Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Dobroń: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Chechło Drugie - etap III, zadanie 4
Numer ogłoszenia: 35018 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń, ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, fax 043 6772679.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobron.ug.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Chechło Drugie - etap III, zadanie 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejsc. Chechło Drugie. Sieć kanalizacyjna fi 200 z rur PCV dł. 1066,75mb, przyłącza kanalizacyjne szt.41 / dł. 252,65mb , w tym : 223,15mb rury PCV fi 160, 29,50mb rury żeliwne fi 150
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy : 1) W ciągu ostatnich pięciu lat tj. 2003 - 2007 wykonał przynajmniej 3 roboty dotyczące budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o zakresie porównywalnym ilościowo i wartościowo z przedmiotem zamówienia. Dokumentami potwierdzającym jest wykaz wykonanych robót oraz dokumenty potwierdzające że prace zostały wykonane z należytą starannością np.( referencje) - ocena nastąpi w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. 2) Zatrudnia pracowników zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia , w tym : minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych ,należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku będzie wykaz imienny osób i podmiotów z informacją na temat ich kwalifikacji, uprawnienia i ważne zaświadczenie z IIB dla osoby , która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - ocena nastąpi w oparciu o te dokumenty. 3) przeciętna liczba zatrudnieniowych pracowników w każdym z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania tj.2005/2006/2007 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , wynosi minimum 15 pracowników(łącznie z personelem kierowniczym) zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającymi spełnienie warunku będzie informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. 4) zapewni minimum 5 - letni okres gwarancji , licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, Dokumentem potwierdzającymi spełnienie warunku będzie oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu gwarancji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty : 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) Oświadczenie wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 3, Przez pojęcie aktualny należy rozumieć : - datę wystawienia dokumentu przez organ uprawniony do wystawienia lub - datę potwierdzenia na oryginale lub kserokopii dokumentu przez organ uprawniony , iż dokument ten jest aktualny na dzień ................ 4) Aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat - Urząd Skarbowy , oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne( ZUS, KRUS) , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 4 , w tym : - zaświadczenie - US - nr 4a - zaświadczenie - ZUS lub KRUS - nr 4b 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. 6) Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z załączonymi : - kserokopiami uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej , - aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 6 7) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników(łącznie z personelem kierowniczym) , w okresie ostatnich trzech lat tj. 2005/2006/2007 , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z wykorzystaniem wzoru - załącznik 7 8) Oświadczenie o zapewnieniu gwarancji min. 5 lat od daty odbioru końcowego - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 8. 9) Kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 9, 10) Oświadczenie wykonawcy - tajemnica przedsiębiorstwa ,z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 10, 11) Informację dotyczącą Podwykonawcy - w przypadku , jeżeli część robót zostanie zlecona podwykonawcy , wypełnić wg załączonego wzoru - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 11, 12) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 12,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-082 Dobroń ul. 11 Listopada 9.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobroniu ul. 11 Listopada 9 - pokój nr 1 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.04.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI DOBROŃ
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
więcej: przetargi DOBROŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Hermanowa "Czerwonki"
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Przebudowa i rozbudowa infrastruktury komunalnej na terenie gminy i miasta Dobczyce
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny.
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE (2)
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie gminy i miasta Nisko
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.