eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Zakup i dostawa ambulansu - S - wraz z wyposażeniem. Znak sprawy ZP-PN/60/15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Lębork: Zakup i dostawa ambulansu - S - wraz z wyposażeniem. Znak sprawy ZP-PN/60/15
Numer ogłoszenia: 347846 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159529 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8635249, faks 059 8635249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa ambulansu - S - wraz z wyposażeniem. Znak sprawy ZP-PN/60/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ambulansu -S- (1 szt.) wraz z wyposażeniem do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych - Załącznik nr 6 - podzielone na 39 części, (niespełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów techniczno-użytkowych spowoduje odrzucenie oferty), oraz Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 5 będące integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełnione załączniki należy dołączyć do oferty. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie zamówienia. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w zamówieniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę zapewnił: 1. Ambulans oraz wyposażenie fabrycznie nowe, kompletne, które po zainstalowaniu będzie gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi), rok produkcji 2015, oznakowany, posiadający niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim. 2. Szkolenie personelu Zamawiającego, na koszt własny, dla lekarzy oraz dla personelu medycznego, udokumentowane stosownym zaświadczeniem potwierdzonym podpisem uczestników. 3. Serwis świadczony przez stałą placówkę dostępną w kraju w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, posiadającą autoryzację producenta. 4. Rękojmię za wady fizyczne i prawne. 5. Instrukcję obsługi w języku polskim, kartę eksploatacji sprzętu (Paszport techniczny). 6. Wykonawca zapewni następujące warunki gwarancji na ambulans -S-: 1) gwarancja mechaniczna - min. 36 miesięcy z limitem 250 000 km 2) gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu - min. 24 miesiące 3) gwarancja na perforację - min. 120 miesięcy 4) gwarancja na zabudowę medyczną - min. 24 miesiące 5) gwarancja na wyposażenie medyczne min. 24 miesiące 7. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia i wady wynikłe na skutek: 1) mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i wywołane nimi wady, 2) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby) 3) zdarzeń losowymi tzw. siła wyższa (pożar, powódź, zalanie itp.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • W.A.S. WIETMARSCHER POLSKA SP. Z O.O., UL. NOWA 2, LUBICZ GÓRNY, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 382032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 502756,21

  • Oferta z najniższą ceną: 502756,21 / Oferta z najwyższą ceną: 502756,21

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.