eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Wykonanie zjazdu z ul. Bielawskiej wraz z sięgaczem -zamówienie uzupełniające nr 4 do zadania pod nazwą Remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2015 roku



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Konstancin-Jeziorna: Wykonanie zjazdu z ul. Bielawskiej wraz z sięgaczem -zamówienie uzupełniające nr 4 do zadania pod nazwą Remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 349762 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zjazdu z ul. Bielawskiej wraz z sięgaczem -zamówienie uzupełniające nr 4 do zadania pod nazwą Remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2015 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadaniem będzie wykonanie zjazdu z ul. Bielawskiej wraz z sięgaczem. Zestawienie standardowych czynności remontowych nawierzchni betonowych: - rozbiórka krawężników/oporników/obrzeży ułożonych na ławie betonowej, wraz z rozbiórką ławy betonowej; - rozbiórka chodnika z płyt betonowych; - wykonanie warstwy odsączająca z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu; - wykonanie podbudowa z kruszywa kamiennego grubości 8-12 cm - naprawa chodnika z kostki betonowej szarej i kolorowej, kostki kamiennej z granitu strzegomskiego oraz brukowca. - regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, studzienek teletechnicznych, skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych; - wywiezienie gruzu spryzmowanego. Opis standardowych czynności remontowych podany jest w Specyfikacjach Technicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOUTH STREAM S.A., Kotorydz, ul. Piaseczyńska 16, 05-555 Tarczyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40648,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49865,43

  • Oferta z najniższą ceną: 49865,43 / Oferta z najwyższą ceną: 49865,43

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający udziela Wykonawcy zamówienia uzupełniającego , które stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wynosiła 367.150,45 zł netto nr postępowania: ZP.271.07.2015 / nr umowy DG.272.1.3.2015 z dnia 31.03.2015 r., zamówienia uzupełniającego nr 1 - nr postepowania: ZP.271.55.2015/nr umowy DG.272.1.32.2015 oraz aneksu nr 1 do umowy DG.271.1.32.2015 oraz zmówienia uzupełniającego nr 2 - nr postepowania: ZP.271.56.2015/nr umowy DG.272.1.33.2015 oraz zamówienia uzupełniającego nr 3 - nr postępowania ZP.27157.2015/nr umowy nr DG.272.1.34.2015 i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o którym mowa ww. umowie, a udzielenie zamówienia uzupełniającego zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W związku z powyższym zachodzą ustawowe przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.