eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Rozbiórka istniejącego budynku biurowego po byłym POM oraz wykonanie nowego budynku mieszkalnego 40 -rodzinnego z przeznaczeniem na mieszkania komunalne wraz z infrastrukturą i robotami towarzyszącymi w Zamościu przy ul. Lwowskiej 53

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Zamość: Rozbiórka istniejącego budynku biurowego po byłym POM oraz wykonanie nowego budynku mieszkalnego 40 -rodzinnego z przeznaczeniem na mieszkania komunalne wraz z infrastrukturą i robotami towarzyszącymi w Zamościu przy ul. Lwowskiej 53
Numer ogłoszenia: 34944 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, fax 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka istniejącego budynku biurowego po byłym POM oraz wykonanie nowego budynku mieszkalnego 40 -rodzinnego z przeznaczeniem na mieszkania komunalne wraz z infrastrukturą i robotami towarzyszącymi w Zamościu przy ul. Lwowskiej 53.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest rozbiórka istniejącego budynku biurowego po byłym POM oraz wykonanie nowego budynku mieszkalnego 40 -rodzinnego z przeznaczeniem na mieszkania komunalne wraz z infrastrukturą i robotami towarzyszącymi w Zamościu przy ul. Lwowskiej 53 Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych robót stanowiących załączniki do siwz, Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. Podstawowe dane techniczno - użytkowe budynku przeznaczonego do rozbiórki: - powierzchnia zabudowy - 382,14 m2 - wysokość budynku - 6,50 m - kubatura budynku - 2.483,91 m3 Jest to budynek i - piętrowy, fundamenty żelbetowe, mury ścian grub.37 cm z cegły wapienno - piaskowej, stropy żelbetowe typu WBLż (Żerań). Podstawowe dane techniczno użytkowe nowego budynku: - powierzchnia zabudowy - 601,45 m2, - powierzchnia całkowita - 2.771,96 m2, - powierzchnia gospodarcza (piwnica) - 444,61 m2, - powierzchnia użytkowa budynku - 1.892,94 m2, - kubatura budynku - 8.315,88 m3. Budynek 3 - klatkowy, czterokondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Ilość mieszkań 40. Struktura mieszkań - 16 M1,16 M2, 8 M3. Budynek wyposażony jest w następujące przyłącza: - wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, elektryczne instalacje: - wodociągowo - kanalizacyjną, - gazową wewnętrzną , instalację centralnego ogrzewania gazową (piece indywidualne dwufunkcyjne w każdym mieszkaniu) - elektryczną, - teletechniczną : telefoniczną ,TV, domofonową i rurarz instalacji teleinformatycznej. Ukształtowanie terenu w tym: - ciągi pieszo - jezdne, ciągi piesze , plac gospodarczy, plac zabaw wraz z wyposażeniem oraz parkingi w ilości 62 miejsc postojowych w tym: 48 miejsc postojowych dla samochodów osobowych , 14 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych. Powyższy zakres robót nie obejmuje: - wykonania sieci wodociągowej (sieć wykona PGK Spółka z o.o. w Zamościu) - wykonania montażu przepompowni ścieków wraz z kanałem tłocznym i przyłączem elektrycznym. - wykonania przyłącza gazowego ( przyłącze zostanie wykonane przez Karpackiego Operatora Systemu Dystrybucyjnego Spółka z o.o. w Tarnowie Oddział Zakład Gazowniczy w Sandomierzu w ramach umowy przyłączeniowej). - wykonania przyłącza elektrycznego do budynku ( przyłącze wykona ZKE Dystrybucja Spółka z o.o. w Zamościu w ramach umowy przyłączeniowej) - likwidację kolizji sieci energetycznych (likwidację kolizji wykona ZKE Dystrybucja Spółka z o.o. w Zamościu w ramach umowy przyłączeniowej). W harmonogramie robót 2008 roku należy uwzględnić włączenie do projektowanych sieci kanalizacji sanitarnej istniejących budynków tj: budynku mieszkalnego i budynku MCPR.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 139 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100 ) wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust 6 pzp. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art.46 pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2.Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania określonych w siwz robót, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, roboty budowlano podobne do przedmiotu zamówienia - minimum jedno zadanie o kubaturze co najmniej 7000 m3 (potwierdzone referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie). c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, d)Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniający wykonanie zamówienia - posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa o minimalnej kwocie 500 000,00 zł, f)Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS), g)Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, h)Wykonawca wniesie wadium przetargowe w wysokości określonej w pkt.8 siwz. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia tych warunków według formuły .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą. 1. Formularz oferty przetargowej- załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dowód wniesienia wadium w/g pkt.8 siwz zgodnie z art 45 pkt.6 i 7 pzp. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3.W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osoby uprawnione do reprezentowania. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ 5. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane wszystkich branż będących przedmiotem zamówienia oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. 12.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia - minimum jedno zadanie o kubaturze co najmniej 7000 m3 z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje bezpośredniego inwestora). Przez -podobne- rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( z wyłączeniem budynku przeznaczonego do rozbiórki). 13. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót z uwzględnieniem wykonania w 2008r. sieci kanalizacji sanitarnej z podłączeniem do projektowanych sieci kanalizacji sanitarnej istniejących budynków tj: budynku mieszkalnego i budynku MCPR. 14. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca . 15. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - o minimalnej kwocie 500 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 17. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także uzyskać w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miasta ZamośćWydziale Rozwoju Gospodarczego, 22-400 Zamość, ul. Pereca 12 ( I - piętro) w cenie 30zł płatne gotówką lub przelewem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość (Ratusz) pokój nr 12, dnia 20.03.2008r. o godz. 10.30 2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 3. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. 6. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 7. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami są inspektorzy: Andrzej Duda, oraz Zbigniew Zawiślak tel.(084) 627 -17-39.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.