eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz Pomorski › przebudowa i rozbudowa pałacu wraz z infrastrukturą techniczną w Kaliszu Pomorskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-03

POZYCJA 34908

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kalisz Pomorski: przebudowa i rozbudowa pałacu wraz z infrastrukturą techniczną w Kaliszu Pomorskim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kalisz Pomorski reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, do kontaktów: Joanna Maras, ul. Wolności 25, 78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3616263, fax 094 3616288, e-mail: ratusz@kaliszpom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kaliszpom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i rozbudowa pałacu wraz z infrastrukturą techniczną w Kaliszu Pomorskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto: Kalisz Pomorski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pałacu (tynki wewnętrzne, elewacja, stolarka okienna i drzwiowa, instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, gazowe, c.o) plus dobudówka z klatką schodową i windą z przeznaczeniem na obiekt użyteczności publicznej z gastronomią, salami reprezentacyjnymi i biblioteką. Zamówienie nie obejmuje zagospodarowania terenu. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera SIWZ , dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiajacy zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wynikające z art. 22 ust.1 i 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2004 Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. c) Spis zleceń w ciągu ostatnich pięciu lat - 2001-2005 o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia - 1 robota budowlana o wartości min. 500 000 zł brutto (remont obiektu wpisanego do rejestru zabytków) potwierdzony referencjami od inwestora- złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ d) Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zadania (kluczowy personel) z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania prac związanych z realizacją zamówienia (załącznik nr 5) - uprawnienia konstrukcyjno-budowlane - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci oraz instalacji sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych), gazowych, c.o i wentylacyjnych, - uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych (do 1 kV) - kopie aktualnego wpisu na okręgowe listy zawodowe (OIIB), - kopie wpisu do rejestru GINB ( dotyczy osób posiadających uprawnienia wydane po 14.02.1995r ). Ponadto należy wskazać w załączniku nr.5 kierownika robót budowlanych Dodatkowo kierownik budowy powinien wykazać stosowną praktykę (2-letnią) na budowie przy zabytkach nieruchomych. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeśli osoba wyznaczona do kierowania przedmiotowymi robotami załączy do oferty wykaz nadzorowanych przez siebie robót (obejmująca okres min. 2 lat) z potwierdzeniem (np. referencja lub pieczątka) Urzędu Ochrony Zabytków. e) informacja z banku (podana kwota !) bezwarunkowo potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (minimalna dostępna kwota powinna pokrywać 30% ceny ofertowej brutto) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert f) informacja dotycząca podwykonawców (załącznik nr 6) g) dowód wpłacenia wadium h) oświadczenie o okresie gwarancji i rękojmi ( nie może być krótszy niż 36 miesięcy ), i) oświadczenie czy w stosunku do wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. j) wypełniony przedmiar (załącznik nr 8) k) oświadczenie o zapoznaniu się z umową i akceptacji zawartych w niej warunków (projekt umowy - załącznik nr 7). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro a poniżej 5 278000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 15.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)posiadają własne lub dostęp do środków finansowych na wykonanie zadania - min. 30% ceny ofertowej brutto. 2)posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonania zamówienia (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci oraz instalacji sanitarnych (wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, c.o i wentylacyjnych), uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych do 1 KV oraz uprawnienia konstrukcyjne). Ponadto kierownik budowy powinien spełniać wymagania § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, czyli \posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego oraz wykazać się co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych\. Powyższa praktyka winna być potwierdzona przez państwowe służby konserwatorskie. 3)posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia, udokumentują wykonanie (robota zakończona) w ciągu ostatnich 5 lat (2001-2005) - 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze i wartości min. 500 000,00 zł brutto (remont obiektu wpisanego do rejestru zabytków) - potwierdzone referencjami od inwestora. 4)nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z wytycznymi pkt. II.1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaliszpom.pl. Opłata: 61 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem, przelewem lub gotówką. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.07.2006, godzina 10:15, sala narad UM w Kaliszu Pomorskim.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.