To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Ogłoszenie nr 348353 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.
Katowice: Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego w Katowicach przy al. Roździeńskiego 82
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325492
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Zespołu Obsługi Jednostek Oświatowych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 18.01.2016r. dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). Adres do korespondencji: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.zojo.katowice.pl, adres e-mail: zojo@zojo.katowice.pl
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 2, krajowy numer identyfikacyjny
72291100000, ul.
al. Roździeńskiego
82,
40203
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
0-32 2586502, faks
0-32 2586502, e-mail
spnr2@neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego w Katowicach przy al. Roździeńskiego 82
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową wejścia i szatni na parterze budynku obejmujące: o wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego, gniazd wtykowych w szatni ( zgodnie z projektem), o wykonanie instalacji c.o. (zakres przedstawiono na schemacie instalacyjnym rys. nr 6 i 6a) -demontaż istniejącej inst. c.o., wykonanie nowej instalacji z rur wielowarstwowych prowadzonych w posadzce, montaż 11 kompletów nowych grzejników typu U, zasilanych z dołu, podejścia do grzejników wyprowadzone ze ściany, o wymiana stolarki na okno aluminiowe nie otwierane w kolorze RAL9006, o odporności ogniowej EI60, szklone zestawem szybowym U=1,1 W/m^2K. szt. 1( rys. nr 1), o wymiana stolarki na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe zewnętrzne w kolorze RAL9006, szklone szkłem komorowym bezpiecznym obustronnie ,U=2,6Wm^2K, okucia srebrne matowe, wyposażone w samozamykacz wraz z naświetlem, szt. 1( rys. nr 2 ), o wymiana stolarki na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe wewnętrzne o odporności ogniowej EI30, pozostały opis j.w. szt.1( rys.nr 2 ) o wykładanie podłóg płytkami gresowymi (nie szkliwione) o wymiarach 30x30cm w czterech kolorach, metodą kombinowaną na klej na podłożu lastrykowym wraz z jego szlifowaniem szlifierką mechaniczną i warstwą wyrównawczą pod płytki, 163,8 m^2 ( rys.nr 13 ), o zamurowanie otworów okiennych, ściana warstwowa (bloczek np. Ytong, styropian 5cm, cegła silikatowa). o uzupełnienie ścianek z cegły pełnej gr. 1/2cegły, o wykonanie uzupełniających tynków cementowo - wapiennych, o malowanie uzupełniające nowych ścian farbą emulsyjną, o wykucie z muru starych ościeżnic drzwiowych i naświetli, o rozbiórka ścianki podkładowej z cegły, o wywóz i utylizacja gruzu. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 poz.1502z późn. zm.) wszystkich pracowników, którzy będą świadczyli pracę związaną z wykonywaniem następujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót], z wyłączeniem kadry kierowniczej: o Obsadzenie okna aluminiowego EI 60. o Obsadzenie drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe DZ 1 z naświetlem. o Obsadzenie drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe EI 30 z naświetlem. o Obsadzenie podokienników w murze z cegły. o Ułożenie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych o Wymurowanie ściany z bloczków o Wymurowanie ścianek z cegły grub. 1/2 cegły. o Spoinowanie ścian zaprawą cementową. o Wykonanie tynku zwykłego III kat. kat II wykonane ręcznie. o Ułożenie rurociągu z rur polipropylenu połączeniach zgrzewanych na ścianach budynku. o Montaż zaworów kulowych. o Montaż zaworów grzejnikowych. o Montaż grzejników stalowy dwupłytowy. o Montaż rur przyłącznych z tworzyw sztucznych do grzejników. o Wykonanie próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania. o Wykonanie próby instalacji na gorąco. o Izolacja rurociągów otulinami. o Przewody kabelkowe układane p.t. w gotowych bruzdach. o Montaż opraw świetlówkowych. o Montaż odgałęźników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego. o Montaż puszek instalacyjnych podtynkowych. o Montaż łączników instalacyjnych podtynkowe w puszce instalacyjnej, świecznikowy. o Montaż aparatów elektrycznych o masie do 2,5 kg, czujnik ruchu. o Wymiana łączników instalacyjnych uszczelnionych - przyłącza schodowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45430000-0,
45453000-7,
45330000-9,
45442100-8,
45430000-0,
45315100-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT96104.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 114882.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.