eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drwinia › Przewóz zbiorowy osób na trasie Drwinia - Wola Drwińska - Bieńkowice - Wyżyce - Mikluszowice - Gawłówek - Bochnia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-22

Ogłoszenie nr 348811 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.

Drwinia: Przewóz zbiorowy osób na trasie Drwinia - Wola Drwińska - Bieńkowice - Wyżyce - Mikluszowice - Gawłówek - Bochnia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drwinia, krajowy numer identyfikacyjny 53767400000, ul. Drwinia  57, 32709   Drwinia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2817 153, 154, e-mail , faks 12 284 98 34.
Adres strony internetowej (URL): www.drwinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.drwinia.pl/urzad-gminy/przetargi


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.drwinia.pl/urzad-gminy/przetargi


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
GMINA DRWINIA Drwinia 57 32-709 Drwinia Polska dziennik podawczy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz zbiorowy osób na trasie Drwinia - Wola Drwińska - Bieńkowice - Wyżyce - Mikluszowice - Gawłówek - Bochnia
Numer referencyjny: ZP.271.15.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: Przewóz zbiorowy osób zgodnie z załączonym rozkładem jazdy (zał. nr 1a, nr 1b, nr 2a, nr 2b) na trasie 1) Drwinia Urząd Gminy - Wola Drwińska - Bieńkowice - Wyżyce - Mikluszowice - Gawłówek - Bochnia, pl. Pułaskiego 2) Bochnia, pl. Pułaskiego - Gawłówek - Mikluszowice - Wyżyce - Bieńkowice - Wola Drwińska - Drwinia Urząd Gminy W zakresie dofinansowania wozokilometrów w/w trasy na terenie gminy Drwinia wg zestawienia przejazdów - kursów od poniedziałku do piątku z trasy: ODJAZDY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W DNI SZKOLNE Drwinia UG - Bochnia, pl. Pułaskiego Bochnia, pl. Pułaskiego - Drwinia UG Godz. KM Godz. KM 5:59 10.9 6:30 10.9 7:04 S 12.7 7:40 D 5.0 8:00 S 12.7 9:30 10.9 10:10 10.9 12:10 S 12.7 12:58 4.4 13:10 SM 9.3 13:22 W 8.2 14:10 S 12.7 14:57 10.9 15:50 10.9 16:31 10.9 17:10 10.9 17:51 10.9 19:30 10.9 Razem 92.5 Razem 94.2 Razem KM dziennie 186.7 ODJAZDY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W DNI WOLNE OD SZKOŁY Drwinia UG - Bochnia, pl. Pułaskiego Bochnia, pl. Pułaskiego - Drwinia UG Godz. KM Godz. KM 5:59 10.9 6:30 10.9 7:04 10.9 7:40 D 5.0 8:15 10.9 9:30 10.9 10:10 10.9 12:10 10.9 13.05 10.9 14:10 10.9 14:49 10.9 15:50 10.9 16:31 10.9 17:10 10.9 17:51 10.9 19:30 10.9 Razem 87.2 Razem 81.3 Razem KM dziennie 168.5 S - przedłużony kurs pod szkołę w Wyżycach, odwiezienie dzieci i młodzieży z Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Mikluszowicach, przystanek pod ZSP Mikluszowice SM - kurs odwożący dzieci i młodzież szkolną, przystanek początkowy pod ZSP Mikluszowice - kurs ZSP Mikluszowice - Wola Drwińska DK, p. Bieńkowice z przystankiem pod szkołą w Wyżycach M - Trasa Drwinia UG - ZSP Mikluszowice p. Dziewin D - kurs do Drwini p. DW 965 W - Trasa Wola Drwińska DK - Wyżyce Szkoła, Wyżyce PKS, Mikluszowice Skrzyżowanie, Mikluszowice Kościół, Gawłówek nż, Gawłówek DK - Bochnia, pl. Gen. Pułaskiego Przejazdy w sobotę: a) Godz. 8:30 10,9 km (Drwinia - Bieńkowice - Gawłówek - Bochnia) Godz. 11:15 10.9 km (Bochnia - Gawłówek - Bieńkowice - Drwinia) 1. Łączna długość tras (ilość wozokilometrów) podlegających dofinansowaniu wynosi od poniedziałku do piątku w dni szkolne - 186,7 km w dni wolne od szkoły 168,5 i 21,8km w soboty - (wartości szacunkowe). Ilość wozokilometrów w ramach każdej z tras w okresie trwania umowy może ulec zmianie. 2. Pozostała długość trasy (ilość wozokilometrów)od granicy Gminy Drwinia do przystanku Bochnia, Pl. Gen. Pułaskiego - nie jest objęta dofinansowaniem. 3. Rozkłady jazdy regularnej linii zwykłej w dniach szkolnych stanowią załączniki nr 1a i nr 1b natomiast w dni wolne od szkoły załączniki nr 2a i nr 2b do niniejszego SIWZ są obowiązujące w okresie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin i ilości kursów, zgodnie ze swoimi bieżącymi potrzebami . 5. Kurs lini zwykłej z godz. 7:04; 8:00; na trasie: Drwinia UG - Wola Drwińska Dom Kultury - Wola Drwińska Staw - Bieńkowice Błonie nż. - Bieńkowice PKS - Wyżyce Szkoła we wsi - Wyżyce - Mikluszowice Skrzyżowanie - Mikluszowice Kościół - Mikluszowice Szkoła - stanowi dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Mikluszowicach - bez pobierania opłat od dzieci i młodzieży szkolnej (na podstawie ważnej legitymacji szkolnej) 6. Kurs linii zwykłej z kierunku Bochni z godz. 12:10 i 14:10 Bochnia Pl. Gen. Pułaskiego - Gawłówek - Mikluszowice - Wyżyce - Bieńkowice - Wola Drwińska - Drwinia Urząd Gminy, na odcinku - Mikluszowice Szkoła - Mikluszowice Kościół - Mikluszowice Skrzyżowanie - Wyżyce - Wyżyce Szkoła we wsi - Bieńkowice PKS - Bieńkowice Błonie nż. - Wola Drwińska Staw - Wola Drwińska Dom Kultury - Drwinia UG a także kurs o godz. 13.10 spod szkoły w Mikluszowicach na trasie Mikluszowice Szkoła - Mikluszowice Kościół - Mikluszowice Skrzyżowanie - Wyżyce - Wyżyce Szkoła we wsi - Bieńkowice PKS - Bieńkowice Błonie nż. - Wola Drwińska Staw - Wola Drwińska Dom Kultury - Drwinia UG - stanowić będzie odwiezienie dzieci z Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Mikluszowicach - bez pobierania opłat od dzieci i młodzieży szkolnej (na podstawie ważnej legitymacji szkolnej). 7. Zamawiający wymaga dla obsługi kursów o których mowa w pkt. 5 i 6 aby środki transportu były dostosowane do ilości przewożonych dzieci - ok. 56 osób. 8. Cennik biletów obowiązujący na trasie Bochnia - Mikluszowice - Wyżyce - Drwinia w obie strony stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 9. Zamawiający wymaga aby cennik biletów będący załącznikiem nr 3 do SIWZ był umieszczony w autobusach obsługujących przedmiotową linię. 9. Załącznik nr 4 stanowi wykaz kursów wraz z kilometrażem który należy wypełniony składać wraz z fakturą 10. Zamawiający szacuje, że w ciągu 2017 r. na w/w trasie świadczony będzie ok 38 646,90 wozokilometrów w dni szkolne, ok. 12 300,50 wozokilometrów w dni wolne od szkoły oraz ok. 1 133,60 wozokilometrów w soboty 11.W razie awarii pojazdu lub w razie wystąpienia innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę a uniemożliwiających przewóz osób, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, na własny koszt pojazd zastępczy spełniający wszystkie standardy określone w niniejszej SIWZ Miejsce wykonywania zamówienia podlegającego dofinansowaniu: Gmina Drwinia Trasa: Drwinia - Wola Drwińska - Bieńkowice - Wyżyce - Mikluszowice - Gawłówek Gawłówek - Mikluszowice - Wyżyce - Bieńkowice - Wola Drwińska - Drwinia Drwinia - Dziewin - Mikluszowice Gawłówek - Mikluszowice - Dziewin - Drwinia Mikluszowice - Wyżyce - Bieńkowice - Wola Drwińska Wola Drwińska - Wyżyce - Mikluszowice - Gawłówek Uwaga: - Trasy przebiegające przez inne miejscowości oraz kursy nie wpisane w powyższe zestawienia nie podlegają dofinansowaniu. - Przewoźnik z którym zostanie podpisana umowa z chwilą rozpoczęcia realizacji umowy winien posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydanym przez właściwy organ oraz inne niezbędne zezwolenia wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. Ustawy o transporcie drogowym z dnia 06.09.2001 r. (Dz. U. 2001 nr 125 poz 1371 z późniejszymi zmianami) - Zamawiający wymaga aby przewoźnik obsługiwał przystanki na terenie Gminy Drwinia oraz Miasta Bochni, natomiast zatrzymywanie się na terenie Gminy Bochnia jest nieobowiązkowe i dobrowolne, zależne od pozyskania odpowiednich zgód W załączniku nr 3 ,,cennik biletów,, została wpisana cena maksymalna biletu szkolnego. Po złożeniu ofert przez wykonawców cena biletu szkolnego zostanie wpisana zgodnie z oświadczeniem wykonawcy złożonym w swojej ofercie. Wartość poniżej 209 000 euro

II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe: termin realizacji: od 02.01.2017r. do 31.12.2017r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja, zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez wykonawcę oraz że nie otwarto jego likwidacji Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
4 000.00 zł


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców  0
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena (koszt)60
dodatkowy kurs w sobotę20
obniżenie ceny biletu szkolnego20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) zmiany w godzinach odjazdów, 2) zwiększenie lub zmniejszenie ilości kursów, 3) zmiany trasy, 4) zmiany wynikające ze zmian w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron w szczególności związana z wystąpieniem konieczności zmian tras w związku z np. remontami dróg, zimowymi warunkami lub innymi warunkami powodującymi nieprzejezdność dróg. 5) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie. 6) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców 2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 2), 3) i 4) dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia w zależności od zwiększenia lub zmniejszenia długości trasy. 3. Warunki zmian: Wszystkie zmiany muszą być uzasadnione i udokumentowane przez Wykonawcę oraz zaakceptowane przez Zamawiającego w szczególności spowodowane wnioskami mieszkańców, dyrektorów szkół
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02-12-2016, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.