eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › przetarg nieograniczony poniżej 60 000,00 EURO na remonty nawierzchni dróg i chodników gminnych kostką brukowa betonową na terenie miasta Płońska w 2006 r.



Ogłoszenie z dnia 2006-07-03

POZYCJA 34932

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płońsk: przetarg nieograniczony poniżej 60 000,00 EURO na remonty nawierzchni dróg i chodników gminnych kostką brukowa betonową na terenie miasta Płońska w 2006 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Płońsku, do kontaktów: inż.Andrzej Kamasa - Sekretarz Miasta, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511, e-mail: sekretarz@plonsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.plonsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Płońsku, Jacek Klimiuk - Inspektor Wydziału Infrastruktury Technicznej, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511, e-mail: j.klimiuk@plonsk.pl, www.plonsk.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Płońsku, Jacek Klimiuk - Inspektor Wydziału Infrastruktury Technicznej, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511, e-mail: j.klimiuk@plonsk.pl, www.plonsk.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Płońsku, Jacek Klimiuk - Inspektor Wydziału Infrastruktury Technicznej, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511, e-mail: j.klimiuk@plonsk.pl, www.plonsk.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony poniżej 60 000,00 EURO na remonty nawierzchni dróg i chodników gminnych kostką brukowa betonową na terenie miasta Płońska w 2006 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Miasto Płońsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remonty nawierzchni dróg i chodników gminnych kostką brukowa betonową na terenie miasta Płońska w 2006 r. Zakres robót obejmuje: a) remont nawierzchni dróg i chodników kostką brukową. b) wymiana uszkodzonych krawężników betonowych. c) regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeśli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. 2)Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 3)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ubezpieczenia musi być zawarta na czas obowiązywania umowy z zamawiającym. W przypadku posiadania przez wykonawcą polisy ważnej na okres krótszy niż wymagany w siwz wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o dostarczeniu dokumentu na wymagany okres przed podpisaniem umowy. Pozostałe dokumenty: 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 2)Wypełniony i podpisany projekt umowy - załącznik nr 2 3)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 3 4)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót. 5)Oferta składana wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 od każdego podmiotu, b) musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywała prawnie wszystkie strony, c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny, i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów, d)zawierać umowę, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 60 000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.07.2006; lub data zakończenia: 31.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Brak 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 oraz 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Cena za realizację zamówienia ( z VAT) - 100 % Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru: Pc =(Cmin : Cx) x 100 x waga kryterium (100%) Gdzie Pc - ilość punktów przyznanych danej ofercie brutto (z VAT) realizacji całego zadania Cmin - minimalna cena brutto (z VAT) zaoferowana w przetargu Cx - cena brutto (z VAT) podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany Cena zamówienia zostanie wyliczona na podstawie średniej arytmetycznej wynikającej z porównania cen poszczególnych zadań w zakresie robót zawartych w złożonych ofertach. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeśli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. 2)Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 3)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ubezpieczenia musi być zawarta na czas obowiązywania umowy z zamawiającym. W przypadku posiadania przez wykonawcą polisy ważnej na okres krótszy niż wymagany w siwz wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o dostarczeniu dokumentu na wymagany okres przed podpisaniem umowy. Pozostałe dokumenty: 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 2)Wypełniony i podpisany projekt umowy - załącznik nr 2 3)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 3 4)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót. 5)Oferta składana wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące wymagania: a)zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 od każdego podmiotu, b)musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywała prawnie wszystkie strony, c)jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny, i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów, d)zawierać umowę, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do odbioru w Urzędzie Miejskim ul. Płocka 39 pok. 107, za kwotę 10,00 zł lub wysyłana za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2006, godzina 12:30, Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, pok. 114.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.