To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Kielce: Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2013 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 3497 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259873 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2013 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2013 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. 2.Zamawiający przewiduje dostawę tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego w następujących ilościach: - tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - 22 500 sztuk, - tablice motocyklowe - 500 sztuk, - tablice motorowerowe - 500 sztuk. Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3.Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego. 4.Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego. 5.Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach zawierających po 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych. 6.Termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, a w przypadku wtórników tablic - 3 dni robocze. 7.Okres gwarancji na dostarczone tablice ma wynosić 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. 8.Wykonawca na swój koszt zobowiązany będzie do odbioru przynajmniej raz w miesiącu z magazynu Zamawiającego wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania i dokona ich utylizacji we własnym zakresie i na własny koszt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
jakie przetargi wygrała firma
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe D.W.A. s.c. Anna i Zbigniew Wenus, ul. Stokowa 1A, 25-702 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162602,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 127850,00
Oferta z najniższą ceną: 127850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144525,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dzierżawa urządzenia do syntezy 18 F FDG wraz z dostawą kaset ,materiałów i odczynników niezbędnych do wytworzenia i przeprowadzenia analiz kontroli jakości wytworzonego preparatu .
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Kielcach - Rejon Busko - Zdrój
- Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru z siedziby Zamawiającego, przyjmowania, przemieszczania i doręczania do adresatów przesyłek pocztowych...
- Dostawa urządzeń multimedialnych - ADP.2301.32.2024
- Organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla uczniów II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.