To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-24
Poznań: Wyposażenie pokoi mieszkalnych Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 349606 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344554 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek dla Bezdomnych Nr 1, ul. Michałowo 68, 61-314 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8798212, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pokoi mieszkalnych Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pokoi mieszkalnych Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Wyposażenie pokoi mieszkalnych Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu Przetarg nieograniczony na: CPV: 39.14.00.00 - 5 - Meble domowe 39.14.31.20 - 3 - Meble do sypialni i inne niż łóżka i kanapy 39.11.30.00 - 7 - Różne siedziska i krzesła 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę stolików nocnych i krzeseł do pokoi mieszkańców II piętra w Ośrodku dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia a także wymagania materiałowe i ilościowe określa n/wym. dokumentacja techniczna. Wszystkie elementy dostawy należy wykonać zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej: 2. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia a także wymagania materiałowe i ilościowe określa n/wym. dokumentacja techniczna. Wszystkie elementy i roboty należy wykonać zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki - Specyfikacja wykonania stolików nocnych i dostarczenia krzeseł - Dokumentacja projektowa (projekt) wykonania stolików nocnych i dostarczenie krzeseł - Kosztorys ślepy -wyposażenie -meble (II piętro) - Przedmiar robót -wyposażenie - meble ( II piętro) Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot dostawy (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego dostawy i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Miejsce wykonania dostawy: Budynek Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu, ul. Michałowo 68. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca może powierzyć wykonanie części robót podwykonawcom na warunkach określonych we wzorze umowy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań - zgodnie z art. 29 pkt.3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może zastosować wyroby i materiały równoważne. Wszystkie elementy muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Dostawę należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. Rodzaj zamówienia - dostawa. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00-5, 39.14.31.20-3, 39.11.30.00-7..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00-5, 39.14.31.00-3, 39.11.30.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AHR CENTRUM MICHAŁ OWCZAREK UL. ZIELONOGÓRSKA 19/21 98 - 220 ZDUŃSKA WOLA, UL. ZIELONOGÓRSKA 19/21, 98-220 ZDUŃSKA WOLA, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33093,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33093,15
Oferta z najniższą ceną: 33093,15 / Oferta z najwyższą ceną: 65073,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
- Remont z przebudową ściany oporowej przy ul. Marcelińskiej 27 w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa zbiornika retencyjnego na Łacinie""
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Serwis sterowników GTS
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.