To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Sędziszów Małopolski: Świadczenie usług związanych z dowozem i odwozem osób niepełnosprawnych na zajęcia rehabilitacyjno- terapeutyczne.
Numer ogłoszenia: 3499 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259159 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym - Koło w Sędziszowie Małopolskim, ul. Kościuszki 20, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2216534, faks 0-17 2216534.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z dowozem i odwozem osób niepełnosprawnych na zajęcia rehabilitacyjno- terapeutyczne..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia rehabilitacyjno- terapeutyczne do Placówek PSOUU Koło w Sędziszowie Małopolskim, mieszczących się w Sędziszowie Małopolskim przy ulicy Kościuszki 20 oraz w miejscowości Wiercany nr 73. Pod pojęciem dowóz osób rozumie się przywóz osób z miejsca zamieszkania do placówek wymienionych w pkt 2 i ich odwóz do miejsca zamieszkania. 2. Miejsca zamieszkania osób niepełnosprawnych to miejscowości: a) Będziemyśl, b) Klęczany, c) Zagorzyce, d) Szkodna, e) Brzezówka, f) Borek Wielki, g) Borek Mały, h) Wielopole, i) Iwierzyce, j) Nockowa, k) Sielec. l) Boreczek m) Glinik n) Ropczyce o) Sędziszów Małopolski p) Olimpów r) Bystrzyca s) Wiśniowa t) Wiercany. 3. Na dzień sporządzania SIWZ do korzystania z dowozu uprawnionych jest 30 osób, w tym 4 osoby na wózku inwalidzkim. 4. Usługi przewozowe, dowozy osób do przedmiotowych placówek będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku. 5. Czas realizacji usługi : dowóz na godz. 7.00 - odwóz o godz. 13.00 . 6. Przewidywana dzienna długość tras przewozu wynosi ok. 300 km 7. Szacunkowa liczba dni dowozu wynosi 215 dni roboczych. 8. Zamawiający przewiduje następujące przerwy w dowozie osób: a) 1 miesiąc w okresie wakacyjnym, b) 2 tygodnie w okresie Świat Bożego Narodzenia, c) 2 tygodnie w okresie Świąt Wielkanocnych przy czym dokładne daty dla każdej z wymienionych przerw ustalane będą na bieżąco z Wykonawcą usługi. 9. Liczba osób objętych dowozem może się zwiększyć lub zmniejszyć. Po każdej zmianie, Zamawiający w terminie do 24 godzin od wprowadzenia zmiany, przedłoży Wykonawcy na piśmie aktualny wykaz osób. 10. W przypadku zmian liczby dowożonych osób Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia osób, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru. 11.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana otrzyma: a) adresy i imienny wykaz osób niepełnosprawnych objętych dowozem do Placówki PSOUU Koło w Sędziszowie Małopolskim mieszczącej w Sędziszowie Małopolskim przy ulicy Kościuszki 20; b) adresy i imienny wykaz osób niepełnosprawnych objętych dowozem do Placówki PSOUU Koło w Sędziszowie Małopolskim mieszczącej miejscowości Wiercany nr 73. 12. Zamawiający przyjmuje na siebie obowiązek zapewnienia opieki nad przewożonymi osobami niepełnosprawnymi poprzez zapewnienie dodatkowej osoby zwanej OPIEKUNEM. 13. Zamawiający wymaga, aby pojazd, którym świadczona będzie usługa dowozu był w pełni sprawny technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r. Nr 32,poz. 262 ). Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874, ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, ze zm.). 14. Usługa objęte niniejszym zamówieniem ma być świadczona środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: a) minimum 1 sprawnego pojazdu wraz z kierowcą. Pojazd musi być wyposażony w pasy do mocowania wózków oraz posiadać miejsce na złożone wózki inwalidzkie. Siedzenia pasażerów winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Stan techniczny pojazdu świadczącego usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Pojazd musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi pojazdami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie; b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; d) miejsca siedzącego dla każdej z przewożonych osób; e) w przypadku awarii pojazdu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić pojazd zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego. 16. Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy - w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających osób oraz posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy. 18. Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PM-BUS S.C. PAWEŁ GIL MAREK STRZĘPEK
jakie przetargi wygrała firma
PM-BUS S.C. PAWEŁ GIL MAREK STRZĘPEK
- PM-BUS s.c. Paweł Gil , Marek Strzępek, ul. Paderewskiego 182, 35-330 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88365,00
Oferta z najniższą ceną: 88365,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117390,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego przez o kres 36 miesięcy - powtórzenie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Niemce do SOSW w Bystrzycy w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz dzieci do szkół podstawowych i odwóz na terenie gm. Debrzno w roku szkolnym 2024-2025 realiz. w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcz. oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.