. Faktury wystawiane będą na podstawie zweryfikowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego zamiennych kosztorysów powykonawczych, sporządzonych na podstawie obmiarów robót oraz w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego, który Wykonawca przedłoży w ofercie (załącznik nr 1 do oferty) oraz na podstawie bezusterkowego protokółu odbioru końcowego robót. Uwaga: Zamawiający nie przewiduje dostarczenia Wykonawcy szczegółowego harmonogramu wszystkich robót, planowanych do wykonania w okresie obowiązywania umowy. Kolejność realizacji prac będzie ustalana na bieżąco w przekazywanych przez Dział ds. Zieleni ZGN Mokotów zleceniach roboczych. 3.1. Zlecenia wystawia Inspektor Nadzoru Robót Drogowych lub Kierownik Działu ds. Zieleni, 3.2. Wykonanie robót, o których mowa w pkt. 3.1.1. do 3.1.8. SIWZ, będzie poprzedzone szacunkowym ustaleniem wartości tych robót sporządzonym przez Zamawiającego na podstawie cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym złożonym w ofercie (załącznik nr 1 do oferty) oraz przewidywanego zakresu robót. 4. Osoby upoważnione przez Wykonawcę do kontaktów z Zamawiającym zobowiązane będą do zgłaszania się w okresie obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach ustalonych z kierownikiem Działu ds. Zieleni w celu pobierania zleceń. 5. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera dokumentacja projektowa na roboty drogowe obejmujące remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz ich oznakowania, wraz z zestawieniem adresowym posesji - stanowiąca Rozdział IV SIWZ, przedmiar robót - stanowiący Rozdział V SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru drogowych, utrzymaniowych robót asfaltowych - stanowiąca Rozdział VII SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru drogowych, utrzymaniowych robót brukarskich - stanowiąca Rozdział VIII SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru drogowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu w zakresie: oznakowania poziomego i słupków blokujących - stanowiąca Rozdział IX SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ, mają być wykonywane zgodnie z: 7.1. kosztorysem ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do Rozdziału II specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularza oferty oraz dokumentacją projektową na roboty drogowe obejmujące remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz ich oznakowania, wraz z zestawieniem adresowym posesji - stanowiącą Rozdział IV SIWZ i przedmiarem robót - stanowiącym Rozdział V SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru drogowych, utrzymaniowych robót asfaltowych - stanowiącą Rozdział VII SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru drogowych, utrzymaniowych robót brukarskich - stanowiącą Rozdział VIII SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru drogowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu w zakresie: oznakowania poziomego i słupków blokujących - stanowiącą Rozdział IX SIWZ. 7.2.warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 7.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 7.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 7.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych, stanowiących Rozdział od VII do IX SIWZ i dokumentacji projektowej na roboty drogowe obejmujące remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz ich oznakowania, wraz z zestawieniem adresowym posesji - stanowiącej Rozdział IV SIWZ i przedmiarem robót - stanowiącym Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania w/w robót dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 9. Dla stwierdzenia prawidłowości wykonanych elementów zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie w ciągu całego okresu wykonywania umowy przeprowadzenie, na koszt Wykonawcy, poniższych badań laboratoryjnych: wykonanie ekstrakcji masy mineralno-bitumicznej 1 szt., badanie nośności VSS podbudowy z kruszywa łamanego 2 szt. oraz badanie wskaźnika zagęszczenia podsypki piaskowej lub warstwy odsączającej 3 szt. 10. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. 12. Klasyfikacja wg CPV: 12.1. Kod CPV główny przedmiot: 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7, 45.23.32.70-2, 45.23.32.90-8, 77.31.41.00-5. 12.2.Opis robót: roboty w zakresie nawierzchni ulic, roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, malowanie nawierzchni parkingów, instalowanie znaków drogowych, usługi w zakresie trawników. 13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7, 45.23.32.70-2, 45.23.32.90-8, 77.31.41.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1733369.97 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Terenowych, Budowlanych i Porządkowych MARGOT, ul. Pasaż Ursynowski 11, 02-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1138733.62
  • Oferta z najniższą ceną: 1138733.62 oferta z najwyższą ceną: 1296311.95
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.