eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Góra: Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC
Numer ogłoszenia: 348880 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333936 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Górowski, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 65 544 39 00, faks 65 543 35 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC, w wyniku której Wykonawca nabędzie wierzytelność i wstąpi w prawa zaspokojonego Wierzyciela tylko do wysokości dokonanej zapłaty tj. do kwoty 2 000 000,00 zł. Zbywana wierzytelność została zasądzona wyrokiem Sądu Okręgowego w Legnicy (sygn. akt IC 341/12) z dnia 7 stycznia 2015 r. Ilość wierzycieli, do których nastąpi zapłata - 2. Spłata wierzytelności Zamawiającego nastąpi w terminie maksymalnie 5 dni od podpisania umowy i spełnienia warunków wstępnych przez Zamawiającego. Spłata zobowiązań Powiatu Górowskiego przez Wykonawcę będzie dokonana do dnia 20-12-2015 r. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty. Tryb uruchomienia: jednorazowo na rachunek Wierzycieli zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Spłata kwoty głównej wierzytelności nastąpi wg harmonogramu. Odsetki płatne kwartalnie, wg Stopy Zmiennej, składającej się ze stopy bazowej i marży Wykonawcy, tj. stopy bazowej WIBOR 3M oraz stałej marży Wykonawcy ustalonej na podstawie złożonej oferty. Wysokość Stopy Zmiennej ustala się według notowań Stopy Bazowej na 2 dni robocze przed początkiem każdego Okresu Odsetkowego. Zmiana wysokości Stopy Bazowej nie stanowi zmiany Umowy Wszelkie odsetki będą obliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni, które upłynęły w Okresie Odsetkowym, zaś rok będzie liczony jako składający się z 360 dni. Odsetki płatne kwartalne, Pierwszy Okres Odsetkowy trwa od dnia pierwszego Wykorzystania udzielonego finansowania do ostatniego dnia danego kwartału kalendarzowego włącznie, zaś kolejne Okresy Odsetkowe trwają od pierwszego do ostatniego dnia każdego kwartału kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Zamawiający oświadcza, że Wierzytelność jest bezsporna, co do istnienia, wysokości i terminu płatności. Zamawiający wymaga, aby możliwa była wcześniejsza spłata części lub całości wierzytelności bez dodatkowych kosztów i opłat z tego tytułu po stronie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza pobieranie prowizji i/lub innych opłat związanych z realizacją zamówienia.Maksymalna wysokość prowizji do 1 % - płatność prowizji w 4 ratach w terminach płatności spłaty rat w 2016 r. W przypadku wcześniejszej spłaty zobowiązania prowizja i/lub inne opłaty są płatne w pełnej wysokości i nie podlegają zwrotowi, ani zmniejszeniu. Zabezpieczeniem będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAGELLAN S.A., Al. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 663848,05

  • Oferta z najniższą ceną: 663848,05 / Oferta z najwyższą ceną: 663848,05

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.