eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego w Katowicach przy al. Roździeńskiego 82

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-22

Ogłoszenie nr 348353 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.

Katowice: Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego w Katowicach przy al. Roździeńskiego 82
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325492


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Zespołu Obsługi Jednostek Oświatowych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 18.01.2016r. dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). Adres do korespondencji: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.zojo.katowice.pl, adres e-mail: zojo@zojo.katowice.pl

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 2, krajowy numer identyfikacyjny 72291100000, ul. al. Roździeńskiego  82, 40203   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 0-32 2586502, faks 0-32 2586502, e-mail spnr2@neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego w Katowicach przy al. Roździeńskiego 82

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową wejścia i szatni na parterze budynku obejmujące: o wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego, gniazd wtykowych w szatni ( zgodnie z projektem), o wykonanie instalacji c.o. (zakres przedstawiono na schemacie instalacyjnym rys. nr 6 i 6a) -demontaż istniejącej inst. c.o., wykonanie nowej instalacji z rur wielowarstwowych prowadzonych w posadzce, montaż 11 kompletów nowych grzejników typu U, zasilanych z dołu, podejścia do grzejników wyprowadzone ze ściany, o wymiana stolarki na okno aluminiowe nie otwierane w kolorze RAL9006, o odporności ogniowej EI60, szklone zestawem szybowym U=1,1 W/m^2K. szt. 1( rys. nr 1), o wymiana stolarki na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe zewnętrzne w kolorze RAL9006, szklone szkłem komorowym bezpiecznym obustronnie ,U=2,6Wm^2K, okucia srebrne matowe, wyposażone w samozamykacz wraz z naświetlem, szt. 1( rys. nr 2 ), o wymiana stolarki na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe wewnętrzne o odporności ogniowej EI30, pozostały opis j.w. szt.1( rys.nr 2 ) o wykładanie podłóg płytkami gresowymi (nie szkliwione) o wymiarach 30x30cm w czterech kolorach, metodą kombinowaną na klej na podłożu lastrykowym wraz z jego szlifowaniem szlifierką mechaniczną i warstwą wyrównawczą pod płytki, 163,8 m^2 ( rys.nr 13 ), o zamurowanie otworów okiennych, ściana warstwowa (bloczek np. Ytong, styropian 5cm, cegła silikatowa). o uzupełnienie ścianek z cegły pełnej gr. 1/2cegły, o wykonanie uzupełniających tynków cementowo - wapiennych, o malowanie uzupełniające nowych ścian farbą emulsyjną, o wykucie z muru starych ościeżnic drzwiowych i naświetli, o rozbiórka ścianki podkładowej z cegły, o wywóz i utylizacja gruzu. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 poz.1502z późn. zm.) wszystkich pracowników, którzy będą świadczyli pracę związaną z wykonywaniem następujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót], z wyłączeniem kadry kierowniczej: o Obsadzenie okna aluminiowego EI 60. o Obsadzenie drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe DZ 1 z naświetlem. o Obsadzenie drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe EI 30 z naświetlem. o Obsadzenie podokienników w murze z cegły. o Ułożenie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych o Wymurowanie ściany z bloczków o Wymurowanie ścianek z cegły grub. 1/2 cegły. o Spoinowanie ścian zaprawą cementową. o Wykonanie tynku zwykłego III kat. kat II wykonane ręcznie. o Ułożenie rurociągu z rur polipropylenu połączeniach zgrzewanych na ścianach budynku. o Montaż zaworów kulowych. o Montaż zaworów grzejnikowych. o Montaż grzejników stalowy dwupłytowy. o Montaż rur przyłącznych z tworzyw sztucznych do grzejników. o Wykonanie próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania. o Wykonanie próby instalacji na gorąco. o Izolacja rurociągów otulinami. o Przewody kabelkowe układane p.t. w gotowych bruzdach. o Montaż opraw świetlówkowych. o Montaż odgałęźników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego. o Montaż puszek instalacyjnych podtynkowych. o Montaż łączników instalacyjnych podtynkowe w puszce instalacyjnej, świecznikowy. o Montaż aparatów elektrycznych o masie do 2,5 kg, czujnik ruchu. o Wymiana łączników instalacyjnych uszczelnionych - przyłącza schodowego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45430000-0, 45453000-7, 45330000-9, 45442100-8, 45430000-0, 45315100-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT96104.14
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BM-Budowa Sp. zo.o.,  ,  ul. Kolista 25,  40-486,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114882.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85760.79
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143506.03
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.