eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na PCV (Administracja Nr 4)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-03

POZYCJA 34981

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na PCV (Administracja Nr 4) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, do kontaktów: Krzysztof Odziemczyk tel: 517-74-25 Sylwester Piłatkowski tel: 517-74-36, ul. Walewska 4 lok. 12, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8101043, fax 022 8100474, e-mail: przetargi@zanwawppd.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgnpragapld.com.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na PCV (Administracja Nr 4). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren Administrowany przez ZGN Praga Południe - Administracja Nr-4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na PCV (Administracja Nr 4), dopuszcza się składanie ofert częściowych - 3 cęści. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 40

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: całosć zamówienia 4800.00 zł (część I - 2.000,00 zł., część II - 1.400,00 zł., część III - 1.400,00 zł.) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniaja warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówien publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww. ustawy. - W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie Wykonawcy musza przedstawić dokumenty o których mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: cena 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 ww. ustawy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty oraz oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: wykaz zrealizowanych prac z zakresie przedmiotu zamówienia z ostatnich 5 lat, dodatkowo 3 dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że umieszczone w wykazie prace zostały należycie wykonane; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem wyznaczonym do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy. Data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem wyznaczonym do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Data wystawienia nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem wyznaczonym do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; uprawnienia do wykonywania bez ograniczeń prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia właściciela firmy lub osoby przez niego zatrudnionej (należy dołączyć oświadczenie o zatrudnieniu osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia) w szczególności kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub konstrukcyjno-inżynieryjnej; aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony przez tą Izbę; Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, aprobata techniczna Instytutu Techniki Budowlanej; Certyfikat zgodności uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem budowlanych; kopia dowodu wpłaty wadium - (dopiero przy składaniu ofert); polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC przy podpisywaniu umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.07.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego-świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na PCV (Administracja Nr 4). 1) Krótki opis: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na PCV (Administracja Nr 4). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25, 25.23.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na PCV (Administracja Nr 4). 1) Krótki opis: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na PCV (Administracja Nr 4). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25, 25.23.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na PCV (Administracja Nr 4). 1) Krótki opis: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na PCV (Administracja Nr 4). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25, 25.23.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.