Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-24
Szczytno: zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasto Szczytno - Osiedle Kochanowskiego II
Numer ogłoszenia: 348718 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Szczytno , ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247200, faks 089 6247201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasto Szczytno - Osiedle Kochanowskiego II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Informacje dotyczące terenu objętego planem: 1.1.Procedurą planu objęta została południowo-zachodnia część miasta o powierzchni ok.85ha. Jest to kwartał ograniczony od północnego-wschodu ulicą Osiedleńczą, od południowego wschodu linią kolejową relacji Szczytno-Wielbark, od południowego i północnego - zachodu granicami administracyjnymi Miasta. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Szczytno jest to teren przeznaczony pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne. Na teren obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasto Szczytno - Osiedle Kochanowskiego II stanowiący treść uchwały nr XL/357/06 Rady Miejskiej w Szczytnie z dnia 14 czerwca 2006 roku. 1.2.Wiodącym programem planu jest: - dopuszczenie, do czasu wybudowania zbiorczych kolektorów sanitarnych, lokalizacji zbiorników bezodpływowych lub lokalnych (przydomowych) oczyszczalni ścieków - dopuszczenie, do czasu wybudowania sieci wodociągowych, wykonywania indywidualnych ujęć wody - korekta przebiegu niektórych dróg publicznych i dojazdowych, szczególnie usytuowanych na terenach prywatnych - modyfikacja ustaleń dla niektórych terenów (ok.5% terenu) - likwidacja, lub zmniejszenie parametrów na odcinkach wymagających zapewnienia dojazdów publicznych, ulicy zbiorczej oznaczonej w planie obowiązującym symbolem KD-Z. - dostosowanie ustaleń planu do obowiązujących przepisów 1.3.Teren znajduje się częściowo w strefie ochrony konserwatorskiej 1.4.Teren nie wymaga wyłączenia z produkcji rolnej i leśnej. 1.5.Zakres opracowania został określony uchwałą nr XXXVIII/325/10 Rady Miejskiej z dnia 31 sierpnia 2010 roku w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasto Szczytno - Osiedle Kochanowskiego II 2.Zakres przedmiotowy zamówienia: 2.1.zebranie własnym kosztem i staraniem materiałów niezbędnych do sporządzenia projektu planu, w tym inwentaryzacja urbanistyczna i aktualizacja map geodezyjnych w niezbędnym zakresie; 2.2.przygotowanie planu i projektów innych dokumentów i materiałów wymaganych przepisami prawa właściwych do etapu postępowania: - do przekazania planu do opiniowania i uzgodnień - do wyłożenia planu do publicznego wglądu, - do przedłożenia planu Radzie Miejskiej do uchwalenia - do skierowania planu do publikacji w dzienniku urzędowym województwa warmińsko-mazurskiego. Materiały w formie i ilości właściwej do przedmiotu i etapu postępowania; 2.3.sporządzenie projektu planu (tekst i rysunek w skali 1:1000) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisami do niej wykonawczymi - w tym na etapie wstępnym rozwiązań wariantowych do dyskusji; 2.4.sporządzenie podstawowego opracowania ekofizjograficznego 2.5.sporządzenie prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze; 2.6.sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego; 2.7.sporządzenie wykazu inwestycji celu publicznego z określeniem sposobu ich realizacji; 2.9.udział w spotkaniach z Burmistrzem, uczestnictwo w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektoniczną, komisjach Rady Miejskiej i sesjach Rady Miejskiej poświęconych projektowi planu; 2.10.uczestnictwo, w przypadku zajścia okoliczności, przy uzgadnianiu i opiniowaniu projektu planu z jednostkami wskazanymi w przepisach prawnych; 2.11.udział w dyskusji publicznej zorganizowanej w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu; 2.12.przygotowanie projektu rozstrzygnięcia do oceny zgodności przyjętych rozwiązań projektu planu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; 2.13.analiza oraz przygotowanie projektu rozstrzygnięć o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu (uzasadnienie formalne i prawne); 2.14.przygotowanie pisemnego podsumowania o którym mowa w art.55 ust.3 i 4 ustawy z dnia 3.10.2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko 3.Zakres rzeczowy i oprawa dokumentów - materiały do przekazania Zamawiającemu po uchwaleniu planu: 3.1.miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego w sześciu egzemplarzach, w tym jeden na nośniku CD-ROM - część tekstowa zapisana w programie WORD, część graficzna w formacie wektorowym umożliwiającym edycję w programie COREL DRAW oraz w programach EWMAPA i WINPLAN - propozycje rozwarstwienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Wersja papierowa oprawiona w sposób trwały, rysunek planu (wszystkie egzemplarze) w technice kolorowej. 3.2.prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - oprawiona w sposób trwały - 2 egz.. 3.3.prognoza wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze - oprawiona w sposób trwały - 2 egz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 1.2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 1.3.posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez wiedzę i doświadczenie rozumie się wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch uchwalonych planów miejscowych na terenach miejskich.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zapewni pełnienie funkcji głównego projektanta czynnemu członkowi Izby Urbanistów, natomiast zespół projektowy składać się będzie ze specjalistów w branżach wymaganych w związku z przedmiotem i problematyką zamówienia oraz będą się legitymować stosownymi uprawnieniami. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca winien dołączyć do formularza oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zapewni pełnienie funkcji głównego projektanta czynnemu członkowi Izby Urbanistów, natomiast zespół projektowy składać się będzie ze specjalistów w branżach wymaganych w związku z przedmiotem i problematyką zamówienia oraz będą się legitymować stosownymi uprawnieniami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1.zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zajścia okoliczności: 1.1.konieczność powtórzenia opiniowania lub/i uzgodnień projektu planu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 1.2.konieczność powtórzenia procedury sporządzania i uchwalania planu w wyniku uwzględnienia uwag wniesionych na etapie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu; 1.3.wydłużenie czasu sporządzania projektu planu na skutek braku w terminie 14 dni opinii Zamawiającego, w odniesieniu do skutecznie przedłożonych materiałów; 1.4. zmiana przez Zamawiającego ustaleń warunków zabudowy i zagospodarowania terenu w odniesieniu do materiałów złożonych przez Wykonawcę i przyjętych przez Zamawiającego, w ramach realizacji umowy; 1.5.w procesie sporządzania i uchwalania planu miejscowego wystąpi konieczność wykonania czynności nie przewidzianych w części III pkt 2 SIWZ lub z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (np.badania konserwatorskie, badania środowiskowe w rozszerzonym zakresie itp.), bez winy Zamawiającego. 2.zmiany należności za przedmiot umowy w przypadku zajścia następujących okoliczności: 2.1. zmiana przez Zamawiającego ustaleń warunków zabudowy i zagospodarowania terenu w odniesieniu do materiałów złożonych przez Wykonawcę i przyjętych przez Zamawiającego, w ramach realizacji umowy; 2.2.w procesie sporządzania i uchwalania planu miejscowego wystąpi konieczność wykonania czynności nie przewidzianych w części III pkt 2 SIWZ lub z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (np.badania konserwatorskie, badania środowiskowe w rozszerzonym zakresie itp.), bez winy Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.e-szczytno.eu/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Szczytno ul.Sienkiewicza 1 12-100 Szczytno w godzinach urzędowania 07:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Gmina Miejska Szczytno ul.Sienkiewicza 1 12-100 Szczytno biuro obsługi interesanta pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Modernizacja dróg powiatowych o nawierzchni gruntowo-żwirowej na terenie gminy Dźwierzuty, gminy Pasym i gminy Jedwabno
- Dostawy chemii basenowej
- Dostawa materiałów hydraulicznych
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Szastarka"
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Miedźno
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Żyznowie"
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ciechanów
- Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla "Kretomino" w Koszalinie
- Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.