Ogłoszenie z dnia 2006-07-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płońsk: przetarg nieograniczony poniżej 60 000,00 EURO na remonty nawierzchni dróg i chodników gminnych kostką brukowa betonową na terenie miasta Płońska w 2006 r. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Płońsku, do kontaktów: inż.Andrzej Kamasa - Sekretarz Miasta, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511, e-mail: sekretarz@plonsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.plonsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Płońsku, Jacek Klimiuk - Inspektor Wydziału Infrastruktury Technicznej, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511, e-mail: j.klimiuk@plonsk.pl, www.plonsk.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Płońsku, Jacek Klimiuk - Inspektor Wydziału Infrastruktury Technicznej, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511, e-mail: j.klimiuk@plonsk.pl, www.plonsk.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Płońsku, Jacek Klimiuk - Inspektor Wydziału Infrastruktury Technicznej, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511, e-mail: j.klimiuk@plonsk.pl, www.plonsk.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony poniżej 60 000,00 EURO na remonty nawierzchni dróg i chodników gminnych kostką brukowa betonową na terenie miasta Płońska w 2006 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Miasto Płońsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remonty nawierzchni dróg i chodników gminnych kostką brukowa betonową na terenie miasta Płońska w 2006 r. Zakres robót obejmuje: a) remont nawierzchni dróg i chodników kostką brukową. b) wymiana uszkodzonych krawężników betonowych. c) regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeśli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. 2)Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 3)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ubezpieczenia musi być zawarta na czas obowiązywania umowy z zamawiającym. W przypadku posiadania przez wykonawcą polisy ważnej na okres krótszy niż wymagany w siwz wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o dostarczeniu dokumentu na wymagany okres przed podpisaniem umowy. Pozostałe dokumenty: 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 2)Wypełniony i podpisany projekt umowy - załącznik nr 2 3)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 3 4)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót. 5)Oferta składana wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 od każdego podmiotu, b) musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywała prawnie wszystkie strony, c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny, i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów, d)zawierać umowę, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 60 000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.07.2006; lub data zakończenia: 31.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Brak 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 oraz 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Cena za realizację zamówienia ( z VAT) - 100 % Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru: Pc =(Cmin : Cx) x 100 x waga kryterium (100%) Gdzie Pc - ilość punktów przyznanych danej ofercie brutto (z VAT) realizacji całego zadania Cmin - minimalna cena brutto (z VAT) zaoferowana w przetargu Cx - cena brutto (z VAT) podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany Cena zamówienia zostanie wyliczona na podstawie średniej arytmetycznej wynikającej z porównania cen poszczególnych zadań w zakresie robót zawartych w złożonych ofertach. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeśli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. 2)Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 3)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ubezpieczenia musi być zawarta na czas obowiązywania umowy z zamawiającym. W przypadku posiadania przez wykonawcą polisy ważnej na okres krótszy niż wymagany w siwz wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o dostarczeniu dokumentu na wymagany okres przed podpisaniem umowy. Pozostałe dokumenty: 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 2)Wypełniony i podpisany projekt umowy - załącznik nr 2 3)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 3 4)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót. 5)Oferta składana wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące wymagania: a)zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 od każdego podmiotu, b)musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywała prawnie wszystkie strony, c)jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny, i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów, d)zawierać umowę, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do odbioru w Urzędzie Miejskim ul. Płocka 39 pok. 107, za kwotę 10,00 zł lub wysyłana za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2006, godzina 12:30, Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, pok. 114.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Dostawy nici i siatek chirurgicznych, DZP.261.10.2024
- Rozbudowa ulicy Postępu Rolniczego w ramach zadania "Rozbudowa ulic na osiedlu Poświętne.
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji stałych automatycznych urządzeń gaśniczych w hali sortowni Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk.
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie wykonania urządzeń bezpieczeń. ruchu drogowego wraz z wprowadzeniem oznakowania poziomego i pionowego w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego
- Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
- Rozbudowa budynków Urzędu Miasta i Gminy Mrozy oraz Gminnego Centrum Kultury w Mrozach.
- Modernizacja budynków użyteczności publicznej z zagospodarowaniem terenów wokół oraz budowa i modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych
- Budowa parkingu przy skrzyżowaniu ulic Jarochowskiego i Górczyńskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.