eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont nawierzchni drogowej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Janusza Kulasa 8 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-22

Ogłoszenie nr 348375 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.

Poznań: Remont nawierzchni drogowej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Janusza Kulasa 8 w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326558-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 30206765400000, ul. ul. Bukowska  34, 60811   Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 261 57 48 02, faks 261 57 72 04, e-mail 14WOG.Zp@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni drogowej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Janusza Kulasa 8 w Poznaniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

49/z/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: 1) Roboty rozbiórkowe a) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (ok. 1104,00 m2), b) mechaniczne rozebranie nawierzchni betonowych (ok. 294,00 m2), c) rozebranie krawężników betonowych (ok.170,00 m2), d) rozebranie podbudowy betonowej (ok. 925,00 m2), e) mechaniczne rozebranie podbudowy z gruzu gr. 5,0 cm (ok. 182,00 m2), f) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża pod nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej, g) podbudowa z kruszywa łamanego (ok.1403,00 m2). 2) Kanał kablowy i włazy uliczne kanalizacyjne a) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej typu Pozbruk i powtórne ułożenie (ok. 4,00 m2), b) rozebranie opaski betonowej (ok.0.500 m3), c) wykonanie wykopów pod kanał kablowy (ok.15,500 m3) i zasypanie wykopu (ok. 11,00 m3), d) ułożenie korytek kablowych (ok. 15,00 m). 3) Odwodnienie liniowe a) wykopy pod rury PCV (ok. 9,00 m3), b) ręczne profilowanie i wykonanie podsypki z zagęszczeniem (ok. 15,00 m2), c) ułożenie rur kanalizacyjnych PCV o śr. 160 mm (ok. 19,0 m) i o śr. 200 mm (ok. 41.0 m), d) montaż odwodnienia liniowego z korytek z polimerobetonu z żeliwną pokrywą (ok.36,0 m) wraz z studzienkami, e) wykonanie prób szczelności. 4) Nawierzchnia z kostki granitowej a) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej (ok. 1381,00 m2), b) wykonanie ławy i ułożenie krawężników betonowych (ok. 274,00 m2), c) cięcie piłą diamentową kostki kamiennej granitowej (ok. 2,00 m2). 5) Strefa buforowa a) demontaż istniejącego szlabanu jednoramiennego dł. ok. 7,0 m, b) rozebranie kostki brukowej betonowej (ok. 5,00 m2), c) rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego (ok. 1,16 m2), d) ręczne profilowanie, zagęszczanie wraz z podsypką cementowo-piaskową (ok. 1,16 m2), e) ręczne wykopanie i zasypanie rowów dla kabli (ok. 6,0 m), f) ułożenie obrzeża betonowego (ok. 3,30 m), g) ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej (ok. 3,30 m) i pochodzącej z demontażu (ok. 6,30 m2). 6) Transport gruzu a) wywiezienie i utylizacja gruzu (ok. 240,00 m3), b) wywiezienie i utylizacja asfaltu (ok. 64,00 m3). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: przedmiar robót (kosztorys ślepy), STWiORB i wzór umowy - załączniki do SIWZ. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót budowlanych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233223-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT314342.23
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GRANIT Dariusz Pylak Sp. z o.o.,  ,  Al. Wojska Polskiego 47,  58-150,  Strzegom,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 489765.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 489765.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 533287.03
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.