eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta Katarzyna › Modernizacja budynku świetlicy wraz z zagospodarowaniem ternu w Zębicach, gmina Siechnice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Święta Katarzyna: Modernizacja budynku świetlicy wraz z zagospodarowaniem ternu w Zębicach, gmina Siechnice
Numer ogłoszenia: 347913 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264999 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 71 3116256 wew 114, faks 71 3114370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku świetlicy wraz z zagospodarowaniem ternu w Zębicach, gmina Siechnice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania: Zadanie 1 - Modernizacja budynku świetlicy w Zębicach wraz z zagospodarowaniem ternu, gmina Siechnice; Zadanie 2 - Docieplenie sufitu świetlicy w Zębicach, gmina Siechnice. Zadanie 1: Modernizacja świetlicy wraz zagospodarowaniem terenu, działka nr 83, obręb Zębice, gmina Siechnice: Wymiana stolarki okiennej. Wymiana stolarki drzwiowej. Docieplenie budynku. Zabezpieczenie przeciwwilgociowe fundamentów wraz z wykonaniem opaski. Wymiana grzejników gazowych oraz zakup i montaż kotła grzewczego dwufunkcyjnego. Wykonanie wentylacji mechanicznej. Malowanie pomieszczeń. Zakup i montaż stojaków na rowery. Wykonanie kręgu grilowego wraz z zakupem i montażem grilla. Stół do tenisa. Uporządkowanie, wyrównanie terenu. Zadanie 2: Docieplenie sufitu w świetlicy. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez MMHC Sp. Z o.o. 43-215 Jankowice ul. Dzika 23 wg wykazu j.n.: 1) Projekt modernizacji budynku świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu. 2) Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Dokumentacja projektowa do wglądu dostępna jest w Wydziale Inwestycyjno-Komunalnym Gminy Siechnice pok. 102, I piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość udostępnienia dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie. Dokumentację do skopiowania wypożycza się w godz. 15.00 - 15.30. Jej zwrot następuje następnego dnia do godz. 7.30 Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy 1 egz. projektu modernizacji budynku świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu i 2 egz. STWIORB. Zaświadczeniem nr 58/2011 z dnia 27 maja 2011 r. o braku sprzeciwu wobec planowanych robót budowlanych polegających na remoncie budynku świetlicy i zagospodarowania terenu - wyposażenie w grill, stojaki na rowery, stół do tenisa, na działce nr 83, obręb Zębice, gm. Siechnice. Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie o terminie rozpoczęcia prac oraz z 14 - dniowym wyprzedzeniem o terminie zakończenia. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401). Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji. Zamawiający zapewnia nadzór autorski i inwestorski.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: dofinansowanie z UE.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DSLAD, ul. Kotowicka 4, 55-011 Groblice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70731,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119221,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.