eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi bieżącej konserwacji, przeglądów i napraw awaryjnych oraz serwis urządzeń i instalacji sanitarnych znajdujących się w obiektach Biblioteki Narodowej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Warszawa: Usługi bieżącej konserwacji, przeglądów i napraw awaryjnych oraz serwis urządzeń i instalacji sanitarnych znajdujących się w obiektach Biblioteki Narodowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 348115 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Narodowa , Al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6082271, 6082910, 6082624, faks 022 6082910, 6082624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bn.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi bieżącej konserwacji, przeglądów i napraw awaryjnych oraz serwis urządzeń i instalacji sanitarnych znajdujących się w obiektach Biblioteki Narodowej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi: bieżąca konserwacja, przeglądy i naprawy awaryjne oraz serwis urządzeń i instalacji sanitarnych znajdujących się w obiektach Biblioteki Narodowej: w Warszawie - al. Niepodległości 213 i Pl. Krasińskich 3/5 (Pałac Rzeczypospolitej) i redakcjach BN. 2. Ponadto wykonawca będzie sprawował całodobowy nadzór nad pracą urządzeń i instalacji: - wodno - kanalizacyjnych (w tym p.poż.) - centralnego ogrzewania - ciepła technologicznego - wody technologicznej - odprowadzenia wód gruntowych i opadowych w obiektach Biblioteki Narodowej w Warszawie, al. Niepodległości 213, Pl. Krasińskich 3/5 oraz redakcjach BN. 3. Usługi bieżącej konserwacji, przeglądy i naprawy awaryjne oraz serwis urządzeń i instalacji sanitarnych będą świadczone w dni robocze w godz. 7:00-15:00, przez odpowiednią liczbę osób, nie mniejszą niż trzy. Ponadto w pozostałych godzinach oraz dniach Wykonawca zapewni całodobowy dyżur konserwacyjny. 4. Usługi będą wykonywane przy użyciu materiałów wykonawcy. Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ - Zadania i zakres czynności usług konserwacyjnych, napraw awaryjnych oraz serwisu urządzeń i instalacji sanitarnych. Wykaz elementów instalacji i urządzeń określa załącznik nr 1A do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷ 4 Ustawy, w tym: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej (należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej); 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali lub wykonują (nie krócej niż 12 miesięcy) w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o rocznej wartości minimum 200.000,00 zł netto, polegające na konserwacji instalacji i urządzeń sanitarnych w zakresie nie mniejszym niż określony w zał. nr 1 i 1A przedmiot niniejszego zamówienia, w czynnych obiektach użyteczności publicznej, b) dysponują lub będą dysponowali co najmniej 5 osobami przewidzianymi do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem, posiadającymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu konserwacji i napraw instalacji sanitarnych, w tym co najmniej : - 1 osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania prac związanych z eksploatacją i obsługą sieci i urządzeń oraz instalacji elektrycznych z uprawnieniami SEP do 1 kV, - 1 osobą posiadającą uprawnienia spawalnicze gazowe i elektryczne, - 2 osobami - monterami instalacji sanitarnych, - 1 osobą przewidzianą do konserwacji automatyki węzłów cieplnych, z udokumentowanymi kwalifikacjami, - osoby wymienione powyżej posiadać muszą, co najmniej wykształcenie średnie zawodowe (zasadnicza szkoła zawodowa lub technikum zawodowe); c) dysponują lub będą dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych ); 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 300.000,00 zł; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków w następujący sposób: 1) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1, w punktach 1) i 4) na podstawie -Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy- złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie dokumentów potwierdzających uprawnienia wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) Dla oceny spełniania warunku wykonania lub wykonywania (nie krócej niż 12 miesięcy) w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o rocznej wartości minimum 200.000,00 zł netto, polegającego na konserwacji instalacji i urządzeń sanitarnych, t.j. wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, wody technologicznej, w czynnych obiektach użyteczności publicznej, zamawiający dokona analizy załącznika nr 4 -Wykaz wykonanych usług...- oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac wymienionych w wykazie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten będzie spełniony, jeśli podmioty łącznie wykonały minimum 1 takie zamówienie o rocznej wartości minimum 200.000,00 zł netto; 3) Dla oceny spełnienia warunku dysponowania osobami przewidzianymi do wykonywania niniejszego przedmiotu zamówienia, Zamawiający dokona analizy -Wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia-, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz złożonych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia osób wymienionych w ww. wykazie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten będzie spełniony, jeśli podmioty łącznie spełniają ten warunek; 4) Dla oceny spełnienia warunku posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300.000,00 zł zamawiający dokona oceny złożonej przez wykonawcę polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeżeli każdy z podmiotów składających ofertę wspólną jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 300.000,00 zł. 3. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 3 i 4 ustawy. Warunki określone w ust. 1 pkt. 2 art. 22 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie zobowiązani są spełnić łącznie. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ) opisane powyżej oraz wymagania Zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą, niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Wykaz wykonanych usług (lub wykonywanych nie krócej niż 12 miesięcy) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - polegających na konserwacji instalacji i urządzeń sanitarnych, t.j. wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, wody technologicznej, w czynnych obiektach użyteczności publicznej - z podaniem ich zakresu, wartości (netto), daty i miejsc wykonania (lub wykonywania od co najmniej 12 miesięcy) (załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Dokumenty potwierdzające (np. referencje, listy pochwalne), z których wynikać będzie jednoznacznie, że usługi wymienione w -Wykazie wykonanych usług...- (Załącznik nr 4 do SIWZ) zostały wykonane należycie. 7. Wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykaz zawierać będzie dane osób zawierające: imię i nazwisko, zakres powierzonych czynności i zawód oraz rodzaj posiadanych uprawnień i ich numer a także informacje o doświadczeniu zawodowym (ilość lat pracy) oraz o sposobie dysponowania daną osobą przez wykonawcę (załącznik nr 5 do SIWZ). 8. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób wymienionych w ww. wykazie, tj. odpowiednio zaświadczenie o kwalifikacjach, uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. W przypadku, gdy wykonawca korzysta z potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów musi złożyć również pisemne zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń i/lub pisemne zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 11. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu (w szczególności do składania oferty, składania oświadczeń, poświadczania dokumentów, składania środków odwoławczych) albo do reprezentowania go w postępowaniu (jw.) i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 10. Dokumenty wymienione w ust. 2, 3, 4, 6, 8 i 9 muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają takiego poświadczenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 11. Oświadczenie wymienione w ust. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 5 i 7 muszą być złożone w oryginale. 12. W przypadku oferty wspólnej: - dokument wymieniony w ust. 2-4 i 9 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną, - dokumenty wymienione w ust. 6 i 8 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną, - oświadczenie wymienione w ust. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 5 i 7 musza być złożone w oryginale wspólnie przez podmioty składające ofertę wspólną lub przez pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną, - w przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu (zgodnie z ust. 11) albo do reprezentowania ich w postępowaniu (zgodnie z ust. 11) i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną. 13. Załączniki do SIWZ muszą być wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do SIWZ przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach oraz nie powinny zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on -nie dotyczy- lub postępuje odpowiednio, zgodnie z instrukcją wypełniania danego załącznika. 14. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy opisane powyżej oraz wymagania zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów. 15. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 16. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bn.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Narodowa; Sekcja Planowania i Zamówień Publicznych (pok. 1202), al. Niepodległości 213; 02-086 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Biblioteka Narodowa, Sekcja Kancelaryjna Biblioteki Narodowej (pokój 283); 02-086 Warszawa al. Niepodległości 213..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin wykonywania zamówienia: w okresie 12 miesięcy, lecz nie wcześniej niż od 01.01.2009 r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.