eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakietyPakiet 1 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 2 - Sprzęt stomatologiczny. Numer sprawy AEZ/S-323/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Warszawa: Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 2 - Sprzęt stomatologiczny. Numer sprawy AEZ/S-323/2010
Numer ogłoszenia: 348646 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 2 - Sprzęt stomatologiczny. Numer sprawy AEZ/S-323/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w chorobach błony śluzowej i przyzębia w podziale na 2 (dwie) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami 1 i 2. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załączniki nr 2.1 i 2.2. 3. W odniesieniu do dostaw objętych Pakietem 2, określonych w załączniku nr 2.2. Formularz cenowy, Zamawiający określił producenta urządzeń i materiałów stomatologicznych, mając na uwadze konsekwencje wynikające z awarii, uszkodzenia lub zniszczenia posiadanych urządzeń, spowodowanych lub związanych ze stosowaniem tzw. materiałów zastępczych, tj. innych firm niż producent urządzeń Zamawiającego lub firm przez niego rekomendowanych, a których zastosowanie może wyłączyć lub ograniczyć obowiązek wykonania naprawy serwisowej tych urządzeń. W związku z powyższym Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne tj. innych firm niż producent urządzeń posiadanych przez Zamawiającego lub rekomendowanych przez producenta ww. urządzeń, zobowiązany jest przyjąć na siebie obowiązki wykonania naprawy lub pokrycia kosztów tych napraw, zgodnie z treścią z § 3 ust. 5 - 10 wzoru umowy, w brzmieniu: 5. W przypadku awarii, uszkodzenia, lub zniszczenia urządzenia Zamawiającego spowodowanego lub związanego z używaniem materiałów dostarczonych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy, Wykonawca bezwarunkowo zobowiązuje się przywrócić to urządzenie do stanu poprzedniego ( naprawy ) w autoryzowanym serwisie producenta lub dostarczyć nowe urządzenie jeżeli nie będzie możliwa jego naprawa, a ponadto Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia w całości wszelkich szkód i kosztów które pozostają w związku z powstaniem awarii, uszkodzenia lub zniszczenia. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usuwaniem awarii, uszkodzenia lub zniszczenia urządzeń Zamawiającego, powstałych w okolicznościach o których mowa w ust. 1, a w szczególności koszty ekspertyz związanych z oceną przyczyn awarii, uszkodzenia lub zniszczenia urządzenia oraz ich zakresu. 7. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o każdej awarii, uszkodzeniu lub zniszczeniu posiadanego przez niego urządzenia, które zostało spowodowane lub jest związane z używaniem materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, a Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie przystąpić do usunięcia takiej awarii, uszkodzenia lub zniszczenia oraz do dokonania naprawy lub dostarczenia nowego urządzenia w terminie uzgodnionym przez Strony. 8. Jeżeli uzgodnienie z Wykonawcą terminu naprawy lub dostawy, o których mowa w ust. 7, nie będzie możliwe, termin ten zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu realnych możliwości wykonania tych prac. 9. W razie nie usunięcia awarii lub uszkodzenia albo nie dostarczenia nowego urządzenia w miejsce zniszczonego, zgodnie z ust. 8, Zamawiający naprawi lub zakupi nowe urządzenia na koszt i ryzyko Wykonawcy, a Wykonawca zapłaci koszty z tym związane w terminie 14 dni od dnia przedstawienia Wykonawcy odpowiednich dokumentów poświadczających poniesienie tych kosztów. Powyższe dotyczy odpowiednio przypadku o którym mowa w ust. 6. 10. Jeżeli po powstaniu awarii, uszkodzenia lub zniszczenia urządzenia Zamawiającego zostanie ustalone, w szczególności na podstawie ekspertyzy o której mowa w ust. 6, iż materiały dostarczone przez Wykonawcę mogą w spowodować kolejną awarię, uszkodzenie lub zniszczenie urządzenia Zamawiającego, Wykonawca poza obowiązkiem naprawy lub dostarczenia nowego urządzenia, jest zobowiązany dostarczyć materiały producenta urządzeń Zamawiającego lub firmy przez niego rekomendowanej, bez dodatkowego wynagrodzenia i w odpowiedniej ilości. Przepisy ust. 8 - 9 stosuje się odpowiednio. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa materiałów stomatologicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego, odpowiednio dla Pakietów: 1) Pakiet 1 i 2 - do Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa tel. 22 502 20 36 (1S14);.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa pok. 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.