eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług kurierskich i pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Łódź: Świadczenie usług kurierskich i pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi
Numer ogłoszenia: 347966 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kurierskich i pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na II części /II pakiety/. Pakiet nr I /część I/ Świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi. Pakiet nr II /część II/ Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dla pakietu nr I - Załącznik nr 1 do SIWZ a dla pakietu nr II załącznik nr 1a do SIWZ.Pakiet nr I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, zwanych w dalszej części /usługami kurierskimi/ z wyłączeniem usług zastrzeżonych dla operatora publicznego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe /Dz. U. 2012 r., poz. 1529 z późn. zm./ na rzecz Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera z siedzibą w Łodzi w zakresie - bezpośredniego odbioru przesyłki od Zamawiającego - odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego w Łodzi, przy ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, - przemieszczania przesyłki, - doręczania przesyłki w gwarantowanym terminie określonym w Załączniku nr 1 a do oferty - wykaz asortymentowo - cenowy, - doręczania/wydawania przesyłek bezpośrednio do rąk adresata lub osoby upoważnionej, - uzyskanie pokwitowania odbioru przesyłki w formie pisemnej lub elektronicznej, - dostarczania ewentualnych zwrotów przesyłek Szacowaną liczbę przesyłek określa Załącznik nr 1A - Formularz asortymentowo - cenowy dla Pakietu nr 1. Określone w załączniku nr 1A do oferty rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i rodzaju wysyłanych przesyłek, Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził żadnych roszczeń finansowych z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych przesyłek w trakcie trwania umowy. Zmiana ilości i rodzaju przesyłek kurierskich nastąpi bez konsekwencji finansowych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania przesyłek przez swoich upoważnionych przedstawicieli z siedziby Instytutu Medycyny Pracy imienia prof. dra med. Jerzego Nofera z siedzibą w Łodzi przy ulicy św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 /Kancelaria pok. 81, parter/ oraz ich doręczania adresatom Następnego dnia do godziny 9:00 do większości obszarów biznesowych kraju. Następnego dnia do godziny 12:00 do większości obszarów biznesowych kraju. Do końca następnego dnia roboczego na terenie kraju. Standard z przewidywanym terminem doręczenia do końca następnego dnia na terenie całego kraju. Doręczenie przesyłek zagranicznych w jak najkrótszym czasie zazwyczaj do godziny 12:00 w ciągu 1-3 dni roboczych. Doręczenie przesyłek kurierskich do końca dnia w ciągu 1-3 dni roboczych. Doręczenie przesyłek kurierskich w ciągu dnia określonego przez zaplanowaną datą. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca zapewnił mu możliwość śledzenia przesyłki od momentu nadania do chwili doręczenia do punktu przeznaczenia. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca w ramach wynagrodzenia obsługiwał zwroty przesyłek niedoręczonych adresatom. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca dostarczał przesyłki na koszt Zamawiającego, a także umożliwił wysyłanie przesyłek na koszt adresata. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca w ramach otrzymywanego wynagrodzenia dostarczył mu koperty lub opakowania kartonowe, foliopaki przeznaczone do opakowania przesyłek, listy przewozowe, naklejki do oznakowania przesyłek poszczególnego typu: uwaga szkło, góra/dół. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca zapewnił możliwość wygenerowania listu przewozowego na komputerze Zamawiającego. Przesyłki odbierane będą w ciągu maksymalnie 2 godzin od dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego. PAKIET NR 2 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, zwanych w dalszej części /usługami pocztowymi/ na w zakresie: odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera z siedzibą w Łodzi. Odbiór przesyłek/paczek z siedziby Zamawiającego - ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 91-348 Łódź - Kancelaria Główna pok. 81 /parter/. Szacowaną liczbą przesyłek określa Załącznik nr 2A - Formularz asortymentowo - cenowy dla Pakietu nr 2 /część II/. Określone w załączniku nr 2A rodzaje i ilości przesyłek listowych / paczek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i rodzaju wysyłanych przesyłek, Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził żadnych roszczeń finansowych z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych przesyłek w trakcie trwania umowy. W związku z powyższym, Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w tabeli. Zamawiający przy wysyłce korespondencji korzysta z maszyny do frankowania POSTALIA EFS serii 3000 z wyposażeniem: podajnik automatyczny, waga taryfikująca, będącej własnością Zamawiającego. W przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, a będzie wymagała dostosowania sposobu dotychczasowej wysyłki Zamawiającego do standardów i wymagań danego Wykonawcy, to Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i ryzyko do dostosowania sposobu wysyłki stosowanego u Zamawiającego. Zamawiający przewiduje wysyłkę przesyłek zawierających obowiązkowe egzemplarze biblioteczne wysyłanych do bibliotek uprawnionych do ich otrzymywania, stosownie do postanowień art. 7 ustawy z dnia 7 listopada 1996 roku o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych /Dz. U. Nr 152, poz. 722 z późn. zm./ w związku z art. 26 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe /Dz. U. 2012 r., poz. 1529/.Zamawiający informuje, że z uwagi na występowanie w postępowaniach prowadzonych przez inne organy oraz sądy, a także jako strona postępowania, a także w ramach prowadzonych zadań, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje również nadawanie przesyłek, których nadanie będzie skutkowało zachowaniem terminu lub wniesieniem pisma do sądu /tj. skutkami określonymi m.in. w Kodeksie postępowania administracyjnego, kodeksie postępowania cywilnego, ustawie Prawo zamówień publicznych/. Z uwagi na powyższe, Zamawiający dodatkowo będzie wymagał aby potwierdzenie nadania w/w przesyłek posiadało moc dokumentu urzędowego, zgodnie z art. 17 ustawy Prawo pocztowe. Wykonawca jest odpowiedzialny za przesyłki od momentu przekazania ich przez Zamawiającego Wykonawcy do doręczenia ich właściwemu adresatowi lub do momentu zwrotu Zamawiającemu w przypadku ich niedoręczenia.W ramach realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie mógł zlecać nadanie przesyłek pocztowych, również w kategoriach, które nie są wyszczególnione w Załączniku nr 2A - Formularz asortymentowo - cenowy, a są świadczone przez Wykonawcę zgodnie z jego regulaminem świadczenia usług pocztowych, w oparciu o przepisy ustawy Prawo pocztowe oraz międzynarodowe przepisy pocztowe. 6. Poprzez przesyłki będące przedmiotem zamówienia, rozumie się Przesyłki listowe nierejestrowane o wadze do 2000 g, ekonomiczne /gabaryt A i B/ i priorytetowe /gabaryt A i B/, Przesyłki listowe polecone o wadze do 2000 g, ekonomiczne /gabaryt A i B/ i priorytetowe /gabaryt A i B/,Przesyłki listowe polecone o wadze do 2000 g, ekonomiczne /gabaryt A i B/ i priorytetowe /gabaryt A i B/, z potwierdzeniem odbioru. Przesyłki zagraniczne listowe rejestrowane o wadze do 2000 g, ekonomiczne /gabaryt A/ i priorytetowe /gabaryt A/. Zwroty przesyłek listowych poleconych, ekonomicznych i priorytetowych /gabaryt A/, Przesyłki zagraniczne listowe polecone o wadze do 2000 g, priorytetowe /gabaryt A/.Gabaryt A to przesyłka o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm.Gabaryt B to przesyłka o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm, szerokość 230 mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów /długość/ nie może przekroczyć 600 mm.Paczki pocztowe o wadze do 10 kg, ekonomiczne /gabaryt A/ i priorytetowe /gabaryt A/. paczki pocztowe o wadze do 20 kg, pobraniowe /gabaryt A/Paczki pocztowe pobraniowe: - adresat przesyłki opłaca same koszty przesłania przesyłki, - adresat przesyłki opłaca koszty przesłania przesyłki plus opłatę za zawartość zgodnie z umową zawartą między adresatem a Instytutem, adresat przesyłki ponosi opłatę tylko za zawartość przesyłki zgodnie z umową zawartą między adresatem a Instytutem Gabaryt A - to paczka o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. Gabaryt B - to paczka o wymiarach:Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, Maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie może być większa niż 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawcy posiadał punkt/oddział/placówkę w odległości nie większej niż 2 km od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8 w Łodzi, z uwagi na fakt, że Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca odbierał przesyłki z siedziby Zamawiającego, a Zamawiający będzie dostarczał przesyłki do punktu Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby usługa doręczania przesyłek świadczona była do każdego adresu wskazanego przez Zamawiającego w Polsce oraz poza granicami Polski. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego /Kancelaria Główna, parter pok. 81/, pokwitowane przez adresata i opatrzone datą doręczenia zwrotne potwierdzenie odbioru, a do godz. 10:00 listy zwykłe i polecone oraz w ciągu całego dnia zgodnie ze zleceniem przez nadawcę. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatne formularze zwrotnych potwierdzeń odbioru, które spełniają warunki wynikające z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz druki dla paczek krajowych i zagranicznych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił i przekazał wzory oznakowania przesyłek pocztowych rejestrowanych /przesyłek listowych poleconych i paczek pocztowych/ i przesyłek pocztowych najszybszej kategorii /priorytetowych/, które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek /dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego ww. oznaczenia/, opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona zaklejona. Zamawiający zobowiązuje się do przygotowania przesyłek do nadania w formie odpowiadającej wymogom obowiązującym dla danego rodzaju przesyłek pocztowych, określonych w odpowiednich przepisach. nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć - dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do rejestrów pełniących funkcję pocztowej książki nadawczej, sporządzonej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia dla Zamawiającego stanowić będzie potwierdzenie nadania danej partii przesyłek wraz z zestawieniem ilościowo-wartościowym. umieszczania na przesyłce listowej w sposób trwały i czytelny:dokładne, jednoznaczne określenie adresata, jego adresu /podanym jednocześnie w pocztowej książce nadawczej - w przypadku listów poleconych/określenia rodzaju przesyłki pocztowej /rejestrowana-priorytetowa, priorytetowa- polecona, priorytetowa- polecona z potwierdzeniem lub będąca przesyłką najszybszej kategorii priorytetowa nierejestrowana - nazywana również ekspresową,umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki pocztowej nadruku lub pieczątki określającej pełną nazwę i adres siedziby Zamawiającego będący jednocześnie adresem zwrotnym nadawcy,umieszczania na stronie adresowej znaku opłaty pocztowej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00-7, 64.12.00.00-3, 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1, 64.12.11.00-1, 64.12.12.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pzp oraz oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem wpisu do Rejestru Operatorów Pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 13 ustawy Prawo pocztowe /Dz. U. z 2012 r. poz. 1529/ - dla pakietu nr I i pakietu nr II

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pzp dla pakietu nr I i pakietu nr II

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pzp dla pakietu nr I i pakietu nr II

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pzp dla pakietu nr I i pakietu nr II

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pzp dla pakietu nr I i pakietu nr II

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umownych w zakresie: 1.Wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze zmian a/ stawki podatku od towarów i usług b/ wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę c/ zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca jest wówczas zobowiązany udokumentować wpływ w/w zmian na koszty wykonania przedmiotowego zamówienia. 2.Zmian wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku obowiązywania akcji promocyjnych. W przypadku promocji usługi objętej niniejszą umową Wykonawca będzie stosował ceny promocyjne w miejsce cen wynikających z niniejszej umowy, w przypadku gdy ceny są korzystniejsze dla Zamawiającego.3.Terminu dostawy przesyłek, w przypadku zmiany Regulaminu świadczenia usług Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 91-348 Łódź, pok. 384.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 91-348 Łódź, pok. 81, parter kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, z wyłączeniem usług zastrzeżonych dla operatora publicznego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe na rzecz Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi w zakresie: bezpośredniego odbioru przesyłki od Zamawiającego - odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego w Łodzi, przy ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, przemieszczania przesyłki, doręczania przesyłki w gwarantowanym terminie określonym w Załączniku nr 1a do oferty, doręczania/wydawania przesyłek bezpośrednio do rąk adresata lub osoby upoważnionej, uzyskanie pokwitowania odbioru przesyłki w formie pisemnej lub elektronicznej, dostarczania ewentualnych zwrotów przesyłek . Określone w załączniku nr 1A do oferty rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i rodzaju wysyłanych przesyłek, Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził żadnych roszczeń finansowych z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych przesyłek w trakcie trwania umowy. Zmiana ilości i rodzaju przesyłek kurierskich nastąpi bez konsekwencji finansowych i prawnych dla Zamawiającego. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia przesyłki od momentu nadania do chwili doręczenia do punktu przeznaczenia. Wykonawca w ramach otrzymywanego wynagrodzenia będzie obsługiwał zwroty przesyłek niedoręczonych adresatom. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przesyłek na koszt Zamawiającego, a także umożliwi Zamawiającemu wysyłanie przesyłek na koszt adresata. Zlecenia nadania przesyłek będą składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną albo za pomocą formularza na stronie internetowej Wykonawcy, zgodnie z wyborem Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00-7, 64.12.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie: odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera z siedzibą w Łodzi. Odbiór przesyłek/paczek z siedziby Zamawiającego - ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 91-348 Łódź - Kancelaria Główna pok. 81. Szacowaną liczbą przesyłek określa Załącznik nr 2A - Formularz asortymentowo - cenowy dla Pakietu nr 2 /część II/, stanowiący integralną część niniejszej umowy. Określone w załączniku nr 2A rodzaje i ilości przesyłek listowych / paczek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i rodzaju wysyłanych przesyłek, Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził żadnych roszczeń finansowych z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych przesyłek w trakcie trwania umowy. W związku z powyższym, Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w tabeli. Zamawiający przy wysyłce korespondencji korzysta z maszyny do frankowania POSTALIA EFS serii 3000 z wyposażeniem: podajnik automatyczny, waga taryfikująca, będącej własnością Zamawiającego. Zamawiający przewiduje wysyłkę przesyłek zawierających obowiązkowe egzemplarze biblioteczne wysyłanych do bibliotek uprawnionych do ich otrzymywania, stosownie do postanowień art. 7 ustawy z dnia 7 listopada 1996 roku o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych w związku z art. 26 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe. Zamawiający informuje, że z uwagi na występowanie w postępowaniach prowadzonych przez inne organy oraz sądy, a także jako strona postępowania, a także w ramach prowadzonych zadań, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje również nadawanie przesyłek, których nadanie będzie skutkowało zachowaniem terminu lub wniesieniem pisma do sądu /tj. skutkami określonymi m.in. w Kodeksie postępowania administracyjnego, kodeksie postępowania cywilnego, ustawie Prawo zamówień publicznych/. Z uwagi na powyższe, Zamawiający dodatkowo będzie wymagał aby potwierdzenie nadania w/w przesyłek posiadało moc dokumentu urzędowego, zgodnie z art. 17 ustawy Prawo pocztowe. Wykonawca jest odpowiedzialny za przesyłki od momentu przekazania ich przez Zamawiającego Wykonawcy do doręczenia ich właściwemu adresatowi lub do momentu zwrotu Zamawiającemu w przypadku ich niedoręczenia. W ramach realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie mógł zlecać nadanie przesyłek pocztowych, również w kategoriach, które nie są wyszczególnione w Załączniku nr 2A - Formularz asortymentowo - cenowy, a są świadczone przez Wykonawcę zgodnie z jego regulaminem świadczenia usług pocztowych, w oparciu o przepisy ustawy Prawo pocztowe oraz międzynarodowe przepisy pocztowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00-7, 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. odległość placówki/filii/oddziału/Wykonawcy od siedziby zamawiającego - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.