eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › usługa w zakresie utrzymania czystości, żywienia pacjentów oraz prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-03

POZYCJA 34961

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bartoszyce: usługa w zakresie utrzymania czystości, żywienia pacjentów oraz prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II, do kontaktów: Alina Wawirowicz , Artur Niksa, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, fax 089 7642625, e-mail: szpital_bartoszyce@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.szpital-bartoszyce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie utrzymania czystości, żywienia pacjentów oraz prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Szpital Powiatowy im.Jana Pawła II w Bartoszycach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa w zakresie utrzymania czystości , żywienia pacjentów oraz prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: [x] - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 [x] - dowód wniesienia wadium [x] - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [x] - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych [x] - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem [x] - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [x] - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [x] - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert [x] - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień [x] - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 74.72.11.00 - Usługi dezynfekcji Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 36 miesięcy usług: 1)pralniczych obejmujących dezynfekcję , pranie , suszenie , prasowanie bielizny szpitalnej (tzn.pościel,ubrania ochronne pracowników , koce , firany , zasłony , ręczniki itp.)zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej (Rozporządzenie MZiOS z dnia 21.09.1992r , Dz.U z dnia 05.10.1992r. z późn.zm.) -miesięczne ilości prania wynoszą około 11520 kg (dane za 2005rok) -Zleceniobiorca będzie odbierał brudną bieliznę z oddziałów szpitalnych i dostarczał czystą bieliznę do oddziałów -Usługi pralnicze obejmują m.in.: a) przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny szpitalnej b) przeprowadzanie dezynfekcji c) stosowanie technologii prania zaleconej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitala d) stosowania środków do prania i dezynfekcji przeznaczonych do stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej e) Zleceniobiorca zobowiązuje się do wyposażenia Szpitala w bieliznę a następnie do uzupełniania we własnym zakresie i na własny koszt zużytej i zniszczonej pościeli i bielizny szpitalnej do ilości określonej w załączniku nr 8 2) Przygotowania posiłków całodziennych dla pacjentów szpitala na bazie dzierżawionej kuchni: -opracowanie jadłospisów dekadowych zgodnie z wykazem norm dziennych racji pokarmowych -zakup środków spożywczych niezbędnych do przygotowania posiłków -przygotowanie posiłków składających się na całodzienne wyżywienie pacjentów(dieta podstawowa-2 posiłki do wyboru) -mycie i dezynfekcja naczyń i innego sprzetu używanego w przygotowaniu posiłków -utrzymanie w należytym stanie sanitarno-epidemiologicznym pomieszczeń bloku żywienia -dostarczanie posiłków do oddziałów i pomoc w dystrybucji , obsługa stołówki -prowadzenie kuchenki mlecznej w oddziale dziecięcym Szczegółowy wykaz rodzajowy i ilościowy diet występujących w Szpitalu określa załącznik nr 3 3) Wzakresie utrzymania czystości a)sprzątanie , utrzymanie w czystości , dezynfekcja oraz konserwacja wszystkich powierzchni w obiektach szpitalnych b)wykonywanie w.w. prac w oparciu o zasady zachowania czystości i dezynfekcji z uwzględnieniem częstości wykonywanych czynności , reżimów sanitarnych , sprzętu i środków wykorzystywanych do mycia i dezynfekcji , specyfiki oddziałów i pomieszczeń szpitalnych c)wyposażenie pracowników wykonujących usługę w sprzęt i środki niezbędne do wykonywania usługi d)używanie środków dezynfekcyjnych i czyszczących wskazanych przez Zespół ds.Zakażeń Szpitalnych e)obsługa szatni chorych f)odbiór i segregacja odpadów komunalnych i niebezpiecznych własnymi środkami transportu Szczegółowe określenie oddziałów , pomieszczeń i ich powierzchni zawierają załączniki nr 4, 5,11,12 Szczegółowy wykaz czynności wchodzących w skład usługi utrzymania czystości określają załączniki nr 7,14 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 35.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)zagwarantują termin płatności nie krótszy niż 30 dni Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: [x] - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca [x] - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności [x] - wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia(tj.sprzątanie powierzchni w placówkach służby zdrowia o pow.ok.15300 m² ,pranie w ilości ok.11520 kg miesięcznie ,oraz przygotowywania posiłków w ilościach i rodzajach określonych w załączniku nr 6), z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 4.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: [x] - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres [x] - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert [x] - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 1.000.000 zł. lub zobowiązanie do zawarcia takiej polisy przed dniem zawarcia umowy Oświadczenia z art.22 i 24 ustawy PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl. Opłata: 35 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za pobraniem na pisemny wniosek Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 17.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 12:30, Sala Konferencyjna Szpitala Powiatowego im.Jana Pawła II ul.Wyszyńskiego 11 , 11-200 Bartoszyce.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.